Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttävän pihit vieraat

Vierailija
03.08.2016 |

Niin ärsyttävää, meillä oli neljän hengen porukka jolla sovittiin että pidetään rapujuhlat ja jos on muitakin jotka haluavat tulla niin saa tulla mutta pitää myös osallistua kustannuksiin..

No sitten ilmaantui muutama pariskunta ja sanoin heille että te voisitte ostaa viinit 4 ploa valkkaria ja 4 ploa punkkua, asia sovittiin ja nyt kun juhlat ovat ylihuomenna niin sieltä alkaa tulla kitinää kuinka epäreilua on että me esim. Ravustetaan itse ravut ja näin ollen meillä ei mene siihen rahaa ollenkaan.. Just just..

Tekis mieli perua koko tuon porukan tuleminen😤😤😤😤

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 pulloa on mun mielestä kyl aika iso määrä, rahaa menis melkein 80€ jos ei ihan halvinta ota. Mä en ainakaan tulis sun bileisiin, kun ite joisin yhden lasin viiniä. Mieluummin joisin kaljaa. 

Apukoulussa näemmä ei opi lukutaitoa eikä hyvien juomien arvostusta.

Vierailija
22/31 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravut maksaa kaupassa 2-4 € kappale ja rapuja varataan noin 12 kpl syöjää kohden, 24 - 48 € /vieras. Kohtuullinen viinipullo noin 15 €. Plus leivät ja snapsit. Kannattaako kitistä?

No kyllä kannattaa, jos yhden parin pitää tuoda 8x15 eli 120 euron edestä viiniä. Max 2 pulloa per pari olisi minusta kohtuullista (eli noin tuplasti sen mitä itse juo), mutta itse pyydetyilla ravuilla rahastaminen on aika hölmöä.

Minkä helvetin yhden parin? Opettele lukemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravut maksaa kaupassa 2-4 € kappale ja rapuja varataan noin 12 kpl syöjää kohden, 24 - 48 € /vieras. Kohtuullinen viinipullo noin 15 €. Plus leivät ja snapsit. Kannattaako kitistä?

No kyllä kannattaa, jos yhden parin pitää tuoda 8x15 eli 120 euron edestä viiniä. Max 2 pulloa per pari olisi minusta kohtuullista (eli noin tuplasti sen mitä itse juo), mutta itse pyydetyilla ravuilla rahastaminen on aika hölmöä.

Opettele itse kirjoittamaan selkeämmin. Alussa ei kerrottu montako pulloa PER PARI piti ostaa, helposti tuosta tulee vaikutelma että niiden joille pyyntö osoitettiin, piti (jokaisen) ostaa kahdeksan pulloa.

Vierailija
24/31 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Ap voi tarkentaa mutta ymmärsin, että muutama pariskunta tuo yhteensä 8 pulloa viiniä. Ostakoon 10 € viinejä niin perse kestää.

Vierailija
25/31 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele itse kirjoittamaan selkeämmin. Alussa ei kerrottu montako pulloa PER PARI piti ostaa, helposti tuosta tulee vaikutelma että niiden joille pyyntö osoitettiin, piti (jokaisen) ostaa kahdeksan pulloa.

Näytä ihmeessä, missä kohtaa niin sanottiin.

Vierailija
26/31 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, kuinka vieras voisi olla pihi. Emäntä tai isäntä kyllä voi olla pihi.

Vierailija
27/31 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta itse pyydetyt suomalaiset ravut on tyyliin mahtavinta mitä joku voi edes ylipäänsä tarjota. En ole ikinä päässyt edes maistamaan. Minä olisin tuon juhlan vieraana tuonut samppanjat pöytään. Arvostaisin todella.

Vierailija
28/31 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä kummalliselta jos ei ole varaa viedä paria pulloa viiniä tuliaisiksi, pari-kolmekymppiä ei oo paljoa.

Vierailija
29/31 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi vähän epäselväksi, kuinka paljon viiniä yksi pariskunta tuo? Jos 4 pulloa puna-, ja 4 pulloa valkoviiniä, niin mun mielestä aika kallista, jos oletetaan että pullo maksaa kympin, mikä ei ole edes paljon, niin tostahan tulee jo 80 euroa.

Itse olettaisin, että yhteensä pyydettiin kahdeksan pulloa. Jos porukkaa on tulossa alkuperäiset neljä henkeä + muutama pariskunta (= sovitaan että kuusi henkeä), olisi 24 pulloa viiniä melko reilusti kymmenelle hengelle. :)

No en kyllä kuvitellutkaan, että jokainen pariskunta tuo 8 pulloa. Halusin lähinnä selvitystä siihen miten kustannukset jakautuisivat. Ap kirjoittikin, että 15 euroa per henkilö. Ei paha.

Vierailija
30/31 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä järjestän juhlat jotka maksavat vieraat ?

Vierailija
31/31 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluatte kiduttaa niitä rapuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi