Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tavallinen tarina....

Vierailija
01.08.2016 |

Mies lopetti yhteydenpidon seksin (todella hyvän seksin vieläpä!) jälkeen. Kyllä sattui...Olin ehtinyt jo hiukan ihastua ennen tapaamistamme, viestittelimme useamman kuukauden.

Joku toki ihmettelee, miksi annoin ekoilla treffeillä, mutta se vetovoima oli niin mieletön ja mies tuli toisesta kaupungista minua tapaamaan.

En olisi myöskään mistään voinut päätellä että mies ei aio tavata uudelleen, olisin voinut vannoa että hän oli myös ihastunut. Mutta niin hän vaan hiljeni. Kyllä on kusetettu ja paska fiilis!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, tiedän että tuo kirpaisee. Et tehnyt mitään väärää, uskon itse että jos se ihminen on oikea, se ei sen takia ainakaan menetä kiinnostustaan että saa seksiä heti! Useampi suhde on itselläni alkanut nopean seksin harrastamisen jälkeen. Sellainen tyyppi joka haluaa että nainen leikkii pihtausta ja kissahiirtä hakee toisenlaista ihmistä mitä sinä olet joten ei ole sinun ihmisesi. On myös hyvin todennäköistä että mies olikin varattu.

Vierailija
22/50 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse yrittänyt ottaa yhteyttä? Voisko olla vaan niin, että mieskään ei uskalla ottaa yhteyttä, jos sustakaan ei ole kuulunut? Viesti "ajattelen sua" vois olla paikallaan :) siis jos kumpikaan ei oo ottanut yhteyttä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoistameininkiä kirjoitti:

Taas sitä on retkahdettu. Huomaa taas että av mammat aukaisee haaransa ilman että edes tuntee ihmistä. Siinä tapauksessa ei kannata toivoa parisuhdetta. Itseä voitte syyttää kun ette ota selvää treffiseurastanne. Epäilen että tunneäly tai joku vastaava puuttuu.

Huono trolli.

Vierailija
24/50 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies säikähti omiakin tunteitaan, koska asuu eri paikkakunnalla. Kuinka kaukana hän asuu?

Tai on varattu. Kyllä kemian huomaan.

Vierailija
25/50 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva mies haluaa mitään vakavampaa sellaisen lorton kanssa, jolta lohkeaa heti ensitapaamisella. Valitettavaa tietysti, mutta näin se vaan menee. M33

Aika moni haluaa jopa naimisiin. Omalla kohdallani ei koskaan ole noussut kynnyskysymykseksi se, että molemmat haluavat seksiä ensitapaamisella.

Vierailija
26/50 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, joku kerkis heittää klassikon "ehkä mies säikähti omia tunteitaan". Joo.

Uskokaa muijat jo, että sakset auki eka tapaamisella ei kannata. Tietenkin jos seksi on teille yhtä arkipäiväinen juttu kuin kaupassa käynti, no, sitten on jotain sielunmaisemassa pielessä.

Tuntuu, että lähdette sinnepäin-keskinkertaisten miesten kanssa treffeille, toteatte ne livenäkin keskinkertaisiksi ja ajattelette, että hei jos mä ANNAN SILLE niin jospa siitä löytyisi uusia kiinnostavia puolia.

Halvalla menee. Laittakaa ne karjut edes tarjoamaan illalliset juomineen.

Vierailija
27/50 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, joku kerkis heittää klassikon "ehkä mies säikähti omia tunteitaan". Joo.

Uskokaa muijat jo, että sakset auki eka tapaamisella ei kannata. Tietenkin jos seksi on teille yhtä arkipäiväinen juttu kuin kaupassa käynti, no, sitten on jotain sielunmaisemassa pielessä.

Tuntuu, että lähdette sinnepäin-keskinkertaisten miesten kanssa treffeille, toteatte ne livenäkin keskinkertaisiksi ja ajattelette, että hei jos mä ANNAN SILLE niin jospa siitä löytyisi uusia kiinnostavia puolia.

Halvalla menee. Laittakaa ne karjut edes tarjoamaan illalliset juomineen.

Ehkäpä varattu voikin vähän säikähtää, jos osuu oikea ihminen kohdalle?

Vierailija
28/50 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun havaintoni mukaan ihmisillä, niin naisilla kuin miehilläkin, on kahdenlaista tapaa suhtautua seksiin. On niitä, jotka haluavat seksiä ensitreffeillä ja niitä, jotka eivät halua, ja molemmilla on syynsä. Kaikki menee mukavasti, kun pariskunta on samalla aaltopituudella keskenään, mutta ongelmat alkavat kahden erilaisen kohdatessa...toiveet ja toiminta voivat erota toisistaan paljonkin, ja asia on kuitenkin aika herkkä.

Minä olen näistä kahdesta "ei" -ihminen, kahdesti "ei"-ihmisen kanssa vihitty, ei uskossa, mutta tietyissä asioissa konservatiivinen. Näkemyksestäni johtuen kohdalleni osuneet "kyllä" -ihmiset ovat vaikuttaneet lähinnä epäilyttävän oloisilta vonkaajilta, eikä suhde ole edennyt. Epäilemättä he ovat pitäneet minua kylmäkiskoisena pihtarina. Seksistä nautin kuitenkin suuresti, mutta pidän sitä niin intiiminä asiana, että tarvitsen siihen tutun ja luotettavan kumppanin.

Vierailija
29/50 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi oli hyvää ja muutenkin matchasi loistavasti, niin se tuntuu oudolle ettei edes sitä seksiä kysele toista kertaa. Sitä tässä ihmettelen. Mulle on jopa tullut mieleeni, että olisko mies voinut olla varattu. Ap

Miksi kusetettu olo, jos mahtavaa seksiä? Winwin?

Vierailija
30/50 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva mies haluaa mitään vakavampaa sellaisen lorton kanssa, jolta lohkeaa heti ensitapaamisella. Valitettavaa tietysti, mutta näin se vaan menee. M33

Kielenkäyttösi on kuvottavaa muuten...

No mikä pakko miehen on alkaa tahdottomana marionettina petipuuhiin, jos vähänkin vinkataan? Eikö voi, jos kerran fiksu herrasmies on, ehdottaa  jotain muuta tekemistä (vaikka tekosyyllä) ja tutustumista paremmin ensin? Hommaan kun tarvitaan aina kaksi. Aika sika on jos ensin seksit kelpaa ja sitten lopuksi lortoksi haukkuu. (Eka treffeillähän mieskin silloin "antaa"!!!) No respect!???

Miksi nainen on tässä tap. lortto, ja mies fiksu (?) kun tekee temput ja häipyy mitään sanomatta? Aikuista käytöstäkö? Olen täällä ennenkin kysynyt, että mikä paha on naisessa, joka haluaa seksiä? Ei sitä nyt ihan ensi minuutilla tarvi tarjoilla, mutta ei ap:n tapaus mikään baari-illan jälkeinen sekoilukaan ollut.

Mä olen ollut pitkään parin sellaisen miehen kanssa, joiden kans päädyttiin tosi nopeasti sänkyyn. Olin kihloissakin toisen näistä kanssa. Toinen on vieläkin vierellä. Ja on ollut suhteita, joissa odoteltiin aika pitkäänkin. Lortto kai minäkin sitten? :D

Keskiajalta tällaiset lortoksi haukkumiset, voi voi.

Vierailija
31/50 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes halua kertoa mitä ajattelen miehestä joka käyttää naisesta ja seksistä ilmaisua "sakset auki". Tai sen verran voin sanoa että toivottavasti ei ole omalle kohdalleni koskaan osunut. Aloittajankin tapauksessa viestejä oli vaihdettu kuukausia ennen tapaamista. Onko teillä kokemusta kuukausien esileikistä? Jos on kaksi aikuista ihmistä jotka kuvien perusteella pitävät toisiaan viehättävinä, joiden jututkin menee siinä määrin yhteen että yhteydenpito kestää kuukausia ennen kuin on edes tavattu, kyllä normaalin seksuaalisen tarpeen ja asenteen omaavien ihmisten jutut alkaa ennen pitkää saada aika vihjaavia sävyjä. Ette varmaankaan ole sitä sitten itse kokeneet jos ette sitä tiedä. Se seksuaalinen jännite mikä näiden ihmisten välillä on voi olla ihan valtava jo ennen tapaamista. Toki on mahdollista että livenä se toinen ei vastaakaan sitä kuvaa minkä on saanut mutta aloittajankaan tapauksessa näin ei ollut. Veikkaan että ne vaatteet on revitty toisen päältä aika nopeaan tahtiin, enkä ihmettele. Olen itsekin sen kokenut ja ne vaatteet muuten lähti n. tunti sen jälkeen kun oltiin kasvokkain ensi kertaa nähty. Siitä on nyt parisen vuotta ja silloin treffaamani henkilö lähti hetki sitten lenkille yhteisestä kodistamme. Aloittajalle sen verran, että itsekin luulisin että tapaamasi mies oli oikeasti varattu. Ei etsi mitään sivusuhdetta koska silloin se oma petollisuus pitäisi ennemmin tai myöhemmin paljastaa, mutta kerää irtokokemuksia sieltä täältä.

Vierailija
32/50 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes halua kertoa mitä ajattelen miehestä joka käyttää naisesta ja seksistä ilmaisua "sakset auki". Tai sen verran voin sanoa että toivottavasti ei ole omalle kohdalleni koskaan osunut. Aloittajankin tapauksessa viestejä oli vaihdettu kuukausia ennen tapaamista. Onko teillä kokemusta kuukausien esileikistä? Jos on kaksi aikuista ihmistä jotka kuvien perusteella pitävät toisiaan viehättävinä, joiden jututkin menee siinä määrin yhteen että yhteydenpito kestää kuukausia ennen kuin on edes tavattu, kyllä normaalin seksuaalisen tarpeen ja asenteen omaavien ihmisten jutut alkaa ennen pitkää saada aika vihjaavia sävyjä. Ette varmaankaan ole sitä sitten itse kokeneet jos ette sitä tiedä. Se seksuaalinen jännite mikä näiden ihmisten välillä on voi olla ihan valtava jo ennen tapaamista. Toki on mahdollista että livenä se toinen ei vastaakaan sitä kuvaa minkä on saanut mutta aloittajankaan tapauksessa näin ei ollut. Veikkaan että ne vaatteet on revitty toisen päältä aika nopeaan tahtiin, enkä ihmettele. Olen itsekin sen kokenut ja ne vaatteet muuten lähti n. tunti sen jälkeen kun oltiin kasvokkain ensi kertaa nähty. Siitä on nyt parisen vuotta ja silloin treffaamani henkilö lähti hetki sitten lenkille yhteisestä kodistamme. Aloittajalle sen verran, että itsekin luulisin että tapaamasi mies oli oikeasti varattu. Ei etsi mitään sivusuhdetta koska silloin se oma petollisuus pitäisi ennemmin tai myöhemmin paljastaa, mutta kerää irtokokemuksia sieltä täältä.

Kuvailit tapahtuneen miltei täydellisesti. Epäilen varattu-juttua, koska tällaisesta kohtaamisesta seuraisi kyllä melkein väkisin suhde, se oli niin hienoa..Kai mun pitää heittää roskakoriin ajatukset, että miehestä enää koskaan kuuluisi. Ap

Vierailija
33/50 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi voi olla mielettömän hyvää molempien mielestä, mutta tapailu ei jatkukaan. Se elämä kun ei ole pelkkää seksiä.  Olisi aika rehtiä sopia pelkästä seksitapaamisesta, jos seksin perässä ollaan. Jos ollaan tapaamassa muuten, voinee alussa viettää aikaa yhdessä muilla tavoilla.

Vierailija
34/50 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljoilta itkuilta säästyttäisiin, kun naiset tajuaisivat, että suuri osa miehistä (ei kaikki, mutta suuri) haluaa ensisijaisesti vain seksiä. He huijaavat ja ovat mieliksi, tarjoavat mielettömän vetovoiman - siis kaikin puolin unelmamiehiä - tasan siihen asti, että saavat haluamansa. Tämän jälkeen mies sitten "muuttui etäiseksi", tai siis mies alkoi etsimään seuraavaa.

Jos hyväksyt tämän asetelman, niin suostu toki seksiin ekoilla treffeillä. Jos et pidä tuollaisesta, niin odota parit treffit tuollaisten yksilöiden karsimiseksi.

Surullista, mutta totta.

Vierailija
35/50 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljoilta itkuilta säästyttäisiin, kun naiset tajuaisivat, että suuri osa miehistä (ei kaikki, mutta suuri) haluaa ensisijaisesti vain seksiä. He huijaavat ja ovat mieliksi, tarjoavat mielettömän vetovoiman - siis kaikin puolin unelmamiehiä - tasan siihen asti, että saavat haluamansa. Tämän jälkeen mies sitten "muuttui etäiseksi", tai siis mies alkoi etsimään seuraavaa.

Jos hyväksyt tämän asetelman, niin suostu toki seksiin ekoilla treffeillä. Jos et pidä tuollaisesta, niin odota parit treffit tuollaisten yksilöiden karsimiseksi.

Surullista, mutta totta.

Mieletöntä vetovoimaa ei voi mitenkään "tarjota". Se joko on tai ei ole kahden ihmisen välillä. BTW..

Vierailija
36/50 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies, joka piti pienempänä riskinä jäädä kiinni, kun pettää eri kaupungissa kaukana kotoa.

Vierailija
37/50 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnin jälkeen sakset auki, lortto mikä lortto. Kertoo miehen epätoivosta jos tuollaiseen lorttoon tyytyy.

Vierailija
38/50 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehestä kuulunut...?

Vierailija
39/50 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kun kaikki palstan yksin jääneet ikisinkut neuvovat ettei olisi kannattanut jakaa ekoilla treffeillä. :D Meillä pariutuneilla sen sijaan on tiedossa, että vakavatkin suhteet ovat alkaneet juuri noin: panosta parisuhteeseen. Ja ap: huonoa tuuria, älä jää märehtimään vaan etsi uusi.

Vierailija
40/50 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehestä kuulunut...?

Ei ole kuulunut. Harmillista, mutta eikun eteenpäin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi