Olen opiskelija ja saan yli 1000e/kk sossusta
Kommentit (15)
Et saa joka kuukausi tasaisesti. Et millään. 0/5.
Et saa, ellei sinulla ole huollettavia tai kallis asunto, eikä siitäkään kyllä taideta ihan mahdottomia korvata. Jonkun 800-900 voit saada.
Mä en saa sossusta mitään :( kelasta kylläkin
T. toinen opiskelija
Luottotiedoton? Ei mahdollisuutta opintolainaan? Ja tuosta tonnista menee myös vuokra? Kallis kämppä?
Suolarahoja. Firmani saa Tekesiltä 1000000€.
No se on kiva :) Ei tarvitse pinnistellä verenmaku suussa koko ajan.
Hyvinkin mahdollista saada yli 1000€ sossusta jos asuu pääkaupunkiseudulla.Vuokra+ toimeentulotuenperusosa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkin mahdollista saada yli 1000€ sossusta jos asuu pääkaupunkiseudulla.Vuokra+ toimeentulotuenperusosa.
Vuokraan saa asumistukea Kelalta. Jos esim. päätöstä ei ole vielä tullut, fatta maksaa vuokran, mutta perii sen kyllä sit takaisin siitä asumistuesta. Yhden kerran voi saada tuon tonnin (paitsi jos monta lasta), ei varmasti saa joka kuukausi.
Mutta nää on taas näitä aloituksia...ap ei aio antaa lisätietoa kuin parilla sanalla puolen välein. Ei näitä jaksa.
Vuokra 600e, asumistuki kelasta reilut 100e. 1031e tuli juuri tilille. Asun Helsingissä ja luottotiedot ok, opintotukea en enää saa. Töitä satunnaisesti, tulot 2-300e/kk.
Toki tilin pitää olla taas tyhjä ensi kuussa. T. Ap
Kannattais tarkistaa tuon asumistuen määrä. Se on ihan liian vähän. Mulla tulot n. 900/kk ja vuokra 673. Asumistukea saan 310. helpompi asioida kelan kanssa. Mutta jos tykkäät fattaan niitä tiliotteita kuljetella, mikäs siinä. Kai se sit sama on mistä se raha tulee?
Vierailija kirjoitti:
Kannattais tarkistaa tuon asumistuen määrä. Se on ihan liian vähän. Mulla tulot n. 900/kk ja vuokra 673. Asumistukea saan 310. helpompi asioida kelan kanssa. Mutta jos tykkäät fattaan niitä tiliotteita kuljetella, mikäs siinä. Kai se sit sama on mistä se raha tulee?
Ihan yhtälaillahan ne paperit pitäisi sinne fattaan kuljetella vaikka saiskin enemmän asumistukea koska ei se kuitenkaan pelkästään riitä.
Tukikuukaudet loppu ja ei säästöjä?