Kaverini on kokoajan poikaystävänsä kanssa ja on unohtanut mut täysin
Ei enää hengaile kanssani yhtä paljon kuin ennen. Onko vain hyväksyttävä?
Kommentit (16)
Ei varmaan niin paljoa ehdi kuin ennen, mutta tajuaisi nyt pitää yhteyttä edes jonkun verran. Mua ärsytti tollanen ystävä, kun katosi aina kuin pieru Saharaan, kun löysi poikaystävän. Sitten kun meni poikki, niin seura alkoi taas kelpaamaan. Pidemmän suhteen aikana olin jo löytänyt ihan uuden kaveripiirin.
Niin siinä vain käy että rakastuneet parit haluaa alussa olla vain kahdestaan... Kannattaa kuitenkin välillä muistuttaa kaveria että viettäisi aikaa sinunkin kanssa. Rakastuneena sitä ei välttämättä tajua... Kyllä se siitä helpottaa ajan kanssa. Yleensä...
Koita pyrkii mukaan kimppaan, poikkis varmasti diggaa jos et oo läskisäkki.
Näin se tuppa käymään, että parisuhteeseen alettaessa ajankäyttö muihin asioihin vääjämättä vähenee
Tervetuloa aikuisuuteen.
Tulet huomaamaan, että kaverit ovat olemassa vain sitä varten, että niille voi soittaa kun menee poikkiksen kanssa huonosti, tai jopa poikki. Silloin kelpaat olkapääksi, ja baariseuraksi kun haetaan sitä uutta miestä. Sitten voitkin taas painua vittuun.
🇺🇦🇮🇱
Hommaa sinäkin poikaystävä, niin huomaat että teet saman.
Kelakorttityyppi kirjoitti:
Sori jos olet minun kaverini :(
Ai olet saanut poikaystävän? Onnea! :)
Olen aina ajatellut et sit kun itse hommaan poikaystävän, en tee tuollaista! Ap
No sitähän se on. Sitten kun laitat viestiä voidaanko nähdä, vastauksena tulee "voix mikkopupsiliini tulla kans mukaan?"
Et myöskään tule saamaan kutsuja hänen illanviettoihin enää. Niihin kutsutaan vain pariskuntia.
Niin se vaan menee lähestulkoon kaikilla uusilla pareilla ja sinkkuja kavereita se ärsyttää suunnattomasti. Sinänsä ymmärrän, mutta sinänsä en. Kuulostaa tämä aloitus aivan kaverini tekemältä, tänään juuri taisi ottaa nokkiinsa, kun olin tehnyt suunnitelmia jo poikaystäväni kanssa enkä ehtinyt näkemään häntä.
sillä on jotain sellaista tarjottavaa mitä sinulla ei ole ;)
- "Kaverini on kokoajan poikaystävänsä kanssa ja on unohtanut mut täysin"
- "Ei enää hengaile kanssani yhtä paljon kuin ennen."
Siis kumpi?
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan niin paljoa ehdi kuin ennen, mutta tajuaisi nyt pitää yhteyttä edes jonkun verran. Mua ärsytti tollanen ystävä, kun katosi aina kuin pieru Saharaan, kun löysi poikaystävän. Sitten kun meni poikki, niin seura alkoi taas kelpaamaan. Pidemmän suhteen aikana olin jo löytänyt ihan uuden kaveripiirin.
Näitä tyyppejä valitettavasti on. Itselläni on ollut muutama ystävä, jotka olivat aina poikakaverin kanssa ja viettivät aikaa myös porukalla poikakaverin kaveripiirissä. Me tytön ystävät jäimme aivan unholaan, puhelut yms eivät vaikuttaneet. Bänksit kun tuli, olisimme taas kelvanneet, mutta minulla ei ole aikaa ns. ystäville, jotka käyttäytyvät tuolla tavoin.
On. Aina voit soittaa jos on ikävä ja kysyä voitasko nähä ja sillein