Sellaisella 30+ miehellä joka näkee 20-vuotiaan naisen seksuaalisesti haluttavana, täytyy olla joku pikkutyttöfetissi.
20-vuotiaat ovat lapsen näköisiä, finninaamaisia, liian laihoja, huonosti pukeutuvia, huonohiuksisia mitäänsanomattomia tyttösiä. Esim. nelikymppisen naisen katseessa on enemmän seksiä kuin parikymppisen koskaan. Ei 20-vuotias nainen ole kaunis. Hän on lähes poikkeuksetta soma, mutta täysin hengetön.
Ei ole normaalia, jos yli 30-vuotias (nelikymppisistä puhumattakaan) mies tuntee seksuaalista halua 20-vuotiaita tyttöjä kohtaan. Tuollaisella miehellä täytyy olla jokin pikkutyttöfetissi, jos kiihottuu lapsen näköisestä tytöstä. Järkevä 25-30-vuotiaskaan mies ei edes vilkaise 20-vuotiasta tyttöä siinä mielessä. Sen ikäiset näyttävät ulkoisesti lapsilta, liian tyttösiltä. Jokainen on parikymppisenä enemmän tai vähemmän kauhean näköinen (akne yms.), sitten 25-vuotiaana upea.
Jos kadulla kävelee 30-vuotias ja 20-vuotias nainen, jokainen aikuinen mies katsoo sitä 30-vuotiasta. Moni nuori mieskin viehättyy vanhemmista naisista. Itsekin sain eniten huomiota miehiltä kolmekymppisenä aikuisena naisena. Ei mua 20-vuotiaana kukaan halunnut.
Kommentit (10)
paremmin he pukeutuvat kuin minä. vihaan kaupassa käyntiä niin, että kuljen samoissa risaisissa vaatteissa vuoskaudet. kengät on pakko ostaa parin vuoden välein. monet nuoret käyvät myös kuntosalilla tai juoksevat. minä läski akka en laiskuuttani jaksa/viitsi.
Uuuh parikymppinen timmi fitnesspillu. Kyllä kelpaa tällaiselle 30+ setämiehelle.
Vaikutat kyllä erittäin katkeralta :D
huono avaus ap. 20-v on jo aikuinen nainen ja tuon ikäisen "haluamisessa" ei ole mitään vikaa. On sitten ihan eri asia, että kuinka hyvin 30v ja 20v suhde toimii, mutta sinänsä en näe mitään moitittavaa siinä, jos joku 40v mies pitää 20v naista hyvän näköisenä.
Entä nainen joka katsoo nuorta miestä?
Paasaa välillä siitä.
Kerro miksi helvetissä olet noin huomionkipeä? Joka IKINEN päivä samaa paskanjauhantaa eri muodossa. Ei vittu ihan oikeasti -.- Kukaan tällaisesta paskasta edes provosoidu, ainoastaan tuo sairas jankutus saa veren kiehumaan. Jotain vikaa päässäsi?
Ihana ap, kiitos päivän nauruista :D Olen itse 22-vuotias, hoikka ja urheilullinen, hyvä peppu (treenattu) sekä kroppaani nähden isot rinnat. Olen ehkä nuoren näköinen verrattuna sinuun ap, mutta aikuinen. Huolehdin ulkonäöstäni ja pukeudun mielestäni hyvin. En pidä itseeni katseensa kääntäviä 30v. Miehiä pervoina tai lapsista kiinnostuneina. Olen pahoillani ap jos et ollut sievä nuorempana. Ehkä sinunkin on aika vähän kohentaa ulkonäköäsi, treenaa itsellesi kaunis ja timmi kroppa, laittaudu, meikkaa ja pukeudu kauniisiin vaatteisiin. Ota lisäksi se käpy pois takapuolesta niin voit taas hymyillä ja nauttia elämästäsi kokematta alemmuuskomplekseja nuoria ja kauniita naisia kohtaan, ehkä se miehesi huomaa sinutkin vielä :)
Jos miehellä on "pikkutyttöfetissi" niin ei se silloin ole kiinnostunut 20-vuotiaista!
Voisko nämä aloitukset jo lopettaa pikkuhiljaa!?
Lapsen näköisiä..? :D Aikuisilta minun tapaamani parikymppiset kyllä näyttävät, eikä heistäkään kyllä pysty arvioimaan ikää oikeastaan sen tarkemmin kuin että kakkosella alkaa.