Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäinen nainen-tarvitko seuraa kaikkiin menoihin?

Vierailija
03.08.2016 |

Minulla ei ole seuraa läheskään aina ja käyn siksi teatterissa, matkoilla, museossa jne.yksin. Onko se teistä täyson tavallista vai pitääkö seuraa olla aina mukana?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla seuraa kaikkeen, tai oikeastaan paljon mihinkään. Viihdyn hyvin yksinkin.

Vierailija
2/8 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa seuraa, käyn mielelläni yksin esim teatterissa tai matkustan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen sinun itsevarmuuttasi tässä asiassa. Minä olisin kuin orpo piru, jos kävisin yksin noissa paikoissa. En kuitenkaan ole mikään erityisen sosiaalinen tyyppi, mutta tietyissä paikoissa kaipaan seuraa.

Vierailija
4/8 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käyn juuri näyttlyissä ja museoissa tai matkoilla yksin. Teatterissa väliajoilla olisi kiva kun olisi kaveri.

Vierailija
5/8 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Mä en tarvitse seuraa mihinkään menoon. Käyn yksin ravintoloissa, museoissa, näyttelyissä, teattereissa, konserteissa,  liikuntapaikoissa, harrastuksissa, matkoilla, lomilla.

Toki silloin tällöin voi olla mukana joku kumppanikin. Mutta en siis tarvitse sellaista, ei ole paikkaa, jonne en voisi mennä yksin.

Vierailija
6/8 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen. Haluan jutella mm. syömisen ohessa, yksin ei oikein onnistu. Sama koskee matkoja, kenen kanssa ihailisin kaikkea jos matkustaisin yksin?

Vierailija
7/8 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla seuraa kaikkeen, tai oikeastaan paljon mihinkään. Viihdyn hyvin yksinkin.

Sama täällä. Nautin kun ei tarvitse jutella kenenkään kanssa mitään. 

Vierailija
8/8 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi seuraakin mutta käyn mieluiten yksin etenkin kulttuuritilaisuuksissa. Esimerkiksi konsertissa tai oopperassa häiritsee, jos vieressä istuu joku tuttu (tuntemattomista ei väliä). Haluan keskittyä ihan täysillä musiikkiin, en mihinkään muuhun.

Väliajalla kahvipöydässä tai vessajonossa voin kyllä jutella ihmisten (tuttujen tai tuntemattomien) kanssa vaikutelmista, se on ihan ok.

Enimmäkseen käyn kyllä muuallakin yksin. Tykkään uppoutua asioihin ihan itsekseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme