Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä teistä tuntuis jos tuttava huutaa teille?

Vierailija
02.08.2016 |

Mulla on käynyt nyt pari kertaa tän ihmisen kanssa niin, että yhtäkkiä hän huutaa minulle kuin yrittäen jyrätä minut ja vähättelemällä sanojani. Olen vähän ihmeissäni hänen käytöksestään, sillä se on loukkaavaa. Itse olen mielestäni ollut aina keskustelija, enkä ole ikinä arvostellut hänen osaamistaan, ulkonäköään, tietotaitoa, sosiaalisia taitoja. En ikinä ole huutanut tuttaville tai kenellekään jos hän kertoo esim. yleistä tietoutta ja yleisiä juttuja.
Terveisiä vaan sulle, joka tunnistat itsesi tästä huutajaksi:"Älä ihmettele jos ystävät ja tuttavat kaikkoaa ympäriltäsi".

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko suuttuisin tai huvittuisin. Nuorempana huusin takaisin vähän kovempaa ja käännyin kannoillani. Nykyään alan ihan spontaanisti nauraa, ja käännyn kannoillani. Jos oltaisiin kotonani, ohjaisin huutajan ulos, nauraen.

Tuollaista ei tarvitse sietää, ei yhtään.

Vierailija
2/5 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nyrkkisääntö keskusteluun on se, että olet hävinnyt siinä vaiheessa, kun korotat ääntäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se tuntuisi aika kauhealta, mutta olisi siitä tuttavastakin varmaan tuntunut melko ikävältä se, mitä minä sitten olinkaan tehnyt saadakseni toisen huutamaan. Sanon vaan, että aika moni on "itse mielestään ollut aina keskustelija, enkä ole ikinä arvostellut hänen osaamistaan, ulkonäköään, tietotaitoa, sosiaalisia taitoja", kun ei vaan tajua, miten törpösti itse käyttäytyy.

Vierailija
4/5 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😡. 😞 ,.😔.. .😶.

Vierailija
5/5 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntelisi. Huutaminen ei kuulu aikuisten ihmisten kanssakäymiseen. Pyytäsin henkilöä rauhoittumaan, tai jos ei pysty, palaamaan asiaan sitten kun pystyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän