Hölmöimmät vaatimuksesi kumppanin suhteen?
Olen mielestäni kumppaniehdokkaiden suhteen varsin avoinmielinen. Minusta on nihkeää tehdä mitään listaa, että pitää olla sellainen tai tällainen, koska sitten jää monta hyvää näkemättä. Jokainen kumppanini on ollut jollain lailla piirteiltään sellainen, jota en olisi osannut kuvitella etukäteen.
Sitten tuli mieleen yksi hölmö juttu, joka varmaan häiritsisi minua aika paljon.
Jos kumppanini olisi aamuvirkku. Vain aniharvoin saisin nauttia hänen seurastaan silloin, kun olen itse virkeimmilläni. Toinen vetäytyisi kammariinsa vuorokauden parhaaseen aikaan. Nykyään minua ärsyttää pelkästään kämppiskin, joka menee joskus kymmeneltä nukkumaan. Siinä sitten mietin, että kehtaanko laittaa iltapalaa itselleni keskiyöllä, häiritseekö toisen unia. Laskee elämänlaatuani hitusen, vaikka muuten kämppiselämä on ihan ok (joo, isot on ongelmat). Kaikki kumppanini ovat olleet iltavirkkuja, lieneekö sattumaa.
Nykyinen tapailukumppanini on herkkäuninen, ja sekin on varsin harmillista. Perheeni, ystäväni, exäni ja minä itse olemme nukkujina luokkaa "järjestä vaikka paraati, ei haittaa." Nyt pitää kylkeäkin kääntäessä muistaa tehdä se varovasti. Enemmän kyllä säälin tuosta ongelmasta sitä itse herkkäunista, herää linnunlauluunkin. Ei varmaankaan ole helppoa.
Varmaan jos on umpirakastunut, niin tällaisiin pikkujuttuihin sopeutuu. Nämä tosiaan vaikuttaa pikkujutuilta. Mutta pidemmän päälle voi tulla isompaakin vitutusta molemmin puolin, jos ei kotonaan saa elää itselleen luontaisella tavalla.
Onko muilla "hölmöjä" toiveita kumppaninsuhteen, jotka ei ensin mietittynä vaikuta kovin olennaisilta?