Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko lastenne syksyn harrastuskalenterit alkaa täyttymään?

Vierailija
02.08.2016 |

Olen juuri viimeisiä ilmoittautumisia tehnyt. Tulee joillekin illoille parikin harrastetta peräkkäin. Kaikki kuitenkin mahtui.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Katsellaan, kunhan koulu alkaa.

Vierailija
2/22 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunki ei ole vielä jakanut harjoitusvuoroja, joten suurin osa treeneistä puuttuu vielä kalenterista (lapsella kaksi 1krt / viikko -harrastusta + 1 joukkuelaji, jossa 3-4 treenit / viikko, noista vain nuo yksittäiset on aikataulutettu jo).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup. Kumpikaan lapsista ei halua mitään ohjattua harrastusta.

Vierailija
4/22 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjää on. Tehdään kaikki yhdessä jotain, kuten käydään uimassa ym. Lapset 4v ja 6v.

Eivät siis itse halua mennä harrastuksiin, joissa kävisivät yksin.

Vierailija
5/22 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset 5 ja 3 v. Tekevät pitkää päivää hoidossa, joten en raaaski raahata iltaisin harrastuksiin. Eivät tosin haluakaan harrastaa muuta kuin perheen yhteisiä juttuja.

Vierailija
6/22 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta molemmat treenanneet jo pari viikkoa. Kumpikin kilpaurheilee.

Vierailija
7/22 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri viimeisiä ilmoittautumisia tehnyt. Tulee joillekin illoille parikin harrastetta peräkkäin. Kaikki kuitenkin mahtui.

Lapsiparat. Missä vaiheessa ne leikkii ja tekee läksyt ja rentoutuu? Kiva kun äti  toteuttaa itseään lastensa kautta :(

Vierailija
8/22 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiparat. Missä vaiheessa ne leikkii ja tekee läksyt ja rentoutuu? Kiva kun äti  toteuttaa itseään lastensa kautta :(

Mistä tiedät, että äiti kyseessä?

Vierailija
9/22 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyajan lapsilla harrastuskalenterit?

Vierailija
10/22 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin harrastusten vakitreenivuorot puuttuu vielä, onneksi on kuitenkin noi viikonloput ihan täynnä tästä lokakuun loppuun... 3 lasta, kaikilla 3 harrastusta, ja lisää yrittävät hamuta juttuja.

Vierailija
11/22 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No periaatteessa, nuorempi tarhassa ja hänellä kerran viikossa satubaletti. Tämän harkka-aika tiedossa. Toinen aloittaa koulun ja sen mukana partion, tässä kokousaika ei vielä ole tiedossa. Tämän lisäksi ajateltiin, että varataan kalenterista vakkari-ilta, jolloin käydään koko perhe yhdessä uimassa.

Vierailija
12/22 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan jollekin vitsi. Näin se kuitenkin helposti menee, jos lapsia on enemmän ja jos itse haluavat harrastaa. Itse odotan kauhulla harrastusten täyttämää syksyä, vaikka niitä on jo rajoitettu. Ei noi harrastukset ole aikuisia varten, itse olisin mieluummin viemättä ja järjestelemättä.

Vierailija
13/22 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, meillä harrastetaan ympäri vuoden...

Vierailija
14/22 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolahtiko noin pahasti että et yhtään hyvää syytä keksinyt miksi itseään pitää toteuttaa lastensa kautta tunkemalla niille harrastuksia jokapäiväksi?

Vierailija
15/22 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän lapsilla ole syksyä. Syksy on vuodenaika. Se on meidän kaikkien yhteinen syksy, ei vain meidän lasten.

Ei tuolla tavoin voi omia vuodenaikaa. Eikä saakaan.

Vierailija
16/22 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolahtiko noin pahasti että et yhtään hyvää syytä keksinyt miksi itseään pitää toteuttaa lastensa kautta tunkemalla niille harrastuksia jokapäiväksi?

Menikö aamulla kahvi väärään kurkkuun vai mikä mättää? En taida jaksaa sinun kanssasi keskustella :)

Vierailija
17/22 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei taida tulla kuin pari. Yksi kerta tqnssia, yksi jumppaa ja toiselle lisäksi teatterikerho. Ne on kaikki jatkuvia eikä tarvitse erikseen ilmoittaa.

Vierailija
18/22 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset itse haluavat harrasteensa. Äiti toteuttaa vain logistiikkaa ja muuta huoltoa. Tytär tanssii monta kertaa viikossa, tehnyt sitä monta vuotta. Into tuntuu vaan lisääntyvän, joten viikkokertoja tullut enemmän. Ratsastus vie aikaa yhdellä, kuvataidetta on myös. Yhteis menoina uintia js kirjastoa. Koululaisia on nyt jo jokainen. Kyllä nuo tuntuu leikkivän kovasti ha läksytkin jokapäivä. jää meillä joku päivä ilman harrastetakin, mutta jonain päivänä on useampi kuljetus. Parkoja olisivat, jos heille si annettaisi mahdollisuutta tehdä haluamaansa.

Vierailija
19/22 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei syksyn harrastusajat ole vielä tiedossa. Molemmilla toinen harrastuksista on jatkunut myös kesällä.

Vierailija
20/22 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa harrastusajoista on jo tiedossa. Jotkut harrastuksista meni valitettavasti päällekäin, todennäköisesti voi osan tunneista köydä naapurikaupungissa.

Meidän perheessä ainakin vanhempien pitää rajoittaa lasten harrastusintoa. Varsinkin toinen haluaisi uusia harrastuksia, mutta yksi vanha, rakas, harrastus vie niin paljon aikaa että aikatauluun ei mahdu kuin yksi harrastus tuon lisäksi.

Ja todellakin meillä on harrastusKALENTERi, logiistiikan hoitaminen ei aina ole ihan simppeliä ja varsinkin miehen on tosi vaikeaa muistaa milloin ja mihin pitää lapsia kuskata. Lapset toki itse muistavat nämä kunhan syksy vähän etenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi