Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oo ennen kuullutkaan mistään Jouko Turkasta, kuin vasta nyt

Vierailija
03.08.2016 |

Piti ihan lukea, kuka oli Jouko Turkka :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouko Turkka on ollut aktiivisesti julkisuudessa viimeksi ehkä 90-luvulla joten on ymmärrettävää, ettei 25v ole välttämättä hänestä tietoinen.

Vierailija
22/26 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä kyllä yleissivistys hyvällä mallilla. Oikeesti pelottavaa, että noin tynnyrissä kasvaneilla ääliöillä on esimerkiksi äänioikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, että aina kun joku julkkis kuolee, niin jonkun on pakko tulla ilmaisemaan tietämättömyyttään nettiin. Tänä vuonna on kuollut niin suuria viihdetaitelijoiden nimiä Suomesta ja ulkomailta, että jos en olisi heitä tiennyt, niin olisin hävennyt hiljaa ja laajentanut tieojani heistä ainakin yleisimpien teosten (kirja/elokuva/albumi) osalta. Nämä tietymättömyyden toitottajat kyllä varmaan aikoinaan aloittivat samoja viestiketjuja esim. Michael Jacksonista.

Vierailija
24/26 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkahan oli viimeisimpiä oikeita "klassisen teatterin"  tekijöitä siinä, että en muista montaa muuta, jonka ohjaamasta teatteri esityksistä olisi puhuttu joka puolella ja, josta olisi miltei jokaisella ollut mielipide, vaikkei olisi itse esitystä koskaan nähnyt.  

Vierailija
25/26 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä siinä on, että aina kun joku julkkis kuolee, niin jonkun on pakko tulla ilmaisemaan tietämättömyyttään nettiin. Tänä vuonna on kuollut niin suuria viihdetaitelijoiden nimiä Suomesta ja ulkomailta, että jos en olisi heitä tiennyt, niin olisin hävennyt hiljaa ja laajentanut tieojani heistä ainakin yleisimpien teosten (kirja/elokuva/albumi) osalta. Nämä tietymättömyyden toitottajat kyllä varmaan aikoinaan aloittivat samoja viestiketjuja esim. Michael Jacksonista."

- Muta minusta melkein vielä pahempia ovat ne "haaska linnut" - jotka sankarin eläessä eivät välittäneet ja suorastaan halveksivat häntä. Tai jos siis ylipäätään tunsivat toisiaan.  Mutta kuoleman jälkeen yks- kaksi yllättäen rientävät paikalle tai ainakin lehden sivuille kertomaann kuinka olivat niin hyviä ja erinomaisia ystäviä, että  perintöä tässä nyt oikeastaan odotetaan lähetin tossa jo perikunnalle pankkitilinumeronikin kun kai ne muistaa mut. Laittaa sinne rahaa vaikka nyt niin kuin aluksi. Mä voin sitten kertoa kuinka vuonna 1985 mäkin näin Turkan, vai sotkenkohan mä nyt  sen vanhaan turkkiin se oli kallis. Mut siis 1975 Mä olin teatteris ja Turkka vissiin kans. Meitä siis niinku yhdisti toi teatteri.   

Vierailija
26/26 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkkahan oli viimeisimpiä oikeita "klassisen teatterin"  tekijöitä siinä, että en muista montaa muuta, jonka ohjaamasta teatteri esityksistä olisi puhuttu joka puolella ja, josta olisi miltei jokaisella ollut mielipide, vaikkei olisi itse esitystä koskaan nähnyt.  

Erikoinen määritelmä klassiselle teatterille. Tukkahan teki lähes anarkistista teatteria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan