Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljeni - hyvä esimerkki sosiaalisesta ulospäin suuntauneesta henkilöstä, jolla ei ole yhtään sosiaalista älyä

Vierailija
02.08.2016 |

Olen täällä lapsuudenkodissani auttelemassa, mihin veli on jäämässä asumaan isämme poismentyä. Eilen kävi vieraita, myös minulle tuttuja. Itse olen rauhallinen ja harkitsevainen. Kun nämä vieraat esittivät minulle kysymyksiä katsoen suoraan, veli vastasi siihen. Kun johonkin väliin sain ängettyä suunvuoron, veli katkaisi lauseen ja alkoi selittää pitkiä juttuja asian vierestä. Minä en yksinkertaisesti saanut puhua paljon mitään, kun veli halusi olla koko ajan äänessä. Koetin veljen omaa taktiikkaa, että keskeytän hänet, vaikka se onkin epäkohteliasta, mutta veljellä on niin kova ääni, ettei se helposti onnistu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa alistaa sinut. Ei kunnioita.

Vierailija
2/6 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan säväyksen kertomukseen toi tuo "Itse olen rauhallinen ja harkitsevainen". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, nämä kirjoittajat paljastavat aina itsesä tuollaisilla yliselittelyillä, ei uskottavaa.

Vierailija
4/6 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, nämä kirjoittajat paljastavat aina itsesä tuollaisilla yliselittelyillä, ei uskottavaa.

Suosikki-ilmaisu näissä on se, että jotain tehdään "silmittömällä" raivolla. :D

Vierailija
5/6 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, itse taidan syyllistyä pikkuveljeni kanssa vähän samaan kuin sinun veljesi sinulle. Minusta se veli on vaan niin hiljainen ja pitkästyttävä, että ihmiset alkaa pitkästyä kun se selittää ja selittää, ja niinpä minä keskeytän yleensä ja vaihdan puheenaihetta. Minusta yleisö näyttää yleensä helpottuneelta, mutta epäilemättä veljeni ajattelee, että olen ärsyttävä hölöttäjä joka en anna hänelle suunvuoroa. Ei vaan jaksa sitä loputonta, h-i-d-a-s-t-a ja yliperusteellista jaaritusta asioista jotka ei kiinnsota ketään.

Vierailija
6/6 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rauhallinen ja harkitsevainen tarkoittanut sen kummempaa, kuin että en ala heti hölöttää vaan että annan toisen ensin sanoa sanansa loppuun. Minua kyllä jaksetaan kuunnella ja nämä ihmiset juttelivat kanssani eteisessä sitten kun veli luuli heidän jo lähteneen. Kävin jo tänään aamulla tässä välissä pitopalveluyrittäjän luona selvittämässä asioita ilman veljeä  hänen tietämättään (sanoin meneväni lenkille) ja henkilö, jolle kävin selvittämässä sanoi "hyvä kun tulit, nyt tuli monta asiaa selväksi". Meillä on täällä siis vanhan ihmisen juhlat järjestettävänä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi