Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tavallinen tarina....

Vierailija
01.08.2016 |

Mies lopetti yhteydenpidon seksin (todella hyvän seksin vieläpä!) jälkeen. Kyllä sattui...Olin ehtinyt jo hiukan ihastua ennen tapaamistamme, viestittelimme useamman kuukauden.

Joku toki ihmettelee, miksi annoin ekoilla treffeillä, mutta se vetovoima oli niin mieletön ja mies tuli toisesta kaupungista minua tapaamaan.

En olisi myöskään mistään voinut päätellä että mies ei aio tavata uudelleen, olisin voinut vannoa että hän oli myös ihastunut. Mutta niin hän vaan hiljeni. Kyllä on kusetettu ja paska fiilis!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin ap. Turha miettiä, mikä meni pieleen, kun parempi on vain antaa äijän mennä menojaan ja etsiä parempaa seuraa.

Vierailija
42/50 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljoilta itkuilta säästyttäisiin, kun naiset tajuaisivat, että suuri osa miehistä (ei kaikki, mutta suuri) haluaa ensisijaisesti vain seksiä. He huijaavat ja ovat mieliksi, tarjoavat mielettömän vetovoiman - siis kaikin puolin unelmamiehiä - tasan siihen asti, että saavat haluamansa. Tämän jälkeen mies sitten "muuttui etäiseksi", tai siis mies alkoi etsimään seuraavaa.

Jos hyväksyt tämän asetelman, niin suostu toki seksiin ekoilla treffeillä. Jos et pidä tuollaisesta, niin odota parit treffit tuollaisten yksilöiden karsimiseksi.

Surullista, mutta totta.

Mieletöntä vetovoimaa ei voi mitenkään "tarjota". Se joko on tai ei ole kahden ihmisen välillä. BTW..

En ole kukaan tähän ketjuun aiemmin kirjoittaneista, mutta vetovoimaahan voi nimen omaan tarjota. Jos on kierolla tavalla taitava ihmissuhteissa, kemian voi saada helposti tyhjästä kahden ihmisen välille. Uskomatonta mutta totta.

Esimerkiksi narsistit ovat aika taitavia olemaan vetovoimaisia ja kiihkeitä ilman pienimpiäkään oikeita tunteita vain saadakseen haluamansa hetkellisen nautinnon. He ovat vieläpä todella uskottavia ja vilpittömän oloisia vetovoimassaan ja niin intensiivisiä, että se tarttuu toiseenkin. Juuri se intensiteetti koukuttaa uhrin ja saa hänet uskomaan kemiaan heidän välillään. Narsisti kuitenkin häipyy vähin äänin heti saatuaan haluamansa, kuten tässäkin kävi.

Totta kai nainen saa haluta seksiä ja harrastaa sitä ensimmäisillä treffeillä. Itsekin olen näin tehnyt. Silloin vain kannattaa pitää tunteet poissa pelistä, vaikka seksi olisi kuinka kiihkeää ja intohimoista. Yleensä miehelle kyseessä on vain hyvä seksi. Ei se enempää.

Narsisteista muuten sen verran, että he saavat tuon kemian aikaan ihan kenen tahansa kanssa. Se on heihin sisäänrakennettuna.

Jos harrastaa sänkyyn menoa ensimmäisillä treffeillä kannattaa nauttia seksistä ilman sen suurempia odotuksia. Jos kuitenkin on taipuvainen ihastumaan hyvän seksin jälkeen, ja on aivan pakko ensimmäisillä treffeillä sänkyyn mennä, niin kannattaa kyllä katsoa tarkkaan, millaisia miehiä valitsee. Jos leikkii tulella, saa näpeilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti osaa luoda just sen 'kemian' tunteen, niinkuin joku jo kirjoittikin. Ja se on ihan näyteltyä, vaikka toinen tuntisi sen miten vahvana :(

Vierailija
44/50 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse yrittänyt ottaa yhteyttä? Voisko olla vaan niin, että mieskään ei uskalla ottaa yhteyttä, jos sustakaan ei ole kuulunut? Viesti "ajattelen sua" vois olla paikallaan :) siis jos kumpikaan ei oo ottanut yhteyttä :)

Ei, ei ja ei.

Vierailija
45/50 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehestä kuulunut...?

Ei ole kuulunut. Harmillista, mutta eikun eteenpäin. Ap

Ok. Hyvä asenne, toivotaan et seuraavakin kolahtaa ja olosuhteet on muutenkin otolliset.

Vierailija
46/50 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, joku kerkis heittää klassikon "ehkä mies säikähti omia tunteitaan". Joo.

Uskokaa muijat jo, että sakset auki eka tapaamisella ei kannata. Tietenkin jos seksi on teille yhtä arkipäiväinen juttu kuin kaupassa käynti, no, sitten on jotain sielunmaisemassa pielessä.

Ihan ot menee, mutta itse käyn ruokakaupassa 1-2 kertaa viikossa ja harrastan seksiä 3-4 kertaa viikossa. Että kuuluu kyllä arkeen siinä missä juhlaankin :)

Vierailija
47/50 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/50 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostakaa naiset itseänne enemmän älkääkä heti ensitapaamisella sänkyyn menkö. Pelimiehille se tottakai sopii mutta jos olette jotain pysyvämpää ja parempaa etsimässä saatatte pilata mahdollisuutenne juurikin siihen parempaan.

Vierailija
49/50 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

Vierailija
50/50 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi oudoksua, jos antaa ekoilla treffeillä?

Monet sitä tuntuu oudoksuvan. Itse olen sitä mieltä, että seksi pitää testata nopeasti ja jos se toimii, siitä on hyvä lähteä liikkeelle kaiken muun osalta. Ap

Typerä tapa ajatella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi