Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otin itseäni niskasta kiinni ja aloin siivoamaan (masennus)

Vierailija
04.08.2016 |

ja sisustamaan kotia. Lamaannuttava masennus on viimein alkanut hellittämään. En siis kärsinyt mistään itseinho tms. masennuksesta, en edes oikein käsittänyt että voisin edes olla masentunut. En ollut sinäänsä surullinen tai alakuloinen. Olin vain jotenkin voimaton. Olisin halunnut vain nukkua koko päivän.

Olin todella stressaantunut. Päällä oli koko ajan omituinen ahdistus.
Kämppä oli aivan karseassa kunnossa, mutta en jaksanut tehdä asialle mitään.

Sitten eräs aamu heräsin, että en voi elää näin. Pakko tehdä jotain. Laitoin risat huonekalut kaatopaikalle ja hankin uudet edullisesti torista. Siivosin joka sopen ja pyyhin lattiat (ällöttää myöntää, mutta en ollut tehnyt tuota vuoteen...)

Nyt olen alkanut suunnittelemaan sisustusta uusiksi. Olen hankkinut kauniita koriste-esineitä, joita aiemmin pidin turhana.

Harmi kun seinille ei voi laittaa mitään, pitäisi olla iskuporakone. Onko kellään mitään ehdotusta tähän? Toimisikohan kaksipuoleinen teippi ja kevyet canvas-taulut?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että taas jaksat!

(mutta ei masentunut koe ihmeparannusta)

Vierailija
2/2 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole masentunut. Sinä olet laiska, jolle on syntynyt jostain satunnainen tarmonkipinä. Lyön vaikka satasen vetoa siitä, että ensi viikolla uit taas paskassa.

Oireesi eivät edes kuulosta masennusoireilta. Tiedätkö edes mitä masennus tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla