Ääh, en osaa käyttää Tinderiä
Onko mitään järkeä käyttää Tinderiä, kun en osaa keskustella, mietin vastauksia tosi kauan ja menen lukkoon, jos toinen vihjaakin jotain tapaamisesta? Silti koko ajan kaipaan jotain sutinaa ja haluaisin kovasti tavata ihmisiä. Treffit ovat aina yhtä vaikeita. Olen nyt viiden ihmisen kanssa tavannut. Nyt on parikin tyyppiä, jotka ovat ehdottaneet tapaamista, mutta olen aina ympäripyöreästi kieltäytynyt. Ja juuri viisi minuuttia sitten tuli treffiehdotus ihan uudelta tyypiltä.
Onko muilla yhtä vaikeaa? Miten pidätte yllä keskusteluja, jos se asia yhtäkkiä loppuu? Olenko outo, kun en halua parin viestin jälkeen sopia tapaamista? Tai jos pidemmänkin kirjoittelun jälkeen se on niin hiton vaikeaa?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ootko vasta eronnut? Et kuulosta siltä, että olisit valmis deittailemaan
Erosta on melkein kaksi vuotta. Ei ole kyse siitä, ettenkö haluaisi deittailla miehiä. Olisin ollut valmis yhden tapailemani miehen kanssa jo jonkinnäköiseen seurusteluunkin, mutta se taisi kuivua kasaan. (Tai en tiedä, ehkä jotenkin sekin tässä nyt vaivaa, kun jokin pieni toivonkipinä siihen suuntaan vielä on.)
Mutta suurin ongelma tässä on se vieraan ihmisen kohtaaminen. Jos livekohtaaminen on hirvittävän kiusallinen tai jos toinen ei tykkääkään minusta jne. Ja kun olen huono pitämään keskustelua yllä jo tuolla tinderissäkin, niin pelkään aina sitä livetilannetta satakertaisesti.
Siksi juuri kannattaa tavata mahdollisimman nopeasti livenä, näkee sitten kohtaako kemiat lainkaan ja kulkeeko juttu jne.
Itse juuri poistin tinderini, koska tajusin että suurin osa miehistä siellä ei ole täysjärkisiä...
Joku mies ehdotti jo päiviä tapaamiselle vaikka olimme jutelleet pari tuntia ja sen jälkeen paljastui rasistiseksi homofoobikoksi. Lopulta haukkui minut bimboksi, koska en hyväksy pedofiiliaa.
Ei Tinder kaikille sovikaan. Mulle se on helpompi kuin nettideitit, koska en jaksa mitään viikkokausien viestittelyä ennen tapaamista. Mielellään sovitaan treffit sen päivän aikana, kun keskustelu alkaa, ja muutaman päivän päähän. Ei kai sen Tinder-keskustelun nyt niin kovin kummoista tarvitse olla, samanlaista kuin flirtti ihastuksen kanssa esim. Whatsappissa. Ja livenä on yleensä helpompi keskustella kuin netissä / Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei Tinder kaikille sovikaan. Mulle se on helpompi kuin nettideitit, koska en jaksa mitään viikkokausien viestittelyä ennen tapaamista. Mielellään sovitaan treffit sen päivän aikana, kun keskustelu alkaa, ja muutaman päivän päähän. Ei kai sen Tinder-keskustelun nyt niin kovin kummoista tarvitse olla, samanlaista kuin flirtti ihastuksen kanssa esim. Whatsappissa. Ja livenä on yleensä helpompi keskustella kuin netissä / Tinderissä.
No ihan yhtä vaikeaa se Whatsapp-viestittelykin minulle on. Yksi mieskin raivostui minulle, kun vastailin niin hitaasti. No se olikin sekopää, mutta tulee aina sellainen olo, että pitävätkö nämä ihmiset minua töykeänä tai luulevat, ettei minua kiinnosta, kun oikeasti olen vain ihan jäässä. Ehkä otan liikaa painetta, kun haluan, että minusta pidetään.
Ootko vasta eronnut? Et kuulosta siltä, että olisit valmis deittailemaan