Shoppailemaan Helsinkiin - suosituksia?
Todennäköisesti käymme Kampissa, Stockalla (+ Zara) ja Forumissa. Lähinnä Kampista - sivuilta näkee kyllä, mitä liikkeitä löytyy, mutta mitä suosittelisit? Lapset varhaismurkkuja, joten jotain kivaa myös heille? Missä on kivat valikoimat? Esprit on hyvin tuttu jo ennestään - onko hyvä valikoima?
Kommentit (6)
mä taas suosittelen, että kierrätte PIKKU PUTIIKKEJA, niistä tekee valtavan hyviä löytöjä, joita ei kävele kadulla 1000 muuta vastaan...kuten H&M tai muut vastaavat Seppäläkin..
Noita massalaitoksia on JOKA paikkakunnalla ja vaatteet TODELLA huonolaatuisia..
Eli tehkää elämys ostoksia pienissä ihanissa ja persoonallisissa putiikeissa !
Valitettavasti en osaa osotteita sanoa, mutta niitä on PALJON Hesassa.
Mekin suunnitellaan mun ystäväni kanssa sellaista reissua Hesaa, jossa käydään VAIN pikkuputiikeissa !
Viisikulman suunnalla on monia ihania ja erikoisia pikkuliikkeitä, kuten second hand shop Patarouva ja erikoinen Auringosta itään, kuusta länteen.
Ginas trikot ehkä keskustassa. Ei ole mun tyylinen kauppa, aika perussälää, mutta ei löydy joka kaupungista.
Indiskassa kävisin, Forumilta ainakin löytyy...
Ja Kampin kauppakeskuksesta löytyy P.O.P, jossa ihania lastenvaatteita.
Mitä haluatte shoppailla? Vaatteita vai tavaraa vai mitä??
Jos lapset tykkäävät siis lukea :). Annankadulla on Tokyokan, japanilainen herkku&tarvikeliike.
miesten liike, mutta tällaiselle reitevämmälle naiselle sieltä löytyy tosi kivasti asiallisia vaatteita.