Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin kauan sitten lapsenvahtina naapuritalon tyttärelle, kehtaanko pyytää sitä treffeille?

Vierailija
02.08.2016 |

Onhan meillä tietenkin hieman ikäeroa, mutta olemme toki aikuisia jo molemmat. Ajattelin vain, että kun poikien/miesten keskuudessa "babysitter-fantasia" on melko yleinen, niin onko naisilla samaa? Hän on juuri muuttamassa omilleen opiskeluiden takia (lähelle nykyistä asuinpaikkaani), niin ajattelin, että jos ensin tarjoutuisin muuttoavuksi ja sitten pyytäisin ulos. Vai onko ihan tyhmä ajatus?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan yrittää, mutta aika suurella todennäköisyydellä kieltäytyy koska pitää sinua liian vanhana.

Vierailija
2/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi:D

Vierailija
4/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisilla sellaisia fantasioita. Et selviä tilanteesta milllään ilveellä leimautumatta pervopertiksi.

Vierailija
5/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole kuullut että joku babysitter-fantasia olisi yleinen mutta kaikkea sitä oppii. Mutta itse asiaan niin pyytämällähän se selviää onko hän kiinnostunut.

Vierailija
6/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan yrittää, mutta aika suurella todennäköisyydellä kieltäytyy koska pitää sinua liian vanhana.

Mistä niin päättelet? Ap

Vierailija
7/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoja olette? Kuulostaa vähän... hassulta. :D

Vierailija
8/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä nyt itse sen tytön paremmin tunnet ja tiedät kehtaako vai ei. 

Vierailija
9/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi pyytää, mitä siinä menettää? Jos kieltäytyy niin sitten kieltäytyy. Ainakin tiedät kysymyksen jälkeen, onko kiinnostus molemmin puoleista vai ei. Vai onko teillä paljonkin ikäeroa? Mitä tytön vanhemmat mahdollisesti sanoisivat?

Vierailija
10/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko teillä on ikäeroa?

Vierailija
11/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyytäisi ulos sellaista ihmistä, johon olen ollut ns. turvallisen aikuisen roolissa aiemmin. Eri asia, jos olit esim. teini-ikäinen ollessasi lapsenvahtinaan tai teillä on noin muuten ikäeroa alle 10 vuotta.

Vierailija
12/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on babysitter-fantasia?

Vierailija
13/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan voi pyytää, mitä siinä menettää? Jos kieltäytyy niin sitten kieltäytyy. Ainakin tiedät kysymyksen jälkeen, onko kiinnostus molemmin puoleista vai ei. Vai onko teillä paljonkin ikäeroa? Mitä tytön vanhemmat mahdollisesti sanoisivat?

En usko, että tytön vanhemmilla olisi mitään asiaa vastaan.

Ikäeromme on alle 10 vuotta. Ap

Vierailija
14/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan pyydät sitä sinua hoitanutta.

Vierailija
15/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa hyvin kiihoittavalta. Kyllä sinun minun mielestä kannattaa hänet pyytää treffeille.

Vierailija
16/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa on sinulle epäselvää? 

Vierailija
17/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa, jos tyttö kiinnostaa sinua ihmisenä eikä pelkkänä fantasian välineenä.

Vierailija
18/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vain. Älä välitä näitten av-mammojen mielipiteistä. He ovat hieman ahdasmielisiä, eivät omaa romanttista seikkailumieltä alkuunkaan. Tule kertomaan sitten miten kävi. Onnea matkaan.

Vierailija
19/24 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa on sinulle epäselvää? 

Pedofiilin päiväuni? Hyi yök

Vierailija
20/24 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette molemmat täysi-ikäisiä ja ikäeroa alle 10v, ok, mutta varaudu, että saat creepyn maineen ja pakit.

Jos ikäeroa yli 10v, älä edes kokeile, hän pitää sinua vanhana.

Olen itsekin vahtinyt 13-15-vuotiaana 7-10 -vuotiaita, ja ihan hyvin voisin nyt kuvitella olevani treffeillä 6 vuotta vuoremman miehen kanssa. Itse olen nyt 29 -vuotias. Toki jos kyse on ollut hyvin intensiivisestä ja pitkäaikaisesta hoitosuhteesta, silloin se olisi outoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi