Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää kun mies flirttailee ja kiusaa vaikka on suhteessa!

Vierailija
02.08.2016 |

Alkuun teki selväksi että on sinkku. Kerjäsi huomiota, pelleili ja nauratti sekä nautti saamastaan huomiosta.
Olin aivan myyty jossain vaiheessa miehen itsevarmuudesta ja tavasta puhua ja flirttailla.
Myös ronskeja tekstiviestejä on tullut läheteltyä puolin ja toisin humalassa.

No mutta hän etääntyi kuitenkin kun huomasi kiinnostukseni.
Minäkin tajusin että varmaan halusi vain kasvattaa egoaan tai leikkiä ajan kuluksi ja koko homma rauhottui sekä käyttäydymme aikuisemmin.
Hän oli palannut yhteen (tai jotain sinne päin edellisensä kanssa) ja minä päätin antaa olla ja jatkaa kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut.
Nyt hetken ajan jälkeen olemme jälleen samassa ryhmässä ja näemme toisiamme päivittäin.

Sama meno jatkuu kuin alkuun. Naurattaa, hipaisee ohimennen, tahtoo huomioni keinolla millä hyvänsä ja katselee usein. Flirttailee ihan avoimesti.
Hauskaa mielestäni koska olen itsekin nyt itsevarma eikä ole syytä ihastua häneen joten helppo lähtee pelleilyyn mukaan ja vittuilla. Tuntuu, että hän vain kiinnostuu seurastani jälleen enemmän.
En vaan jaksa ymmärtää mitä ajaa takaa tuolla käytöksellä kun se on niin selvää flirttiä eikä edes yritä himmata.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää näin kahdeksalta illalla.

Vierailija
2/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^

Vierailija
4/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oot varma, että mies on nyt varattu?

Vierailija
5/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oot varma, että mies on nyt varattu?

Nukkuvat yhdessä yönsä ja tekevät asioita yhdessä jne. Vaikuttavat ihanalta parilta.

Vaikkei mies tästä exäsrä ole puhunut mutta muut puhuvat.

Ap

Vierailija
6/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
7/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aivan sama tilanne! Niin ärsyttävää. Aina tuntuu, että olen ns. päässyt yli hänestä/ tästä pelleilystä mutta sitten hän taas sanoo tai tekee jotain ihanaa ja olen ihan myyty :D huoh

Vierailija
8/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmässä? Oletteko siis jossain vieroitushoidossa?

Vierailija
9/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Ryhmässä? Oletteko siis jossain vieroitushoidossa?

Ei mitään sinne päinkään. Aikuisia ihmisiä yhdessä pitkäaikaisessa projektissa.

Ap

Vierailija
10/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun voi sekä syödä kakkua että säästää kakkua on ihan kivaa. Kaikkea ei voi saada: yksi pitää valita.;-)

Vierailija
11/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
12/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosissasi haluat miehen, sun täytyy vaan tehdä aloite. Miehet ei eroa, ellei uusi jo kuvioissa.

Vierailija
13/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tosissasi haluat miehen, sun täytyy vaan tehdä aloite. Miehet ei eroa, ellei uusi jo kuvioissa.

En usko, että siitä tulisi mitään vaikka meillä alkaisi joskus juttu luistamaan paremmin. Hankala olisi luottaa tuollaiseen ja kun en edes osaa sanoa mitä hän nytkään ajaa takaa. Huomioo ja tuntea itsensä halutuksi ehkä..

Tai olen hänen mielestään viehättävä, en tiedä. Mustasukkainenkin on ollut tai tarkkaillut jos olen toisten miehien kanssa jutellut enemmän ja tullut heti väliin kiusaamaan.

Ehkä pitäisi vain olla miettimättä asiaa mutta spekulointi on aina mukavaa. :D

ap

Vierailija
14/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset poikaystävän, siksi pyörittelet päässäsi tämmöistä turhanpäiväistä kuviota.

Vierailija
15/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin 14, eli jokainen varmaan huomaa kuinka puutteessa ja epätoivoinen olet. En edes jaksaisi ajatella tuollaista pelleä, saati innostua hänen epämääräisistä virityksistään, kun hän ei kerran vapaa ole. Pälli mikä pälli koko tyyppi.

Vierailija
16/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviestejä? Ketkä lähetttää enää tekstiviestejä?

Vierailija
17/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trust me, ap, tämä tulee kokemuksen syvällä rintaäänellä: miehiin, jotka eivät kunnioita naistaan sen vertaa, että olisivat pelailematta toisten kanssa, ei kannata edes vilkaista. Hyviäkin miehiä löytyy, miksi ottaa säälittävä peluri joka on niin epävarma että testailee omaa viehätysvoimaansa tuolla tavoin vaikka on suhteessa? Joo, tiedän, sinua imartelee ja mietit että sinussa on jotain mitä miehen kumppanissa ei ole. Voi ollakin, mutta jos hän olisi Mies, hän keskittyisi yhteen naiseen kerrallaan. Hän ei ole sinun arvoisesi.

Vierailija
18/25 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa lauseessa sanot että olette aikuisia ihmisiä ja toisessa kerrot että jos juttelet muille miehille hän TULEE HETI VÄLIIN KIUSAAMAAN:DD Mulle tulee nyt tästä äijästä mieleen joku sketsihahmo eikä sinunkaan kannata ap hänellä enää vaivata päätäs tämän enempiä!

Vierailija
19/25 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
20/25 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi