Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä nyt naiset loppuunkäsitelty asia? [sisältää s24 naisprofiilin faktaa 2-päivän ajalta]

03.08.2016 |

Postaus on pitkä, joten toivoisin jo alkuun KÄRSIVÄLLISYYTTÄ KIITOS...

Tein tämän S24 deittiprofiilin, koska halusin todistaa teille naisille, että hyviä miehiä
löytyy ja ennen kaikkea, että loputon haukkuminen ja sinkkuna nirsoilu loppuisi...

Toivoisin myös, että te miehet, jotka tämän luette tulisitte jatkossa käyttämään tätä puhtaana
faktana eikä olisi tarvetta enää lähteä vääntämään prinsessaharhailijoiden kanssa huomiosta täällä.

TÄSTÄ SE LÄHTEE:

Profiilitiedot:
-nainen 25V
-normaalipainoinen (ei edes fitness mitossa)
-töissä käyvä
-kuvailee itseään lyhyesti iloiseksi ja muuttanut alkuvuodesta etelään yms
-lenkkeily harrastuksena
-ei profiilikuvaa ja profiilissa pyytää, että pervoilua ei laitettaisi
-etsii pelkästään elämänkumppania

Profiili oli siis alle 48h esillä.
Sain yhteensä 15 yhteydenottoa

Muutama vähän oudompi alkuun, jotta tämä ei ihan puhtaasti voiton puolelle menisi:

Mies 47v otti yhteyttä. Ei silti pervoillut
Mies 24v flirttasi (normi setti).
Mies 31v haki seksiä.

Sitten alkaa voittokulku. Tässä ei kaikki, mutta parhaat.

Mies 28v, AMK ja kokopäivätöissä.
Ok-näköinen, mutta monipuolinen proiili .
Etsii elämänkumppania ja kyseli kuulumisia.

Mies 27v, AMK ja sosiaaliala. Pitkä ja komea. IHAN OIKEASTI!
Perus kiva esitely itsestä
Kyseli kuulumisia.

Mies 24v Kuvaton. Taiteilija sielu ja muusikko esittelystä päätellen.
Kyseli millasia unelmia ja tavotteita mulla on elämässä? :)

Mies 27v, kuvaton, AMK ja kokopäivätöissä.
Kehui profiiliani fiksuksi ja sen takia lähestyi.
Kyseli kuulumisia hänkin.

30v, maisteri, komea ulkomaailainen mies lahdesta, Lähestyi englanniksi.
Kehui myös profiilia ja kyseli heti asioita..
Esitteli itsensä yms.

31v, AMK ja kokopäivätyö... Jarkko Niemisen näköinen pitkä kaveri.
Erittäin monipuolinen esittely itsestään. Paljon harrastuksia yms.

Sitten vielä viimeisenä mun lempparimies.

Mies 26v, AMK, kokopäivätyö
Kaikista pisin esittely ja paljon kysymyksiä.
Totesi kyllä:
"Rehellisyyden nimissä en tähän keksi mitään mullistavaa, mikä saisi erityisesti
mielenkiintosi heräämään. Kirjoitanpa silti..."

Näihin sanoihin on hyvä lopettaa. Mitä itse opin tästä miehenä on se, että poistan profiilini suomi24.
Kilpailu on aika jäätävää.

Testinainen sai 91 vierailua 48h aikana.
Vertauksena vielä itselläni 50 vierailua ja tämä 4kk aikana.

Kommentit (208)

Vierailija
1/208 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tähän naiset aina jotain keksivät :)

Vierailija
2/208 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ulisevat, että naisia on liian vähän deittipalstoilla ja ne vähät eivät vastaa. Syynä on totta kai se, että JOKAINEN deittailijamies on tehnyt vähintään yhden testiprofiilin naisena eikä luonnollisestikaan vastaa miehille. Onko tämä nyt loppuunkäsitelty asia? Joskus mietin, mahdanko olla ainut oikea nainen koko deittipalstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/208 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tämän aloituksen pointti siis olikaan?

Että hyviä miehiä löytyy? Miten se s24-profiili kertoo onko hyvä vai ei? 

Tottakai naisen profiili saa yhteydenottoja enemmän, se on ihan selvä, miehet ovat sellaisia. Ne ovat myös sellaisia että tykkäävät sanoa etsivänsä elämänkumppania vaikka etsivät seksiä. 

Vierailija
4/208 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on 15-yhteydenotto? Kuinka se poikkeaa tavallisesta yhteydenotosta?

Vierailija
5/208 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ulisevat, että naisia on liian vähän deittipalstoilla ja ne vähät eivät vastaa. Syynä on totta kai se, että JOKAINEN deittailijamies on tehnyt vähintään yhden testiprofiilin naisena eikä luonnollisestikaan vastaa miehille. Onko tämä nyt loppuunkäsitelty asia? Joskus mietin, mahdanko olla ainut oikea nainen koko deittipalstalla.

Hei älä viitti.. Yks feikkiprofiili ei muuta faktaa että kyselyitä tulee ja paljon. Ja hyviä sellaisia

Vierailija
6/208 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo saamasi viestit olivat muuten ainakin alkuun kaikki copy-pastettuja. Tietty miestyyppi lähettää kopioidun viestin joka naiselle heti kun uusi profiili ilmaantuu. Minulla viestien määrä ensimmäisen tunnin sisällä oli suurempi kuin profiilissa käyneiden määrä, eli profiiliani ei oltu vaivauduttu edes lukemaan. Mutta kuitenkin pitäisi uskoa että tyyppi ihan oikeasti on kiinnostunut minusta :)

Vierailija
7/208 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

@aikamoistameininkiä kiitos!

Tämä viimeistään todistaa millaisessa maassa elämme. Ovatko suomalaiset naiset maailman nirsoimpia?

Vierailija
8/208 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mullekkin kyselyjä yllin kyllin, mutta päälimmäisenä olivat mielenterveyskuntoutujat ja seksin vonkaajat. Kummatkaan eivät kiinnostaneet. 

Jos oli kunnollinen, minä en kelvannut..

Eli kyllä siellä aika topakkana ja nirsona saa olla, ettei mitään kiviriippaa onnistu nilkkaansa saamaan.

Vierailija
9/208 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo saamasi viestit olivat muuten ainakin alkuun kaikki copy-pastettuja. Tietty miestyyppi lähettää kopioidun viestin joka naiselle heti kun uusi profiili ilmaantuu. Minulla viestien määrä ensimmäisen tunnin sisällä oli suurempi kuin profiilissa käyneiden määrä, eli profiiliani ei oltu vaivauduttu edes lukemaan. Mutta kuitenkin pitäisi uskoa että tyyppi ihan oikeasti on kiinnostunut minusta :)

Ei itseasiassa ollut kopioituja.... Screenshotit löytyy..

Monipuolisia kyselyitä ja esittelyjä.

Vierailija
10/208 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoistameininkiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei älä viitti.. Yks feikkiprofiili ei muuta faktaa että kyselyitä tulee ja paljon. Ja hyviä sellaisia

Hei kyllä minä viittin... Yksi ei merkitsisi, mutta sitten kun joka ukko väsää sellaisen... Joka ikisessä nettideittailua koskevassa keskustelussa paikalle tulee liuta miehiä raportoimaan täsmälleen samanlaisen testinsä tuloksia. Hämäräksi on jäänyt mitä luulevat niillä testeillä voittavansa, mutta näitä testien tehtailijoita riittää silti. Eli nettideittailu taitaa olla enimmäkseen sitä, että miehet kirjoittelevat toistensa tekemille feikkiprofiileille, tekevät feikkiprofiileja itse ja itkevät kun naiset eivät vastaile.

Vierailija
11/208 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kokee asiat omalta kannaltaan. Jokaisella on oikeus olla ihan niin nirso elämänkumppanin suhteen kun haluaa, ja niin pitää ollakin, se on tärkeä asia tuo pariutuminen. 

Aika turhaa sinun on miehenä selittää että sait tosi monta hyvää yhteydenottoa feikki-naisprofiililla kun et ole nainen etkä käynyt treffeillä tai edes jutellut pidempään kyseisten tapausten kanssa. Miksi sinä tai kukaan muukaan saisi päättää kenenkään toisen, naisen tai miehen, puolesta mikä on ns. hyvä tai kelpaava elämänkumppani toiselle? 

Omituinen asenne sinulla enkä nyt ihan tajua mitä yrität tällä edes todistaa. Että sinulle olisi hyviä miestarjokkaita?

Vierailija
12/208 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mullekkin kyselyjä yllin kyllin, mutta päälimmäisenä olivat mielenterveyskuntoutujat ja seksin vonkaajat. Kummatkaan eivät kiinnostaneet. 

Eli kyllä siellä aika topakkana ja nirsona saa olla, ettei mitään kiviriippaa onnistu nilkkaansa saamaan.

Aika sairaan monta töissä käyvää amk mielenterveyspotilasta minua lähestyi

Vierailija
13/208 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ymmärtänyt tätä aloitusta. Nuohan kuulostaa ihan tavallisilta miehiltä?

Vierailija
14/208 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus tulee ero suuntaan välittömästi Baltian markkinoille.

En jää Suomeen lyömään päätä seinään.

Kiitos tutkivasta journalismista.

Vierailija
15/208 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olivat. Sen esittelyn voi lähettää jokaiselle, jokaiselle voi sanoa että olet kaunis (näin sanotaan kuvattomillekin naisprofiileille) ja jokaiselta voi kysyä kuulumisia. Olen itse saanut geneerisen viestin, johon oli kuitenkin kirjoitettu alkuun: "Hei *nimimerkki*! Minä olen kiltti ja kunnollinen mies..." Ihan kuin postimyyntifirmojen mainoskirjeet: "Hei Maija! Meillä on sinulle mahtava tarjous..."

Vierailija
16/208 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se selvää, että tällaisilla palstoilla majailevat ne luuserinaiset, joille mikään maailmassa ei kelpaa. Tästä syystä myös valkea muuttuu mustaksi ja hyvä mies paskaksi. Ap:n testi on erinomainen osoitus faktoista. Odotellaan, kun fakta alkaa tuottamaan vihakirjoittelua liityen siihen millainen ap on, vaikka asiaan se ei liity millään tavoin.

Vierailija
17/208 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olivat. Sen esittelyn voi lähettää jokaiselle, jokaiselle voi sanoa että olet kaunis (näin sanotaan kuvattomillekin naisprofiileille) ja jokaiselta voi kysyä kuulumisia. Olen itse saanut geneerisen viestin, johon oli kuitenkin kirjoitettu alkuun: "Hei *nimimerkki*! Minä olen kiltti ja kunnollinen mies..." Ihan kuin postimyyntifirmojen mainoskirjeet: "Hei Maija! Meillä on sinulle mahtava tarjous..."

Pistä sähköpostia jos et sanaani usko niin saat viestit jotka ei todellakaan ole copy pastea...

Vierailija
18/208 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tai millainen on mielenterveyskuntoutuja?

Vierailija
19/208 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä mitä "jäätävää" tuossa kilpailussa on? Ihan tavallisia miehiä nuo olivat. Ei työssäkäynti, pituus tai miellyttävä ulkonäkö ole mitään poikkeuksellista. Tunnen vaikka miten paljon miehiä joihin tuo kuvaus sopii. Vai sekö on jäätävää, että noin moni otti yhteyttä? Olen minäkin naisena muutaman aloitusviestin nettideittiurani aikana väsännyt. Eihän se nyt niin mene, että lähetetään viesti yhdelle ihmiselle, käydään yksillä treffeillä ja jos toinen ei ryyppää, pelaa tai hakkaa, lyödään hynttyyt yhteen saman tien.

Vierailija
20/208 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajua miksi näistä jauhetaan. Joo, keskivertonaisella on enemmän valinnanvaraa ja vientiä kun keskivertomiehellä. Miesten asemaa ei helpota se, että monet naiset ovat nirsoja (mikseivät olisi, heillä on sekä varaa valita ja oikeus siihen), mutta lähtökohtaisesti jokainen nainen edustaa näissä asioissa vain itseään - sillä yksilöllä ei ole tarvetta tyytyä itseään huonompaan (tai parempaankaan, jos ei ns. oma taso kelpaa), se on hänen valinta. 

Harmi miesten kannalta, mutta asia on ollut tiedossa jo pitkään, eikä se valittamalla tai ahdistumalla miksikään muutu. Jos olet mies, niin a) toivo parasta b)tee jotain asian eteen - se auttaa tai ei auta, c) hakkaa päätäsi seinään tai d) etsi nainen ulkomailta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi