Huvipuistoon alkuraskaudessa
Kauan suunniteltu reissu muutaman päivän päästä ja nyt menkat alkaa olla sen verran myöhässä että saatan olla raskaana.
Huvipuistoonkin aikomus olis mennä lasten kans joten nyt mietin että uskallanko mennä laitteisiin ihan huoletta näin alussa mahdollisesti rv 5+?
Esim kingiin tms?
Onko kukaan neuvolasta/lääkäriltä ikinä asiaa kysyny?
Kommentit (11)
Ei jumalauta 😂😂
Tee nyt eka edes se testi. Saatan olla 😂😂😂😂
Ja äo oli?
Onko pakko tähän kommentoida jos ei oikeesti oo järkevää kommenttia kirjoittaa???
Ei nuo kommentit ainakaan teistä sitte mua älykkäämpiä tee :D
En usko että kerkeen tällä palstalla enää tänne asiasta kyselemään kun oon testin tehny ja reissussa ollaan.
Kiitos sulle joka vastasit kysymykseen!
Alkup. kirjoitti:
Onko pakko tähän kommentoida jos ei oikeesti oo järkevää kommenttia kirjoittaa???
Ei nuo kommentit ainakaan teistä sitte mua älykkäämpiä tee :D
En usko että kerkeen tällä palstalla enää tänne asiasta kyselemään kun oon testin tehny ja reissussa ollaan.
Kiitos sulle joka vastasit kysymykseen!
Kysy jotain johon voi vastata järkevästi. Ei sulla ainakaan hissi mee ylös asti. Lienet näitä jotka heti + jälkeen vaappuu kuin ankat 😅
Tiedä sitten suositellaanko mutta minä kävin ihan huolettomasti laitteissa kun viikkoja oli suunnilleen 10. Tässä sylissä on ihan teve vauva tätä nykyä.
Sen kus meet. Eihän se oo kuin herneen kokonen, mitä sä sille voit laitteissa aiheuttaa??
Ei olis muuten liikakansoitus ongelmana kun abortointi olis niin helppoa.
En oo kyllä ihan varma miten ne laitteet neurologiseen kehitykseen vaikuttaa...
Näimpä, oho, arvasit aivan oikein! Miten voitkaan olla noin viisas!!!;)
Pitäiskö sun kusta tikkuun niinkuin heti huomenna jos menkat on jo myöhässä eikö täällä kysellä
Espanjassa huvipuistossa oli osa laitteista kiellettyjä raskaana olevilta. En tiedä onko syynä se, että turvakaaret ei mene kiinni jos on iso maha vai voiko äkkinäiset repäisyt saada istukan irtoamaan.
Uskallat. Sikiö on vielä niin pikkuinen ettei siihen mitkään äkilliset liikkeet vaikuta. Vasta rv 12 pitää alkaa vähä varomaan vatsanseutua. Nauti päivästäsi!
Ps. Huono olo saattaa toki yllättää, muista syödä usein ja pieniä annoksia, juo paljon vettä!