Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinttyneet tavat joilla lihon ja lihon ja lihon.

03.08.2016 |

Tänään kaupassa tajusin miten outoja tapoja mulle on tullut. Kaupasta on nimittäin PAKKO ostaa aina, ihan aina jotain hyvää. Vaikka ei tee mieli. Koska mitä jos illalla tekeekin mieli. Vaikka herkkujen osto ahdistaa joskus ilon sijaan niin ostettava silti. Tänään menin kauppaan ja olo oli vielä edellisestä ateriasta täysi..huokaillen kävelin jäätelö altaalle, vanukas hyllylle ja mietin että mitä *ittua mä teen?? Ei mun ole pakko ostaa niitä herkkuja kun ei edes tee mieli ja kävin itsekeskustelua että nyt jos kerrankin kuuntelisin mitä kroppani huutaa ja en osta mitään vain ostsmisen ilosta,tavasta. Syön tosi usein herkkuja vaikka ei tee mieli. Syön jos on tylsää tai kaipaan pientä iloa, bonusta..vaikken edes ole masentunut tai mitään. Ostin vain kanakastike tarpeet, mansikat ja hedelmiä. Usein ostokseni ovat järkeviä muuten mutta hivutan mukaan pullaa,jätskiä,pari patukkaa ym.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo ei siinä olekkaan mitään pahaa jos syö 1 herkun päivässä..mutta kun mä ostin pullaa,ostin 3 ja tiesin syöväni ne samana päivänä vaikka ei yhtään tehnyt mieli kaupassa ollessa. Pullan lisäksi ostin jäätelöä,ehkä vanukkaan yms. Ja mitään mielitekoa ei edes pääse syntymään kun syön kokoajan herkkuja. Enkä siis osta jemmaan vaan kun olen kaupassa,ostan pakonomaisesti herkkuja vaikka ei tee mieli ja tiedän silti syöväni ne illalla.Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä