Voisiko joku ennustaa mulle korteista?
Kommentit (14)
En osaa, mutta mulla on tarot-kortit ja kirja.
Menneisyys: olet tehnyt vääriä päätöksiä ja tilaisuus on mennyt sivu suun. Olet elätellyt epärealistisia kuvitelmia.
Nykyisyys: Elät epävarmuudessa ja rahahuolet painavat. Et osaa silti luopua mistään, vaan haluat edelleen kaiken.
Tulevaisuus: Ihmeitä ei ole luvassa, vaan jos jatkat nykyisellä menolla, päädyt epätyydyttävään tilanteeseen niin tunnetasolla kuin rahojen kanssa.
Katsoin enkelikorteista....enpä ole tätäkään ennen tehnyt, mutta tässä tulee :
Sinulla on meneillään jokin muutos, joka liittyy jotenkin lapsiin. Tarvitset rohkeutta sen toteuttamiseen. Sinun pitää tavoitella unelmiasi, eikä tyytyä vähempään. Tulet parantumaan jostain fyysisestä ongelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on meneillään jokin muutos, joka liittyy jotenkin lapsiin. Tarvitset rohkeutta sen toteuttamiseen. Sinun pitää tavoitella unelmiasi, eikä tyytyä vähempään. Tulet parantumaan jostain fyysisestä ongelmasta.
Näetkö mitä ratkaisuja pitäisi tehdä koiran kohtalon suhteen? Olen ihan neuvoton enkä yhtään tiedä mitä tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näetkö mitä ratkaisuja pitäisi tehdä koiran kohtalon suhteen? Olen ihan neuvoton enkä yhtään tiedä mitä tekisin.
Sain taas vain sen yhden kortin: tarvitset rohkeutta muuttaaksesi jonkin tilanteen. Sama kortti tuli edelliselläkin kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain taas vain sen yhden kortin: tarvitset rohkeutta muuttaaksesi jonkin tilanteen. Sama kortti tuli edelliselläkin kerralla.
Kiitos vastauksistasi. Kysyn vielä, että paraneeko koira koskaan vai onko tilanne täysin toivoton? Toteutuuko tuo lapsiin liittyvä muutos vai jääkö vaan haaveeksi?
Okei mä ennustan:
No näillä korteilla et voi muuta kuin hävitä.
Täs on sit kahdenkympin lasku.
Kortit sanovat että nyt on aika.