Mitä ajattelisit?
Mitä ajattelisit jos parhaan ystäväsi (olet itse nainen ja ystäväsi on mies) tyttöystävä joisi kamalat kännit sinun synttäreillä, ottaisi juomia kysymättä ja käyttäytyisi muutenkin tyhmästi? Ystäväsi haukkuisi tyttöystäväänsä ja heitäisi ulos juhlista. Minulle nimitäin kävi näin, itse olen siis tyttöystävä jolta meni tällä kertaa yli.
Olin syönyt normaalia vähemmän ja jotenkin vain meni hetkessä vesiselvästä kamalaan humalaan, enkä muista mitään. Muistan että ilta päättyi että poikaystäväni huusi minulle rapussa ja heitti ulos juhlista, kun en suostunut humalaltani lähtemään.
Hävettää todella paljon. Sain poikaystävän kanssa sovittua tämän asian seuraavana päivänä, mutta tältä ystävältä en ole pyytänyt anteeksi.
En oikein uskalla kysellä edes mitä olen mahdollisesti tehnyt, nyt kun asia on jo sovittu meidän osalta.
Kyseisen naisen (33vuotias) kanssa olen tullut hyvin toimeen ja majoittanut häntä luonani (emme asuneet vielä poikaystäväni kanssa yhdessä) kun hän on juonut itsensä tukevaan humalaan jne.
Hävettää van todella suuresti ja harmittaa että en pyytänyt heti anteeksi miehen ystävältä.
Mutta mitä ajattelisitte? Menetinkö kasvoni hänen mielessään lopullisesti (olen 24 vuotias ja poikaystäväni 28)
Kommentit (5)
Enemmän mä olisin huolissani sun poikaystävän käytöksestä! Jos olit huonossa kunnossa, miksi ei lähtenyt viemään sua kotiin vaan heitti ulos juhlista?
No etköhän ole todella nuori hänen silmissään joka tapauksessa, jos teille melkein kymmenen vuotta ikäeroa, joten enintään varmaan vaan vahvistit mielipidettä.
Noloa, mutta ota rohkeasti yhteyttä, pahoittele, älä selittele turhia, mutta ole oikeasti pahoillasi. Ensi kerralla syöt kunnolla ja juot vähän.
Sellasta sattuu, eiköhän kaveri ymmärrä jos itsekkin tykkää juoda itsensä tukevaan humalaan.
Poikaystävä varmaan yli reagoi jos ei ole nähnyt sinua tuossa kunnossa ennen