Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nettideitti kertoo vaan itsestään..

Vierailija
02.08.2016 |

Päätin, että en vastaa hänen viesteihin ennen kuin osaa kysyä jotain. Tyyppi ei ole kertonut nimeään joten sekin on iso miinus. Lähettänyt komean kuvan itsestään, mutta ei minua noin kohdella. Mitä sanoo av-raati?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ajatteli kostaa sen naisten perinteisen käytöksen eli ei kysytä mitään toiselta.

Vierailija
2/20 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? Kuinka??

Oli viikon lomalla ja samoin poissa netistä, kun arki koittaa löytyy netti. No mua ei tollanen käytös lämmitä. Onneks onkin kivoja tyyppejä jotka tajuaa pysyä kuvioissa..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas päinvastainen ongelma. Itse kerron ummet ja lammet, mutta toinen osapuoli ei kerro mitään. Jos toinen kysyy mitä kuuluu, minä kerron päivän tapahtumista tai muista fiiliksistä. Jos minä kysyn mitä kuuluu, niin vastaus on "ihan hyvää". Ja tällaisia tyyppejä on paljon.

Vierailija
4/20 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen oletko mies vai nainen? Ap

Vierailija
5/20 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmonen oletko mies vai nainen? Ap

Nainen.

Vierailija
6/20 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas päinvastainen ongelma. Itse kerron ummet ja lammet, mutta toinen osapuoli ei kerro mitään. Jos toinen kysyy mitä kuuluu, minä kerron päivän tapahtumista tai muista fiiliksistä. Jos minä kysyn mitä kuuluu, niin vastaus on "ihan hyvää". Ja tällaisia tyyppejä on paljon.

Jaaha, itse jos satun esim tinderissä kysymään naisilta mitä kuuluu niin vastaus on 99% "ihan hyvää" mutta en minä tuosta pahaa ajattele koska "mitä kuuluu" on suht typerä kysymys mutta tuntuu silti siltä että se pitäisi kysyä :D Yleensä kysyn jotain muutakin koska tiedän että tuo mitä kuuluu ei edistä keskustelua.

Vierailija
7/20 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sattunut noita useampi. Kerron itsestäni, olen kiinnostunut toisesta ja pidän huolen että jokaisessa viestissäni on jotain kysymyksiä joihin toinen voi vastata. Vastaukset tulee, jotain pientä jaarittelua siihen päälle mutta ei mitään vastakysymyksiä. :D

Enpä itse jaksa siinä mitään yksipuolista tenttausta harrastaa niin lopulta laitan vaan takaisin viestin tyyliin "Kiva homma. :)" Siihen loppuu ne viestiketjut lähes poikkeuksetta.

Ja siis alle 30v nainen olen.

Vierailija
8/20 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olen törmännyt aiemmin miehiin jotka kyselee ja kirjoittelee, mutta kuva ei ole napannut.

Nyt kiikarissa on tämä joka ei nyt ole kysellyt mitään vaan kertonut itsestään. Ja toinen joka juttelee ja kyselee, mutta enemmän olen ulkoisesti kiinnostunut tästä joka ei kysele. Tän toisen kanssa jo soiteltu ja treffit sovittu eli, vaikuttaa hänkin hyvältä, ehkä liiankin hyvältä ollakseen totta. Ap

Vierailija
9/20 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, itse jos satun esim tinderissä kysymään naisilta mitä kuuluu niin vastaus on 99% "ihan hyvää" mutta en minä tuosta pahaa ajattele koska "mitä kuuluu" on suht typerä kysymys mutta tuntuu silti siltä että se pitäisi kysyä :D Yleensä kysyn jotain muutakin koska tiedän että tuo mitä kuuluu ei edistä keskustelua.

Minusta mitä kuuluu on ihan hyvä kysymys alkuun. Siinä saa vähän tunnusteltua sitä tilannetta. Tietysti, jos sen ottaa vain sellaisena kysymyksenä, johon tulee vain vastata "ihan hyvää" eikä mitään muuta, niin se on ihan turha. Mutta mitä muuta voi keskustelun alkuun kysyä? Minusta on jotenkin tylyä heti töksäyttää "mitä teet" tai "missä asut" tai "mitä etsit". Niinhän live-keskustelutkin etenevät, että ensin otetaan neutraalimpi kontakti ja sitten vasta kysellään niitä asioita, jotka mahdollisesti enemmän kiinnostavat tai katsotaan, mihin se keskustelu etenee.

Itse yritän juuri heittää "mitä kuuluu" -kysymyksen perään sellaisia vihjeitä, joihin toinen voi tarttua, tyyliin "loma alkoi juuri" tai "tulin juuri töistä" tai "valmistaudun tässä huomiseen tenttiin". Siihen voi sitten toinen joko kertoa samalla tavalla lyhyesti omat sen hetkiset fiiliksensä tai kysyä niistä minun mainitsemistani asioista. Mutta mitä ihmettä tapahtuu, jos vastaan vain "ihan hyvää"? Ei yhtään mitään.

Vierailija
10/20 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittelet usemapaa äijää samanaikaisesti ja valittelet, että yksi heistä on itsekäs. Sinähän olet tietenkin ihmisystävä ja empaatikko antaessaisi miehille mahdollisuuden jutella kanssasi, kunnes valitset heistä kolme-neljä seksikumppaniksi, et laisinkaan itseriittoinen...

No, mielipiteesi tästä itsekkäästä miehestä onneksi muuttuu, kun saat tietää hänen varallisuudestaan, sen jälkeen hän on "elämäsi mies".

Vierailija
11/20 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörittelet usemapaa äijää samanaikaisesti ja valittelet, että yksi heistä on itsekäs. Sinähän olet tietenkin ihmisystävä ja empaatikko antaessaisi miehille mahdollisuuden jutella kanssasi, kunnes valitset heistä kolme-neljä seksikumppaniksi, et laisinkaan itseriittoinen...

No, mielipiteesi tästä itsekkäästä miehestä onneksi muuttuu, kun saat tietää hänen varallisuudestaan, sen jälkeen hän on "elämäsi mies".

En ole ap, mutta voin kertoa, että miehet pyörittelevät ihan samalla tavalla useampaa naista samanaikaisesti ja valitsevat sitten sopivimman. Siksihän nettideitit ovat, että siellä tutustutaan ihmisiin.

Vierailija
12/20 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin niin en koe mitään itsesyytöksiä siitä että juttelen useamman kanssa, sitten kun sovitaan että seurustellaan sitten menee netti kiinni ja on vaan yksi mies.

Niin hän on siis aiemmin osannut kysyä kuulumisia mutta nyt ei enää.. Siksi ajattelin että antaa olla. Vihjailin hänelle näkemisestä niin hän haluaa aluksi tutustua kirjoittamalla.. Että sekin hämmentää kun muut miehet ovat heti ronkumassa näkemistä. Onko siis mies varattu vai ei vaan kiinnostunut..? Ap

Vierailija
13/20 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin niin en koe mitään itsesyytöksiä siitä että juttelen useamman kanssa, sitten kun sovitaan että seurustellaan sitten menee netti kiinni ja on vaan yksi mies.

Niin hän on siis aiemmin osannut kysyä kuulumisia mutta nyt ei enää.. Siksi ajattelin että antaa olla. Vihjailin hänelle näkemisestä niin hän haluaa aluksi tutustua kirjoittamalla.. Että sekin hämmentää kun muut miehet ovat heti ronkumassa näkemistä. Onko siis mies varattu vai ei vaan kiinnostunut..? Ap

Kaipa me miehet ollaan yksilöitä, itse olen sellainen joka saattaa kysyä näkemistä jo ensimmäisessä viestissä, jotenkin tuntuu aivan turhuudelta vaihtaa viestejä, näkeehän sen kuvista ja profiilista että voisiko toinen kiinnostaa.

Vierailija
14/20 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa me miehet ollaan yksilöitä, itse olen sellainen joka saattaa kysyä näkemistä jo ensimmäisessä viestissä, jotenkin tuntuu aivan turhuudelta vaihtaa viestejä, näkeehän sen kuvista ja profiilista että voisiko toinen kiinnostaa.

Minä jotenkin aina pelästyn näitä, jotka ensimmäisissä viesteissä ehdottavat tapaamista. Minä ainakin haluan vähän edes tunnustella sujuuko se keskustelu ylipäätään tämän ihmisen kanssa. Kyllä ne muutamatkin viestit vähän avaavat sitä, kannattaako ylipäätään tavata. Parikin tyyppiä on tullut vastaan, joiden profiili tuntuu olevan ihan kunnossa, mutta viestien perusteella ihan selviä sekopäitä.

Vierailija
15/20 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta voin kertoa, että miehet pyörittelevät ihan samalla tavalla useampaa naista samanaikaisesti ja valitsevat sitten sopivimman. Siksihän nettideitit ovat, että siellä tutustutaan ihmisiin.

"Miksi sinä Ville, kiusaat Karoliinaa?"

"No kun Jaska ja Eerokin kiusaa...."

ottamatta kantaa samanaikaisten nettideittien määrään oikeellisuuteen suuntaan tai toiseen, niin tuo "nokun miehetkin" ei ole mikään puolustus. Yritys selittää, joo, mutta oikeutus se ei ole.

Argumentaatiovirheenä se tunnetaan nimellä ad populum:

In argumentation theory, an argumentum ad populum (Latin for "appeal to the people") is a fallacious argument that concludes that a proposition is true because many or most people believe it: "If many believe so, it is so."

Vierailija
16/20 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jotenkin aina pelästyn näitä, jotka ensimmäisissä viesteissä ehdottavat tapaamista. Minä ainakin haluan vähän edes tunnustella sujuuko se keskustelu ylipäätään tämän ihmisen kanssa. Kyllä ne muutamatkin viestit vähän avaavat sitä, kannattaako ylipäätään tavata. Parikin tyyppiä on tullut vastaan, joiden profiili tuntuu olevan ihan kunnossa, mutta viestien perusteella ihan selviä sekopäitä.

Hyvä tietää, jos ajattelet noin niin ehkä muutkin naiset ajattelee noin, en taida jatkossa enää ehdottaa sitten ekassa viestissä. Jotenkin ajattelin itse vain että tinderiin tuollainen nopea tapaaminen sopisi, ehkä ei? Kyllä jotkut naiset on tosin vastanneet että nähdään vain ja ollaan tavattu nopealla aikataululla.

Mä en kyllä näytä enkä vaikuta sekopäältä :p

Vierailija
17/20 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi sinä Ville, kiusaat Karoliinaa?"

"No kun Jaska ja Eerokin kiusaa...."

ottamatta kantaa samanaikaisten nettideittien määrään oikeellisuuteen suuntaan tai toiseen, niin tuo "nokun miehetkin" ei ole mikään puolustus. Yritys selittää, joo, mutta oikeutus se ei ole.

Argumentaatiovirheenä se tunnetaan nimellä ad populum:

In argumentation theory, an argumentum ad populum (Latin for "appeal to the people") is a fallacious argument that concludes that a proposition is true because many or most people believe it: "If many believe so, it is so."

Ei ole kyse tästä. Jos kutsut netissä ihmisiin tutustumista pyörittämiseksi, niin se on siellä ihan normaali kuvio, eikä mitään uskottomuutta tai ympäriinsä paneskelemista. Sukupuolella ei ole mitään väliä, vaikka halusit kommentillasi antaa ymmärtää, että naiset siellä pyörittävät karusellejaan ja miehet takertuvat siihen yhteen ainoaan, johon vain saavat kontaktin.

Vierailija
18/20 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tietää, jos ajattelet noin niin ehkä muutkin naiset ajattelee noin, en taida jatkossa enää ehdottaa sitten ekassa viestissä. Jotenkin ajattelin itse vain että tinderiin tuollainen nopea tapaaminen sopisi, ehkä ei? Kyllä jotkut naiset on tosin vastanneet että nähdään vain ja ollaan tavattu nopealla aikataululla.

No eivät ne minunkaan tapaamani sekopäät näyttäneet eivätkä vaikuttaneet sekopäiltä ensimmäisten viiden viestin aikana. Sitten alkoi totuus paljastua.

Vierailija
19/20 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onpa mukana ollut yksikin tapaus, joka ensiviestissä vaikutti sekopäältä, mutta kun ihan läpällä lähdin keskustelemaan, hän paljastuikin ihan kivaksi tyypiksi.

Vierailija
20/20 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva sekopää, tietää tai myöntää sen, oma todistus ei oikein toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan