Perustelkaa "dressmannin pappatyyli"
Kertokaa ihmeessä millaista on teidän mielestä se parjattu pappatyyli ja mikä on Dressmannissa vikana?
Minusta tuntuu, että palstamammat ovat pahasti kujalla tyylin suhteen. Kuvittelevat, että naiset ovat kovinkin tyylikkäitä kun vetävät päällensä epämääräiset rievun ja leggingsit H&M:sta ja Cubukselta. Miehet ovat tyylittömiä kun heillä ei ole "ihanii rentoja T-paitoja".
Miten pukeutuu laadukas 30-40v mies mielestänne?
Kommentit (63)
Olen kateellinen miehille Dressmannista! Miksei naisille löydy vastaavaa vaateliikettä? Paljon siistejä perusvaatteita ilman mitään kikkailuja, runsaasti kokoja sekä värejä. Kohtuullisilla hinnoilla ja hyvällä palvelulla.
Miksi esim. naisten t-paidoissa pitää aina olla jotain kimalletta, järjettömiä tekstejä ja omituinen mitoitus? Niin ja kaula-aukko hehtaarin kokoinen.
Tahtoo Dresswomanin.
Se käy kaupaksi. Myydään sitä mitä miehet itse haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen miehille Dressmannista! Miksei naisille löydy vastaavaa vaateliikettä? Paljon siistejä perusvaatteita ilman mitään kikkailuja, runsaasti kokoja sekä värejä. Kohtuullisilla hinnoilla ja hyvällä palvelulla.
Miksi esim. naisten t-paidoissa pitää aina olla jotain kimalletta, järjettömiä tekstejä ja omituinen mitoitus? Niin ja kaula-aukko hehtaarin kokoinen.
Tahtoo Dresswomanin.
Aivan. Vaatteen statusta ja tyylikkyyttä nostaa heti potenssiin kaksi se, että siinä ei ole logoa ja tyyli on klassinen.
Kenen mielestä Gantin tai Donna Karanin T-paita jossa on kissan kokoinen timanttilogo, on tyylikäs?
Dressmannissa on klassisia vaateparsia. En mä sieltä kaikkee ostais, mutta yhteen asiaan voi siellä kuitenkin luottaa. Kun otat räkistä paidan käteesi, niin kukaan idiootti EI ole ommellut siihen huppua.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoo Dresswomanin.
Tykkään myös logottomuuudesta. Lisäksi materiaalit ovat hyviä, kuten 100% puuvillaa, villaa tai villasekoitetta.
Naisten vaatteiden ongelmana ovat mielestäni usein liiallinen tekokuitukankaiden käyttäminen ja akryylineuleet.
Siellä on aika tavallisia vaatteita. Moni haluaa olla tavallinen.
Satuin huomaamaan ettei mainoksen herrat edusta ainakaan sitä ikää, että ostaisin miehille vaatteita sieltä
Vierailija kirjoitti:
Dressmannin paidat on selvästi suunniteltu hyvin suurikupuisille miehille eivätkä siitä syystä sovi tällaiselle hoikalle ja nuorelle miehelle.
Sä et vaan osaa käyttäytyä kaupassa. Myyjän opastuksella kyllä löytyy myös hoikalle lihaksikkaalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoo Dresswomanin.
Tykkään myös logottomuuudesta. Lisäksi materiaalit ovat hyviä, kuten 100% puuvillaa, villaa tai villasekoitetta.
Naisten vaatteiden ongelmana ovat mielestäni usein liiallinen tekokuitukankaiden käyttäminen ja akryylineuleet.
Kyllä. Menit sitten zaraan tai Lindexille (tai mihin tahansa ketjuliikkeeseen), niin paitapuseroista 90 % on polyesteria. Samoin farkkuihin on sotkettu polyesteria. Pelkkä ajatus akryylineuleesta saa heti kainaloihin kylmän hien.
Ai yliksen vaate-autisti täälläkin selittää miten polyesteri ja akryyli on paholaisen keksintö?
Kannattas ehkä joskus elääkin ja tutkia asioita oikeasti eikä vaan ulostaa jotain villen keikariplogista ulkoa opeteltua mutuhöttöä. Kuulostat lähinnä naurettavalta...
Mua ainakin akryyli kutittaa valtavasti. Enkä ole edes allerginen tai herkkäihoinen, akryyli on lähes ainoa, mikä saa ihon kutiamaan. Puhdas villa, ei mitään ongelmaa. Omien kokemusten taustaksi en tarvitse sen kummempaa tutkimustietoa.
Pojan rippivaatteet käytiin Dressmanista. Slim fit tyyliin puku ja paita. Tyylikäs oli ja myyjä oli todella auttavainen ja otti vain hyllystä just sopivan paidan. Takkikin mitä ensimmäisenä sovitettiin oli just hyvä. Se on osaamista.
Vierailija kirjoitti:
Pojan rippivaatteet käytiin Dressmanista. Slim fit tyyliin puku ja paita. Tyylikäs oli ja myyjä oli todella auttavainen ja otti vain hyllystä just sopivan paidan. Takkikin mitä ensimmäisenä sovitettiin oli just hyvä. Se on osaamista.
Ohis, mutta mikä on slim fit puku? Puvunhousut pillimalliin? Mahtaa näyttää tosi hyvältä :)
Slim fit on nykyajan koodisana normaalipainoisten vaatteille.
Vierailija kirjoitti:
Joo näin on. Aiemminkin esim. Levis 501 oli taviksen farkut mutta onhan se aika hiton väljä malli.
Omaan silmään housuissa tapered on parempi kuin (liian) slim. Ei housujen tarvitsisi reisiä aivan nuolla.
Tässä Dressmannin alusvaatemallistoa:
http://assets.creativity-online.com/images/work/medium/d/r/e/Dressmann_…
Nykyään muodikkaimmat nuoret käyttävät taas 80-luvun boksereita.
Vierailija kirjoitti:
Paremminkin itsensä riuduttaneille triathlonisteille tai sitten jollekin nälkiintyneelle nörtille.
Vierailija kirjoitti:
Tässä Dressmannin alusvaatemallistoa:
http://assets.creativity-online.com/images/work/medium/d/r/e/Dressmann_…
Nykyään muodikkaimmat nuoret käyttävät taas 80-luvun boksereita.
Mitä 80-lukulaista noissa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremminkin itsensä riuduttaneille triathlonisteille tai sitten jollekin nälkiintyneelle nörtille.
Minä olen aina ollut noin BMI 21 kokoinen urheileva mies ja kyllähän regulari fitti on aika suurta.
..