Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaiva-ap:n iltatuumailut... Epäilen itselläni KOLMEA eri vaivaa, ja parista olen lähes varma

Vierailija
02.08.2016 |

Eli keliakia, laktoosi-intoleranssi SEKÄ kilpparin vajaatoiminta. Laktoosi-intoleranssi on melkoisen varma, koska mahani menee säännöllisen epäsäännöllisesti aivan totaalisen kuralle maitotuotteista. Lisäksi on ummetusta ja kamalia mahakipuja, järkyttävää turpoilua ja ilmavaivoja. Kaikki, keillä maha turpoaa PAHASTI, tietää sen raskausefektin. Maha turpoaa siis valtavaksi, kovaksi palloksi, täysin raskausvatsan näköiseksi, laitoin suuhuni sitten melkein mitä tahansa.
Keliakiaa epäilen myöskin tämän kamalan turpoilun ja ilmavaivojen takia, ja kilpparin vajista olen epäillyt parisen VUOTTA, koska olen väsyneempi, painavampi, turvonneempi... kuin aiemmin. En väitä, ettei syömisellä ole mitään tekemistä painoni kanssa, enkä nyt mikään valtava edes ole. Housukoko esim. on kasvanut yhdellä numerolla teiniajoista, jolloin olin HOIKKA. Mutta tosiaan EN ole plussapallo eikä liikkuminen ole vaivalloista :D

Niin että miten tässä nyt lähtisi tätä vaivavyyhtiä purkamaan, kun elämässä olisi tuhat ja sata muutakin velvollisuutta hoidettavana ja tuntuu, ettei kaikkea ehdi tämän elämän aikana.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja toki yksi vaihtoehto on ärtyneen suolen oireyhtymä. Oireet sopivat minuun kuin nenä päähän. ap

Vierailija
2/2 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi