Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako jatkaa eteenpäin? Parisuhde on täysin kriisissä

Vierailija
31.07.2016 |

Ollut aivan kamala kesä. Mies oli ihastunut toiseen naiseen keväällä ja asiaan liittyi myös tietynlaista pettämistä: viestien vaihtelua(jota salaili), flirttailua, mies toimi olkapäänä tälle naiselle jne. Itsekin olin ihastunut toiseen mieheen n. vuosi sitten, mutta en pettänyt missään vaiheessa. Kummallakin ovat tunteet haalentuneet, emmekä enää tunne mitään näitä muita osapuolia kohtaan. Välillä meillä menee tosin hyvin ja olemme kuin vastarakastuneet. Toinen ääripää on sitten se, että tavarat lentelee ja huudetaan pää punaisena toisille. Mies ottaa puheeksi asioita monen vuoden takaa ja minä jankkaan tästä tuoreesta miehen ihastuksesta. Parisuhdeterapia-aika on varattu, mutta mieheni ilmoitti tänään, ettei usko moiseen. Tähän mennessä olin ajatellut, että mies on terapian suhteen innostunut. On kuulema silti valmis tulemaan sinne, mutta itseäni hieman arveluttaa, jos miehellä ei ole motivaatiota.
Muita suhteeseen liittyviä ongelmia ovat ainakin se, että mies on ollut minulle monta vuotta epärehellinen ja kaunistellut totuutta, tykkää flirttailla muille naisille ja antaa huomiota näille (antaa sitä toki paljon minullekin). Kun olen ottanut flirttailuasian puheeksi niin väittää, ettei ole tiennyt tekevänsä väärin ja tavallaan uskonkin häntä. Mies on myös hieman huoleton tyyppi ja tämä on hakaloittanut meidän arkea aika paljon. Unohtelee asioita, myös kodin ulkopuolella. Tänään sanoi, ettei tiedä onko meillä tulevaisuutta, mutta sanoo silti, että rakastaa minua enemmän kuin ketään. Mutta ei kuulema jaksa enää kauan tätä tällaista elämää. Noh, en jaksa minäkään. Onko tästä tilanteesta ulospääsyä? Meillä on myös yhteisiä lapsia. aikoinamme olemme raakstuneet mieheni kanssa ensisilmäyksellä ja mieheni on ehdottomasti elämäni suuri rakkaus. Mutta riittääkö rakkaus?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne.ei olla petetty, hakattu tai muutakaan.pariterapiassa olen käynyt yksin, vaimon mielestä siitä ei ole mitään apua ja välillä hänen mielestä meillä ei ole mitään hätää tai vikaa.Pariterapia on hyvä paikka laittaa palikoita päässä järjestykseen.siellä itselleni valkeni ettei meillä ole mitään yhteistä tai tulevaisuutta.terapian päättymisestä tosin jo puoli vuotta, ja täällä edelleen,vaimo nukkuu ja mä murehdin..lapsiakin on, järki käskee jäädä, mutta sydän pyytää lähtemään..

Vierailija
22/24 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitää päättää, haluatteko jatkaa yhdessä ja sitten tehdä hemmetisti töitä suhteenne eteen. Se vaatii uhrauksia molemmilta osapuolilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelkää että jiutuu vastuuseen käytöksestään eikä siksi halua terapiaan. On se kamalaa.

Vierailija
24/24 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja!!! Et ikinä usko tätä, mutta taidan olla tuo toinen nainen! :D Niin sama tarina, sama vuodenaika ihastuksineen, olette nykyään kuin vastarakastuneita mutta välillä tavarat lentelee, yhteisiä lapsia, mies epärehellinen, elämän suuri rakkaus, jne.

Anna vinkki, oliko puhelin joka kerran lensi kun toiselta naiselta oli tullut harmiton yhden lauseen viesti?

"Toisen naisen harmiton yhden lauseen viesti" Voi titityy. Onkos sulla ihan kaikki tipuset siellä pääkopassa kohdillaan? Jos vähän flirttailee ja ihastuu niin onkos se nyt mikään "toinen nainen"? Eikös se toinen nainen ole yleensä ihan ihmissuhde...? Ja jos sattuu olemaan semmoinen toinen nainen, niin ei siitä osoitteesta mitään harmitonta tule. Kun suhteelle on aika kurjaa ja haavoittavaa se, että ylipäätään jotain ylimääräisiä ihmisiä on olemassa.  Ja sinä täällä tyydytätä itseäsi muiden ihmisten elämällä ja tuskalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi