Jos saisit polttaa/hävittää yhden seurustelukumppanisi tavaran/vaatteen, mikä se olisi?
Valitsisin ehdottomasti poikaystävän älypuhelimen. Hän on aina naama ruudussa eikä huomioi minua eli olen yksin kaikkialla. Bussissa, kotona, kaupassa jne.
Entäs muut?
Kommentit (25)
En halua hävittää mitään tiettyä tavaraa, haluaisin, että mieheni siivoaisi pannuhuoneen ja mopokopin ja laittaisi sieltä pois kaiken tarpeettoman roskan. Vaatteita laitan pois sitä mukaa, kun menevät huonoksi. Mieheni ei ole lainkaan kiinnostunut ulkonäöllisistä asioista, joten mä sanon aina, kun on aika ostaa uusia vaatteita ja panen vanhat pois.
Isovanhemmilta perityn järkyttävän ruman sohvakaluston. Se on seurannut meitä koko 2000-luvun kodista toiseen, ja aina se löytyy muuton jälkeen olohuoneesta.
En mitään. Kaikista en tykkää, mutta siedän koska hänkin joutuu sietämään minun tavaroitani. Suvaitsevaisuutta peliin.
Yhdet kamalat zip-off-kesähousut. Beiget ja se alin osio otettu pois eli ovat 3/4 pituiset. Leveät, kamalat hirvitykset, jotka ovat hänen kotihousuinaan. Hän varmaan polttaisi froteisen kylpytakkini kostoksi :D
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Kaikista en tykkää, mutta siedän koska hänkin joutuu sietämään minun tavaroitani. Suvaitsevaisuutta peliin.
Huumoria peliin.
Tietokoneen,hajotti mun koneen nimittäin "vahingossa".
Vaikea valinta. Joko hupparin tai sämpyläkengät.
Miehelläni on maailman rumin t-paita. Ja kaikista pahinta, tuollaisia paitoja löytyy huushollista 2! Ne nyt aluksi. Mies on toivoton hamsteri, meillä on yksi vaatehuoneellinen vanhoja tietokoneita, digiboxeja ja muuta "tosi tarpeellista" elektroniikkakrääsää. Mies taas varmasti mieluusti hävittäisi mun langat ja kankaat!
Lidlistä ostetut valkoiset pitkät kalsarit, joiden persaus roikkuu polvitaipeissa.
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävän lippis, jossa lukee "KARJALA"
Se on vaan niin wt, etten kestä.
😂😂😂😂😂😂😂
Toivottavasti oma nainen ei lue tätä, mutta sellaiset karmeat "mustalais" korvakorut joista roikkuu kaikenlaista timanttia ja römpsyjä, höyheniä sun muuta. Kamalat. Näyttävät siltä kuin painaisivat kilon.
Mun mies tuossa kommentoi, että minultakin vois polttaa yhtä sun toista :'D Joskus käytiin yhdessä kaappia läpi, että mitä lähtee kirpparille. Otti yhden kotimekon ja sanoi, että tämä kuvotus lähtee ainakin. Naurettiin molemmat sille mekolle, olihan se ruma.
Haaremihousut varmaan lähtisivät ensimmäisenä.
Joskus, kun katson vanhoja vaatteita ja koruja, ihmettelen miten kohtelias mies mulla on kun ei ole ikinä kertonut, miten hirveitä rytkyjä ne on! Mutta toisaalta, en minäkään sille ole sanonut, että yksi huppari sillä on tosi hirveä, ettei sillä tulisi turhasta paha mieli.
Eli se yksi huppari jos häviäisi, en ainakaan itkisi. Mutta tietenkin rakastan sitä ihmistä siinä hirveässä hupparissakin :)
Vierailija kirjoitti:
Ne noin 5000 kpl sukkia
Tämä! Varsinkin, kun ne kaikki ovat joko parittomia tai reikäisiä.
Läppäri laukku, vanha Puman kamaluus joka rispaantunut joka kulmasta. En ymmärrä yhtään miten hänellä on tuollainen vaikka muuten on tosi kiva tyyli.
Kulahtaneet nilkkurimalliset bootsit. Onneksi käyttää niitä melko harvoin, mutta jos käyttää niin syksyisin. Että sitä taas odotellessa :D
Torkkupeiton, minkä hän osti itselleen erottuaan aikanaan eksästään, ja mikä on tismalleen samanlainen kuin heillä oli yhteisessä kodissaan. Ilmeisesti on vaan niin mukava peitto, että piti saada samanlainen mikä meni (kaiken muun ohella) lusikoitten jaossa eksälle. Mies on kova ottamaan päikkäreitä, että ei siinä mitään että on hyvä peitto mutta en voi mitään sille että se aina muistuttaa mua siitä entisestä naisesta. Enkä oo edes erityisen mustasukkainen ihminen, mutta jos yksi tavara täytyy valita, niin...
Poikaystävän lippis, jossa lukee "KARJALA"
Se on vaan niin wt, etten kestä.