Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tavallinen tarina....

Vierailija
01.08.2016 |

Mies lopetti yhteydenpidon seksin (todella hyvän seksin vieläpä!) jälkeen. Kyllä sattui...Olin ehtinyt jo hiukan ihastua ennen tapaamistamme, viestittelimme useamman kuukauden.

Joku toki ihmettelee, miksi annoin ekoilla treffeillä, mutta se vetovoima oli niin mieletön ja mies tuli toisesta kaupungista minua tapaamaan.

En olisi myöskään mistään voinut päätellä että mies ei aio tavata uudelleen, olisin voinut vannoa että hän oli myös ihastunut. Mutta niin hän vaan hiljeni. Kyllä on kusetettu ja paska fiilis!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi oudoksua, jos antaa ekoilla treffeillä?

Vierailija
2/50 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet sitä tuntuu oudoksuvan. Itse olen sitä mieltä, että seksi pitää testata nopeasti ja jos se toimii, siitä on hyvä lähteä liikkeelle kaiken muun osalta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva mies haluaa mitään vakavampaa sellaisen lorton kanssa, jolta lohkeaa heti ensitapaamisella. Valitettavaa tietysti, mutta näin se vaan menee. M33

Vierailija
4/50 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet sitä tuntuu oudoksuvan. Itse olen sitä mieltä, että seksi pitää testata nopeasti ja jos se toimii, siitä on hyvä lähteä liikkeelle kaiken muun osalta. Ap

No Ap:n tapaus on esimerkki siitä, miksi niin ei kannata tehdä. Usein naisella tunteet partneria kohtaan syvenevät seksin kautta, kun taas miehellä tunnepuolen mukaan saaminen suhteeseen kestää kauemmin (tämä näin yleistettynä, voi olla päinvastoinkin henkilöistä riippuen). Eli kun heti suhteen aluksi investoi emotionaalisesti täysillä toiseen joka on vasta "katteellaan"-tasolla, niin saa nopeammin ja useammin siipeensäkin.

Vierailija
5/50 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva mies haluaa mitään vakavampaa sellaisen lorton kanssa, jolta lohkeaa heti ensitapaamisella. Valitettavaa tietysti, mutta näin se vaan menee. M33

Miten sä jaksat tuoda tän trollin kaikkiin näihin keskusteluihin? Hanki elämä.

Vierailija
6/50 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässähän se vastaus tulikin. Mies testasi eikä ollut tyytyväinen. Eikä tietenkään tarkota sitä että sinussa olisi mitään vikaa, mutta seksi ei vain ollut hänen mieleensä.

Vierailija
7/50 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä jaksat tuoda tän trollin kaikkiin näihin keskusteluihin? Hanki elämä.

Samaa mieltä. Tunnen monta miestä (ystäviä), jotka ovat samaa mieltä siitä että seksistä lähdetään liikkeelle. Ainakin ne, joille seksi on iso osa toimivaa parisuhdetta, eivät vierasta sen harrastamista nopeasti. Tietenkin siinä voi käydä näin paskasti, kuten kerroin aloitusviestissäni, mutta toisaalta olen kyllä joskus "pihtaillut" useamman tapaamisen ennen sänkyhommia, ja silti lopputulos on ollut sama eli mies on häipynyt. Ap

Vierailija
8/50 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässähän se vastaus tulikin. Mies testasi eikä ollut tyytyväinen. Eikä tietenkään tarkota sitä että sinussa olisi mitään vikaa, mutta seksi ei vain ollut hänen mieleensä.

Tunnistan kyllä hyvän seksin jo tähän ikään (30+) ja kokemukseen, selvinpäin vielä. Mies itseasiassa sitä vielä kehuikin ja myös minua kovastikin kauniiksi ym. Seksin jälkeen. Ap

Vierailija
9/50 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, olishan se tyyppi voinu häipyä myöhemminkin, kun olisit jo ollut pahemmin retkussa siihen. Sait kuitenkin hyvää seksiä👌😎

Vierailija
10/50 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama saako sitä seksiä ekoilla treffeillä vai vasta vuoden päästä(itse en odottelisi), jos ei seksi toimi niin kytkimen nosto samantien, itselleni seksi on sen verran tärkeä asia. Noi pihtaamalla mies loukkuun jutut on täyttä humpuukia. Mies jää loukkuun jos seksi on niin hyvää, että sitä haluaa toisemkin kerran. Sen jälkeen jos vielä henkisellä tasolla matchaa niin suhde voi vakiintua.

Vierailija
11/50 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, olishan se tyyppi voinu häipyä myöhemminkin, kun olisit jo ollut pahemmin retkussa siihen. Sait kuitenkin hyvää seksiä👌😎

Tämäkin on totta..sydän olisi särkynyt vielä pahemmin, jos tapaamisia olisi ollut enemmän ja sitten mies olisi häippässyt. Nyt en vaan ymmärtänyt koko kuviota, että miten kahdella ihmisellä voi olla niin upeaa yhdessä (kyllä ne kemiat vaistoaa puolin ja toisin) ja sitten se jätetään yhteen kertaan. Ap

Vierailija
12/50 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on totta..sydän olisi särkynyt vielä pahemmin, jos tapaamisia olisi ollut enemmän ja sitten mies olisi häippässyt. Nyt en vaan ymmärtänyt koko kuviota, että miten kahdella ihmisellä voi olla niin upeaa yhdessä (kyllä ne kemiat vaistoaa puolin ja toisin) ja sitten se jätetään yhteen kertaan. Ap

Mutta jos olisit malttanut hetken tapailla tutustumismielessä, niin ehkä olisi tullut esiin, ettei ko. mies halua parisuhdetta tms. sitoutumista vaan juuri tuollaista yhden illan hauskanpitoa. Just saying, ihan mitenkään tuomitsematta tai jälkiviisastelematta, jotta et seuraavalla kerralla saisi siipeesi.

Tsemppiä Ap, ja ei muuta kuin niiden muiden meren kalojen perään!

T. nro6

Vierailija
13/50 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama saako sitä seksiä ekoilla treffeillä vai vasta vuoden päästä(itse en odottelisi), jos ei seksi toimi niin kytkimen nosto samantien, itselleni seksi on sen verran tärkeä asia. Noi pihtaamalla mies loukkuun jutut on täyttä humpuukia. Mies jää loukkuun jos seksi on niin hyvää, että sitä haluaa toisemkin kerran. Sen jälkeen jos vielä henkisellä tasolla matchaa niin suhde voi vakiintua.

Mutta jotkut ei vaan halua vakiintua yhden kanssa, vaikka olisi miten hyvää seksiä tahansa. Kyse on siitä, haluaako mies olla parisuhteessa vai ei. Jos ei, niin siitä ei auta vaikka olisi itse naisena millainen jumalatar sängyssä tahansa.

Vierailija
14/50 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli jo suhde. Eikä hän halunnut ottaa sitä riskiä että kiintyisi sinuun.

Ehkä mies ei halunnut vain sitoutua, eikä halunnut sitä riskiä että peräytyminen kävisi vaikeammaksi.

Ehkä mies on onnellinen vihdoin löydettyää kumppanin mutta haluaa vähän pitää "lomaa". Onko tapaamisestanne päiviä, viikko... ?

Vierailija
15/50 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi oli hyvää ja muutenkin matchasi loistavasti, niin se tuntuu oudolle ettei edes sitä seksiä kysele toista kertaa. Sitä tässä ihmettelen. Mulle on jopa tullut mieleeni, että olisko mies voinut olla varattu. Ap

Vierailija
16/50 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies. Toisesta kaupungista, häippäsee vaikka seksiä olisi ehkä ollut lisääkin.... Etsi vain hetken seikkailua. Ehkä jopa huono omatunto.

Kaikki täsmää.

Vierailija
17/50 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli jo suhde. Eikä hän halunnut ottaa sitä riskiä että kiintyisi sinuun.

Ehkä mies ei halunnut vain sitoutua, eikä halunnut sitä riskiä että peräytyminen kävisi vaikeammaksi.

Ehkä mies on onnellinen vihdoin löydettyää kumppanin mutta haluaa vähän pitää "lomaa". Onko tapaamisestanne päiviä, viikko... ?

Nyt jo pari viikkoa. Kieltämättä on käynyt mielessä nuo ensimmäiset vaihtoehdot, joita esitit.. Ap

Vierailija
18/50 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sitä on retkahdettu. Huomaa taas että av mammat aukaisee haaransa ilman että edes tuntee ihmistä. Siinä tapauksessa ei kannata toivoa parisuhdetta. Itseä voitte syyttää kun ette ota selvää treffiseurastanne. Epäilen että tunneäly tai joku vastaava puuttuu.

Vierailija
19/50 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoistameininkiä kirjoitti:

Taas sitä on retkahdettu. Huomaa taas että av mammat aukaisee haaransa ilman että edes tuntee ihmistä. Siinä tapauksessa ei kannata toivoa parisuhdetta. Itseä voitte syyttää kun ette ota selvää treffiseurastanne. Epäilen että tunneäly tai joku vastaava puuttuu.

Kiitos mielipiteestäsi. Eipä ihmistä voi oppia tuntemaan välttämättä useammankaan tapaamisen jälkeen. Ap

Vierailija
20/50 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä