Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen, että palstan miesvihassa on pohjimmiltaan kyse peniskateudesta

Vierailija
01.08.2016 |

Siksi pahimmat miesvihaajat pyrkivät aina vähättelemään penistä pikkukikkeliksi jne. kutsumalla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ovat vain itse harvinaisen väljätoosaisia?

Vierailija
2/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penisnarsisti on herännyt vai loppuiko työpäivä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onkin, olisi tosi kätevää antaa kusiletkun päättää asiat. Niinhän mies tekee, perhe unohtuu kun pätkän pitää saada.

Vierailija
4/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päivää ilman penisaloitusta, oma alapää taitaa olla ap:lle pakkomielle.

Vierailija
5/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuli osasi yhdistää samassa lauseessa miesvihan ja peniksen.

Vierailija
6/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä miesvihasta?! Enemmän täällä on aloituksia, joissa provotaan naisiin liittyvissä asioissa, liekö yksittäisen vai useamman tyypin käsialaa.

Vierailija
7/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätyikö uliuli ihan itse tälläisen tulokseen vai luitko Laasasen kirjan?

Vierailija
8/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniskateus? Siis kirjaimellisestiko? Faktahan on, että naisen orgasmi on sekä voimakkaampi että pitkäkestoisempi kuin miehen, ja sen lisäksi nainen saa niitä halutessaan monta peräkkäin. En vaihtaisi tätä värkkiäni penikseen mistään hinnasta.

Vierailija
9/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peniskateus? Siis kirjaimellisestiko? Faktahan on, että naisen orgasmi on sekä voimakkaampi että pitkäkestoisempi kuin miehen, ja sen lisäksi nainen saa niitä halutessaan monta peräkkäin. En vaihtaisi tätä värkkiäni penikseen mistään hinnasta.

Lisäksi toosa ei ikinä lakkaa toimimasta niin kauan kuin henki pihisee. Muutenkin todellisuudessa peniskateus ilmenee miesten kesken pippelien vertailuna, mistä naisille avautuu helppo kohde kun joku typerys tulee aukomaan päätään.

Vierailija
10/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko peniskateus -käsite on äärimmäisen hupaisa esimerkki siitä, kuinka miehet pyrkivät projisoimaan omat vikansa naisiin. Akat on juoruämmiä - niin ovatkin, mut olettekos kuunnelleet kun miehet sihisevät kilpailuhenkisinä 'totuuksia' toisistaan, siinä jää akkojen kahvipöytäjuoruilu kakkoseksi, siinäkin. Naiset jotka vihaavat miehiä - nii-in, maailma on täynnä naispsykopaatteja, jotka teurastavat miehiä mitä kekseliäimmillä ja brutaaleimmilla tavoilla, raiskailevat miehiä puskissa, pitävät vankina nssittavina ja kidutettavina. 

Ja naiset ovat pohjimmiltaan kateellisia peniksestä - nii-in ovat. Miehet eivät ole yhtään kateellisia vtusta, muuten vain perustavat koko elämänsä vtulle, koko elämä pyörii sen vtun ympärillä, lämpimänä kesäpäivänäkin tullaan vttuvaltaiselle keskustelufoorumille vttuilemaan ja kateellisena lällättelemään, että saisko vähän vtuilta huomiota, miksi vtut vihaa minua, oi miksi, se johtuu varmaan mun peniksestä, joka ei vttua vielä ole edes nähnyt. Ne haluaa viedä sen minulta! Minun arvokkaimman kaluni, taikavehkeeni, joka on minun ainoa keinoni päästä edes hetkeksi vttuun. Äiti, ne kiusaa!

Vierailija
11/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua olisi olla kateellinen ulokkeelle, joka on syypäänä kaikkiin miesten ongelmiin - miesten mielestä siis.

Vierailija
12/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin kateellinen peniksestä? Pimppi on paljon vaikutusvaltaisempi aarre, sen takia on laulut laulettu ja matkat kuljettu, sen takia on sodat sodittu ja palstakatkerotkin kertovat että elämä ilman pillua on merkityksetöntä. 

Vierailija
13/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan oletetussa miesvihassa on kysymys uliopiston aivoja kutistavasta vaikutuksesta. Ulin navanalaisosastolla ei ole välttis mitään tekemistä asian kanssa. 

Vierailija
14/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Sperman laatu ratkaisee loppupeleissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi