Ärsytys: T-paitaan (etenkin mustaan) puettaessa aina dödön jälkiä
Tiedättekö, sellaiset raidat paidan sivussa, vaikka kuin yrittäisi varoa. Miten ne voi välttää? Pakko kuitenkin laittaa dödö ennen paidan pukemista, että se kuivuu.
Kommentit (11)
Itse käytän Rexonan Invisible-antiperspiranttia, joka ei jätä raitoja. Tuote on tahraamaton ja sopii mustien vaatteiden kanssa.
No käytäpä niitä antiperspirantteja, joiden luvataan olevan jättämättä tahroja paitoihin (anti white marks).
Itselläni Garnier Mineral Protection eikä paitoihin tule jälkiä.
Laitan ensin paidan ja sitten stickiä kainaloon. Apteekin hajuttomia. Ei mitään roll-oneja. Tällä on paidat säästyneet jo vuosia.
Toinen vaihtoehto voisi olla, että annat kuivua ennen pukemista, mutta mahtaisko toimia? Jääkö kuivasta jälkiä?
Nivean Invisible Black & White -dödöstä ei jää jälkiä mustaan(kaan).
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan vähän uusavuton kun ei muilla ole tällaista ongelmaa...
ap
Rulla paita pään aukkoon asti, pujota pää sisään.Vedä lyhythihaisen paidan hihat ja alaosa nurinpäin (kasvojen eteen) ja pujota käsivarret hihoista. Näin loput paidasta on ns väärinpäin eikä koske kainaloihin kun vedät sen alas.
Itse käännän aina paidan alareunaa niin että jäljet tulee sisäpuolelle jos johonkin. Se on jäänyt ihan automaattiseksi tavaksi ja teen niin aina, vaikka olisi minkä värinen paita. :D
Laita dödö illalla suihkun jälkeen ja anna kuivua yön yli. Pitää kainalot kuivina tehokkaammin, mutta vaatii tietysti aika tymäkän 24h-antiperspirantin. Toinen vaihtoehto on tosiaan ne anti-white marks -dödöt, mulla ainakaan ei jää niistä jälkiä.
Kiva kun vastailitte. Ainoa minulla toimiva dödö on sellaista valkoista, joka jättää mustaan jälkiä. Olen siihen muuten erittäin tyytyväinen (paitsi ettei sitä kai myydä Suomessa missään). Yritän opetella pukeutumistekniikan uusiksi.
ap
Virtahepo kirjoitti:
Laita dödö illalla suihkun jälkeen ja anna kuivua yön yli. Pitää kainalot kuivina tehokkaammin, mutta vaatii tietysti aika tymäkän 24h-antiperspirantin. Toinen vaihtoehto on tosiaan ne anti-white marks -dödöt, mulla ainakaan ei jää niistä jälkiä.
Anteeksi täysin ohi aiheen, mutta miksi AINA ihmiset jotka käy illalla suihkussa, kuvittelee että niin käy kaikki muutkin? Koen että pääsääntöisesti kerran päivässä riittää, ja itsellä on ällöttävä olo jos en käy aamulla. Illalla käyn vain jos olen urheillut ja hikoillut, ja silti käyn vielä aamullakin.
Olenkohan vähän uusavuton kun ei muilla ole tällaista ongelmaa...
ap