Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: muistathan ajella myös REITESI, kun liikut lyhyessä mekossa tai hameessa. Lisäksi meikkisi saattaa olla liian vaaleaa ruskettuneelle kesäihollesi

Vierailija
04.08.2016 |

Me miehet arvostamme laittautumistasi näin kesällä, mutta on vähän huvittavan näköistä, kun siloisten sulosäärten yläpuolella on villahousumaiset reidet tai kasvot ovat suorastaan kalmankalpeat, koska meikkivoide on väärää sävyä kesäiholle.

Pieniä juttuja, pieniä juttuja.

Oikein hyvää loppukesää! :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan, mutta en laittaudu sinua tai muita tuntemattomia miehiä varten eikä voisi vähempää kiinnostaa, millaisena minut näet.

Hyvää loppukesää!

Vierailija
2/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä en ajele mitään ihokarvoja koko kropasta, vaikka liikun lyhyessä mekossa. Ihan sama mitä mieltä muut ihmiset siitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska :D

luuletko sinä "mies" että minä käytän mekkoa että _sulla_ olisi jotain kaunista katseltavaa? Ihanko tosissasi kuvittelet että mun pitäisi pukeutumisellani ja meikilläni miellyttää sinua?

Oikeasti nyt hei, pieni kasvun paikka sullekin ihmisenä. Se ei vaan mene niin.

Vierailija
4/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas oikea tosimies(ap) kitimsemässä.

Vierailija
5/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska :D

luuletko sinä "mies" että minä käytän mekkoa että _sulla_ olisi jotain kaunista katseltavaa? Ihanko tosissasi kuvittelet että mun pitäisi pukeutumisellani ja meikilläni miellyttää sinua?

Oikeasti nyt hei, pieni kasvun paikka sullekin ihmisenä. Se ei vaan mene niin.

Luuletko sinä valitsevasi kesäpukeutumisesi vapaasti ja itsenäisesti, ilman kulttuurista ohjausta? Ihanko tosissasi kuvittelet, ettei naisten pukeutumis- ja laittautumiskulttuuriin ole sisäänrakennettuna ajatus miesten miellyttämisestä?

Vierailija
6/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tuota ongelmaa, kun en käytä mekkoja, joissa vilkkuu reidetkin iloisesti, enkä meikkaa.

Leppoisaa loppukesää kumminkin.

Vierailija
7/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ne reisikarvat on ihanan pehmeät, sellaista vaaleaa untuvaa :( en halua niistä eroon, Ihanat silitellä.

Vierailija
8/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta miellyttää miehiä, olen tällainen itseni vuoksi.

Vierailija
9/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ajella reisiä, niissä ei juurikaan kasva karvaa ja ne haivenet mitä kasvaa, eivät mihinkään näy. Ja kesämekot ja hameet kyllä yltävät vesirajan alapuolelle 😂

Vierailija
10/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhunut aloituksessa mitään miesten miellyttämisestä. Kaikki tuntemani naiset ajelevat säärikarvat ja käyttävät meikkiä. -ap

Vierailija
11/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menette aina näihin? On täysin selvää, että tuon aloituksen takana on ilkeä provoileva nainen, joka repii elämänsä ainoan ilon riidan ja pahan mielen luomisella sekä kiusanteolla. Mies tuo ei ole, se on aivan varmaa!

Vierailija
12/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameeni ovat polveen tai pidempiä, en näyttele reisiäni julkisesti. Ajelen reiteni tarvittaessa, pidän sileästä ihosta.

Meikki on turhaa kesäkuumalla, hikoilen sen pois hetkessä.

Vierailija
13/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En puhunut aloituksessa mitään miesten miellyttämisestä. Kaikki tuntemani naiset ajelevat säärikarvat ja käyttävät meikkiä. -ap

Miksi sitten täällä kitiset?

Vierailija
14/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIES! Muistathan näin kesällä että jos et ole Brad Pittin tms. näköinen niin vedä ainakin se paperipussi päähän jos et voi kotiin jäädä, me naiset arvostamme sitä.

Pikku juttuja, pikku juttuja ;)

Vierailija
15/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoja reisissä?! Minulla ei ensimmäistäkään. En edes tiennyt, että naisella voi kasvaa karvat reisiin. Onko tämä jokin uusi ilmiö? Olen asunut poissa maasta jo kymmenisen vuotta, enkä tiedä Suomesta ketään, jolla kasvaisi karvoja reisiin. Alkavatko Suomen naiset miehistyä?

Vierailija
16/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua naiset?! Miksi se reisikarvojen ajaminen kaksikuukautta vuodessa on niin kamala juttu? Jos ei aja reisiä on ihan sama ajaako sääriäkään. Se näyttää ihan yhtä rumalta ja epäsiistiltä. Tai oikeastaan näyttää typerämmältä, kun on sileät sääret ja polvien yläpuolelta alkaa turkki.

T. Nainen

Vierailija
17/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menette aina näihin? On täysin selvää, että tuon aloituksen takana on ilkeä provoileva nainen, joka repii elämänsä ainoan ilon riidan ja pahan mielen luomisella sekä kiusanteolla. Mies tuo ei ole, se on aivan varmaa!

Miehetkö eivät voi tietää pukeutumisesta ja kosmetiikasta? Mistä tällaiset ennakkoluulot tulevat? -ap

Vierailija
18/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan pariutuisi miehen kanssa, joka kirjoittelee vauva-palstalle ohjeita naisten pukeutumiseen tai meikkaamiseen. Minusta se on neitimäistä, pettyisin mieheni naismaisuuteen ja pikkumaisuuteen. Samoin minulle on major turn off on käyttää sanontaa "pieniä juttuja, pieniä juttuja." Mutta arvostakin miehessä miehisyyttä.

Vierailija
19/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisieni karvoitus on niin harvaa ja vaaleaa, ettei sitä kunnolla näe edes 10cm päästä. En ajele reisiäni, sääret kylläkin, koska jostain syystä karvotius on runsaampaa ja tummempaa niissä. Kesäisin en käytä juuri koskaan meikkivoidetta, se tukkii ihohuokoset kuumalla säällä.

Vierailija
20/28 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antaa ohjeita naiselle meikkaamiseen ja jalkakarvojen ajeluun. Hahhahhahhahhhaa!!! Sori, "mies"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi