Oletteko kuunnelleet Jenny ja läskimyytinmurtajat -ohjelmaa?
Mä oon kuunnellut Areenasta pari jaksoa, tai itse asiassa en ole ihan loppuun kuunnellut kumpaakaan jaksoa. Ihan mielenkiintoista asiaa, etenkin siinä jaksossa, jossa oli Lotta Backlund ja jossa puhuttiin nopeasta ja hitaasta laihduttamisesta.
Kommentit (26)
Kirjoitan kirjaa raiskauskokemuksista ja oikeudenkäynneistä. Kuulisin mielelläni tarinasi.
Kerron lisää s-postilla. Ottakaa osoite ylös.
Olen kuunnellut muutaman jakson. Mieleen jäi se tyttö, joka oli laihduttanut 100 kiloa, ja oli edelleen ihan onneton, ja vaikutti syömishäiriöiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Olin jonkin aikaa siinä FB-ryhmässä, mutta alkoi tökkimään se ylipainon ihannointi. Hyväksy itsesi - mantraa hoetaan, eikä ylipainon negatiivisista terveysvaikutuksista puhuta.
Mua kans ärsytti kun monet liputti sen puolesta, että "oon 40v ja 50kg ylipainonen ja kaikki arvot loistavia, mummokin painoi 120kg ja eli terveenä 100 vuotiaaksi" hokemat. Joo, ei ne massiivisen ylipainon haitat välttämättä näykään vielä kolme- nelikymppisenä, mutta mitä enemmän ikää tulee niin erittäin suurella todennäköisyydellä se ylipaino alkaa aiheuttaa erinäisiä sairauksia ja jos ei muuta niin polvet ja nivelet on kovilla. Ja se, että jonkun 100kg mummo nyt on elänyt terveen elämän johtuu todennäköisesti hyvistä geeneistä, tuurista ja siitä, että se mummo ei todennäköisesti ole ollut koko ikäänsä ylipainoinen ja on liikkunut paljon enemmän aikanaan.
Ryhmän idea on mielestäni hyvä, mutta se katoaa juurikin siihen, että kaikki vaan rypevät järjettömässä itsesäälissä ja postailevat kuvia huomion hakuisesti.
Nyt alkoi kiinnostaa, että millä se Backlund oli saanut kroppansa pois säästöliekiltä? Kuunteliko kukaan sitä?
Nyt kakkosella Jenny+ katsooko kukaan:D
Osalla eli 99% feministeistä.
Tavallaan tuo, että kiistetään ylipainon terveyshaitat ei ole vielä mitään verrattuna nykyfeministeihin, jotka kieltävät kaikki biologiset tosiasiat, jotka eivät sovi heidän agendaansa. Ja niitä muuten riittää.