Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunotar käveli puistossa piukoissa minisortseissa

01.08.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001229372.html

Onko tuo muka kaunotar? Ehkä naamalta, mutta perse on aivan liian iso ja selluliittiä näkyy olevan. Tuo kuvan etualan nainen nätimpi. Mutta tykkäänki enemmän sellaisista pienistä söpöistä pikku tsirbuliinikoista.
M31.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hänen täytyy olla kaunotar sillä hänellä on peräti yli 307 000 seuraajaa Instagramissa.

Vierailija
2/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, mies on mies, kun ymmärtää ja kestää katsoa naisen selluliitin. Selluliitti' ,kun tulee ja menee ja joo joillakin jämähtää paikoilleen, mutta sitä on laihoilla,että lihavilla.

Itse yks kesä lenkillä shortseilla kävelin ja just "kananPoikaset" vielä niin keskeneräiset chikenpojat kommentoi,"treeniä enemmän" mulle, kun näkivät mun selluliitin...mutta oon kuitenkin normaalipainoinen kaunotar ja mä meen sitten cheedeleeder-hameilla niin hajotkaa.

Tuolla naisella on ihan samanlainen peppu kuin mulla ja se, että joku tykkää ja joku ei, mutta peppuakin tärkeämpää mitä ihminen sisältäpäin.

Eli jokaselle jotakin, makuja on niin monia ja hyvä aina muistaa ja olla unohtamatta, Jokainen on arvokas! Nauttikaa kesästä!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puolet varmaan tuijotti häntä ihan vaan tuon koomisen pukeutumisen vuoksi.

Vierailija
4/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1825 kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001229372.html

Onko tuo muka kaunotar?

On.

Vierailija
5/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän kokoinen perse. Tokihan sellaiseen kiinnittää huomiota.

Vierailija
6/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh, mies on mies, kun ymmärtää ja kestää katsoa naisen selluliitin. Selluliitti' ,kun tulee ja menee ja joo joillakin jämähtää paikoilleen, mutta sitä on laihoilla,että lihavilla.

Itse yks kesä lenkillä shortseilla kävelin ja just "kananPoikaset" vielä niin keskeneräiset chikenpojat kommentoi,"treeniä enemmän" mulle, kun näkivät mun selluliitin...mutta oon kuitenkin normaalipainoinen kaunotar ja mä meen sitten cheedeleeder-hameilla niin hajotkaa.

Tuolla naisella on ihan samanlainen peppu kuin mulla ja se, että joku tykkää ja joku ei, mutta peppuakin tärkeämpää mitä ihminen sisältäpäin.

Eli jokaselle jotakin, makuja on niin monia ja hyvä aina muistaa ja olla unohtamatta, Jokainen on arvokas! Nauttikaa kesästä!:)

Mielenkiinnostava kirjustutaito,ON

Vierailija
7/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pikku kermapeppuja tääl itkee? Taitaa olla vielä epävarmaa kumpaa sukupuolta katselisi kun naisellinen nainen noin suuresti pelottaa ja tuottaa tarpeen kritisoida. Kasvamaan siitä!

Vierailija
8/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitnesskaunotar?!  Taitaa vaan merkkivaatteissa kuvailla itseään siellä salilla...

Vierailija
9/9 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi upee peppu ja reidet!! <3