Lihavalle naiselle ja minulle naurettiin tänään subissa
Tultiin ennen tätä lihavaa mieheni kanssa jonoon ja huomasin heti että nurkkapyödässä kaksi jotain tyttöä osotteli mua ja supsutteli toisilleen jotain. Just sellasta meininkiä mitä ei voi olla huomaamatta ja tajuamatta mistä on kyse. Noh, mainittakoon nyt että olen ihan timmissä kunnossa, tai no ainakin "normaalia paremmassa kunnossa", tai oikeastaan en osaa vartaloani sen tarkemmin selittää ilman että kuulostan leuhkalta. :D No oli miten oli, jätin kuitenkin nämä tytsyt sitten omaan arvoonsa ja tilasin subini. Mies kuitenkin huomasi, että ne tytöt alkoivat taas ihan avoimesti osotella ja naureskella jollekin lihavalle naiselle joka tuli meidän taakse jonoon, ja sanoi sitten tästä mulle. Nää tytsyt oli käytökseltään törkeyden huippuja, mutta se mikä tässä huomattiin, ni on se että lihavat ei ole todellakaan ainoita jotka joutuvat tälläsen naureskelun, osoittelun ja halveksunnan kohteeksi - eli, voisiko tästä päätellä sen, että ehkä meidän kenenkään vartalossa ei oikeasti ole mitään vikaa, vika on vaan yksinkertaisesti siinä että ihmiset on ihan helvetinmoisia kusipäitä? Eivät toki kaikki, mutta jotkut. Kyllä minusta tuollainen toiselle päin naamaa nauraminen (ja toisen tahallinen loukkaaminen) on yksinkertaisesti pahuutta. Kiitos kun sain avautua.
N28
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Sanoitko mitään noille röyhkeille paskoille? Itse en ainakaan osaisi olla hiljaa, jos joku ihan avoimesti naureskelisi minulle. Olisin varmaan kaatanut limsat niskaan.
En sanonut, mutta mulkaisin tyttöjä todella pahasti, jonka jälkeen kyllä hiljenivät. Tämä kuulostaa hieman oudolle, mutta paniikkihäiriön takia mulla on tällä hetkellä käytössä xanor lääkitys joka hillitsee aika paljon mun temperamenttia, eli luulen että ilman tätä lääkitystä olisin luultavasti käyttäytynyt hieman eritavalla. ap
Miksi alapeukut? Tukeeko joku tosissaan tuollaista muiden ihmisten kiusaamista? ap
Varmaa jtn amis elämänkoululaisia oli.
Parhaiten tehoaa se että katsoo teinien ohitse kuin nämä olisivat näkymättömiä. Haukottele, tuijottaa ikkunasta, on "ajatuksissaan". Mikään ei ärsytä moista kuspää teiniä niin paljon kuin se ettei häntä huomioida.
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten tehoaa se että katsoo teinien ohitse kuin nämä olisivat näkymättömiä. Haukottele, tuijottaa ikkunasta, on "ajatuksissaan". Mikään ei ärsytä moista kuspää teiniä niin paljon kuin se ettei häntä huomioida.
Tämä on kyllä totta. Näin teinkin aluksi, mutta siinä vaiheessa kun rupesivat sille lihavalle naureskeleen oli pakko vähän mulkasta. ap
Voit lohduttautua sillä, että viiden vuoden päästä nuo pissikset ovat todennäköisesti itse lihavia ja siideripöhöttyneitä, nuorena rupsahtaneita yh-äitejä, joiden lasten isä on alkoholisti-jani lähipubista. Ei noilla älynlahjoilla sen pitemmälle elämässä varmaan pääse, ainakin jos katsoo nykyään niitäkin jotka olivat koulussani/opiskeluaikaan tuollaisia kiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
vai xanoreita paniikkihäiriöön.. tiedokses, niitä ei todellakaan tuohon määrätä. taidat pikemminkin olla toipuva alkoholisti?
Ihan kuule sinulle tiedoksi, paniikkihäiriön takia menin lääkäriin ja lähdin sieltä xanor reseptin kanssa. Luuletko sä olevas joku ennustaja kun luulet tietäväs miksi niitä on mulle määrätty? Ja ei, alkoholin kanssa mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa, tiedoksi sulle sekin. :D ap
Sanoitko mitään noille röyhkeille paskoille? Itse en ainakaan osaisi olla hiljaa, jos joku ihan avoimesti naureskelisi minulle. Olisin varmaan kaatanut limsat niskaan.