Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietittekö ikinä, kuka raukka on joutunut suhteeseen teidän exienne kanssa?

Vierailija
01.03.2006 |

Minulla on yksi hirveä ex-poikaystävä, josta välillä mietin että kenenköhän elämää on tällä hetkellä pilaamassa. Mies oli aluksi mitä hurmaavin ja muuttui vähitellen omaksi itsekseen eli väkivaltaiseksi ja valehtelevaksi narsistiksi. Onnea vaan sille, joka hänet on saanut! :(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sit naisraukka parkaa.

Vierailija
2/20 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kuulemma tyttöystävä joka raskaana...voi raukkaa...

Toivottavasti ei sitä naista hakkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suuri rakkaus, mutta menin itse omilla järin ääliöillä tempauksilla pilaamaan koko jutun...

Vierailija
4/20 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mietin, exiä vaan on mulla niin paljon, että osaa ei paljon edes tule muisteltua ja joidenkin exien nykyisistä vaimoista tiedänkin jotain yhteisten tuttujen kautta, eikä käy kateeks.

Mutta mun miehen ex-vaimo on katunut kovasti, kun päästi namupalan käsistää (petti ja jäin rysän päältä kiinni, meni kuitenkin kimppaan se rakastajan kanssa, joka osoittautuikin sitten väkivaltaiseksi jne.) ja on yrittänyt muutaman kerran vongata miestäni takaisin, onnistumatta =D

Onneksi itse voi todeta, että yhtäkään exää ei ole ikävä, että todellakin voin sanoa, että kukahan raukka on siihenkin idioottiin retkahtanut.

Vierailija
5/20 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään en enää jaksa miettiä sen nykyisiä, mutta yksi sen tyttöystävistä otti muhun yhteyttä, kun oli kuullut joltain exän kaverilta että se oli kohdellut mua huonosti, ja tää tyttöystävä halusi tietää että miten. Oli jo alkanut näyttää hulluuttaan ja tää tyttis lähti siitä sitten aika äkkiä, näki sen homman läpi sitten paljon nopeammin kuin minä.

Muiden exiensä kanssa tämä ko. exä yritti sitten olla kaveria ja hyvää jätkää eron jälkeen, varmaan ettei tule mitään puheita. ;)

Vierailija
6/20 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kuitenkin kiltti (liian) ja melko vietävissä muutenkin, muuten ihan mukava mies. Ja tässä tapauksessa ehkä exä käy sääliksi kun nainen ja lasten äiti vaikutti aika " tomeralta" emännältä. Toisaalta ehkä kaveri sai mitä halusi/tarvitsi ja toivottavasti on kuitenkin onnellinen. Ehkä sopivat paremmin toisilleen.

Vierailija
7/20 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luojalle kiitos, etten alkanut lapsia ja perhettä perustamaan henkistä väkivaltaa harjoittaneen exäni kanssa. Olisin niiiin onneton, nyt asiat mitä parhaiten oikean miehen kanssa :D

Vierailija
8/20 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi exä oli itsekeskeisin, saamattomin, lapsellisin ja tyhmin mies kenet olen koskaan tavannut..ja elää nykyään avoliitossa. Voi avovaimoparkaa.

Vierailija
9/20 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimittäin usko että kukaan on heitä huolinut x)

Vierailija
10/20 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaita mulle.

Vierailija
11/20 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toisaalta, ehkä hän on löytänyt tasoistaan seuraa ja voivat olla yhdessä onnellisia pienessä älyvapaassa elämässään. <)

Vierailija
12/20 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli/on kaikenlisäksi maailman itserakkain ihminen! Toivon että olis vähän muuttunu, muuten käy niin sääliksi nykyistä kihlattuansa. Mut itte en kyllä koskisi mieheen edes pitkällä tikulla, yöks!

Vierailija
13/20 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jätkä on aivan tajuttoman upean näköinen, mutta oikea rentun perikuva! Paljon bilestystä, vieraita naisia yms. yms... Vaikka vuosia on jo kulunut meidän suhteesta, niin se ei ole kasvanut niistä ajoista olenkaan, vaan jäänyt samalle tasolle, kuin vuosia sitten..

Säälin todella, kuka senkin ottaa. Vastuuntunnoton paska!

Vierailija
14/20 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän exäni nykyisen vaimon ja heillä on kaksi lasta. En varsinaisesti tunne mutta nimeltä tiedän ja tiedän mitä tekee työkseen.

Miettinyt olen pari kertaa sitä etten ymmärrä miten exän nyxä on sellaisen miehen puolisokseen ottanut. Exä on laiskin ihminen mitä olen ikinä tavannut. Ei osannut pitää raha-asioistaankaan huolta. Nyxänsä on topakka nainen jolla varmasti on oman elämänsä ohjakset näpeissään.

Exä on kaverini facebookissa ja toisinaan laittaa vaimoaan haukkuvia päivityksiä, "Vittu mä ala ton akan kanssa millekään, aina se vaan nalkuttaa ja vaatii sitä ja tätä". Tulee väistämättä mieleen että nyxä on vaatinut tekemään kotitöitä ainaisen laiskottelun sijaan.

Samaan syssyyn kuitenkin huokaisen että no onneksi, ko. mies ei ole minun haitolla enää. Pääsi siitäkin rauhaan.

Vierailija
15/20 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä nyxässä taitaa olla todella paljon vinksallaan, että otti miehen, ja siis pohdin, millä tavalla se nyxä on vinksallaan?

Lopputuloksena totean, että hän on samalla tavalla vinksallaan kuin minäkin olin nuorena.

Vierailija
16/20 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten kirjoitinkin tälle palstalle avoimen kirjeen silloiselle naisystävälle (tietysti ihan vain anonyymisti, mitään nimiä mainitsematta). Siinä kehotin tutustumaan mieheen paremmin ennen kuin esim. tekee yhteisiä lapsia tai ottaa yhteistä asuntolainaa. Ilkeästä, empatiakyvyttömästä narsistista kun on sitten vaikea päästä eroon.

No, onneksi silloinen nainen ja nämä senkin jälkeen tulleet naisystävät ovat olleet kaikki viisaampia kuin minä, eivätkä ole hoitaneet itseään sellaiseen kuseen ko. henkilön kanssa kuin minä. Tällä miehellä parisuhde kestää max 3 vuotta, jonka jälkeen nainen tajuaa ottaa hatkat.

Vierailija
17/20 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten kirjoitinkin tälle palstalle avoimen kirjeen silloiselle naisystävälle (tietysti ihan vain anonyymisti, mitään nimiä mainitsematta). Siinä kehotin tutustumaan mieheen paremmin ennen kuin esim. tekee yhteisiä lapsia tai ottaa yhteistä asuntolainaa. Ilkeästä, empatiakyvyttömästä narsistista kun on sitten vaikea päästä eroon.

No, onneksi silloinen nainen ja nämä senkin jälkeen tulleet naisystävät ovat olleet kaikki viisaampia kuin minä, eivätkä ole hoitaneet itseään sellaiseen kuseen ko. henkilön kanssa kuin minä. Tällä miehellä parisuhde kestää max 3 vuotta, jonka jälkeen nainen tajuaa ottaa hatkat.

Edellinen ex oli ihan asiallinen tyyppi joskin vähäsen seurusteluriippuvainen.

Mutta sitä edellinen kyllä mietityttää välillä, kuitenkin on ihmeen pitkään nyt suhteessa ollut. Oli patologinen valehtelija ja 4-vuotiaan tasolle jäänyt moraalisissa asioissa. Lisäksi työtön, viinaanmenevä ja ilkeitä tempauksia tekevä (petti, teki katoamistemppuja ym.). En sitten tiedä mikä feenikslintu on kyseessä kun on jo pitkään onnistunut suhteessa pysymään. Tai sitten nainen on sellainen joka kestää kaiken.

Vierailija
18/20 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen

Vierailija
19/20 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Mies on kuin mikäkin rotanraato, tyhmä kuin saapas eikä edes koita peitellä sitä (puolustuksekseni sanottakoon, että aloitimme seurustelemaan, kun olin teini-ikäinen) ja hänen vaimonsa aivan toiselta tasolta - kaunis, fiksu, urallaan menestyvä, mukava ihminen! Ovat olleet yhdessä pitkälti yli kymmenen vuotta, mitä en käsitä.

Joko ex on onnistunut muuttumaan tai sitten siinä suhteessa vallitsee joku outo kemia niiden välillä.

Vierailija
20/20 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat eksäni ovat ihania ihmisiä, joilla on nykyäänkin mukavat kumppanit/puolisot. Yksi ei ole vielä omaansa löytänyt, ja yritän parhaani mukaan neuvoa ja auttaa etsimisessä. Toivon hänelle, kuten muillekin eksilleni, kaikkea hyvää.