Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään muulla ikinä tätä tunnetta?? Kurkkua ahdistaa ja tuntuu, että oot levossa hengästynyt tai jotenkin ahistaa. Oloa helpottaa ihan hetkeksi röyhtäily ja räkiminen, mutta vain ihan hetkeksi.

01.08.2016 |

Mistä voisi johtua?? Voisko olla ahdistusta??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Liittyy yleensä siihen jos jokin huoli painaa tai ahdistaa. Itellä ei sillee suoraa ahdistus näy. En välttist tajua edes olevani ahdistunut, mutta kun alan saamaan oireita ja mietin niin tajuan, että ehkä ahdistaa vähän.

Vierailija
2/11 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästystä. Ota omepratsoli-valmistetta, pitäisi auttaa about puolessa tunnissa. Jos ei auta, mene lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
4/11 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennusta diagnoosi itsellesi.

Vierailija
5/11 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa happovaivoilta. Kokeilepa ottaa noihin sopivaa lääkettä. Jos on lievää ja tilapäistä, joku lyhytvaikutteinen antasidi kuten Rennie on hyvä. Pidempään vaivanneisiin vaivoihin happosalpaajaa viikon-parin kuuri, esim. Somac. Nämä eivät vaikuta heti vaan mahdollisesti vasta vuorokauden päästä alkavat tehota. 

Vierailija
6/11 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisikö siihen, että on liian monta ennustusta ikäänkuin tulossa ulos, nousemassa pintaan..?

Vierailija
7/11 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refluksi?

Vierailija
8/11 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Oli silloin kun kärsin ahdistuksesta. Mua auttoi kun makuulla olin silmät kiinni ja keskityin hengittämään oikein ja rauhallisesti. Mielessäni laskin hengitykset.

Vierailija
9/11 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joskus sellainen tunne, etten saa kunnolla happea. Silloin saa suun kautta hengittää ja haukkoa... Inhottava tunne.

Samaa oli syvän laskimotukoksen aikaan vielä voimakkaampana. Nyt ei ole sellaista niveltulehdusta, kun silloin.

Vierailija
10/11 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeesti!

Vierailija
11/11 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitää ennustus juttuja ja 10 oli ap. Oon tosissaa

T. Ap