Mies haluaa treffit huomenna 7:00 aamulla
Olen siis tinderöinyt yhden kanssa ja halutaan molemmat tavata, mutta mies haluaa treffit huomenna heti aamulla. Itsellä alkaa työt vasta kahdeksalta enkä millään viitsi herätä niin aikaisin että ehtisin tuohon aikaan. Miten muut ratkaisisi tilanteen?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan istuskele huvikseen kahvilla tuohon aikaan. :D töihin menijät nappaa take away kahvin ehkä mukaan.
Kyllä mä kerkiän istuskella ja lueskella lehteä, jota ei tule kotiin. Liukuva työaika ja kun lähtee aikaseen liikkelle niin kerkiää vaikka mitä. Niin ja eikä niitä liukumia kovin tarkkaan seurata, kunhan ei päästä isosti miinukselle niin ketä kiinnostaa.
Aamu seitsemän treffit kuulostaisi ihan hyvältä, tai no puol kahdeksan kun on ensin kerinnyt käydä lenkillä tai uimassa & saunassa, sitten aamiainen niin 7.30 on jo täydessä iskussa vaihtoehtoisesti kahvikupin, voisarven ja lehden kanssa läheisen kahvilan terassilla tai vaihtoehtoisesti hyvin kerkiäisi treffeille ja ysiksi töihin :)
Onko niin vaikeaa saada jakeluun että toiset ottaa työnsä vakavasti, ja haluaa olla paikalla mahdollisimman aikaisin että saa jotain tehtyä päivän aikana. Aamuvirkku ihminen kun on yleensä ahkera, ja ne matti- tai maijamyöhäiset on yleensä niitä jotka tekee vain sen mitä on ehdottomasti pakko.
Nro 64, tai sitten ne matti- ja maijamyöhäiset venyttää päivää illasta, sillä tietävät että jos aamusta siellä istuvat, saavat he kimppuunsa lauman ihmisiä kyselemään apua jos jonkinmoiseen ongelmaan? Ja nämä matti-ja maija-aikaisethan ovat jo viimeistään 16:35 kellokorttiaan leimaamassa ja ulko-ovella, joten tämän jälkeen saavat muut työrauhan. Katsos, kaikki eivät toimi kuten sinä, ja asioille voi olla monenlaisia selityksiä ;-)
Mun ex-mies tapasi toista naista juuri aamulla, ihan just ABC:llä:) No tapasi ne kyllä keskellä päivääkin, mutta ei illalla eikä viikonloppuisin. Kesti hetken ennen kuin tajusin mitä on meneillään, ihmettelin vaan kun siitä on tullut niin aamuvirkku.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletatte että ap:n mies on varattu?
Niimpä. Mun eka ajatus oli, että mies on aamuvirkku ja haluaa, että nainen on kans.
Ja sitten syö jauhelihaisen lehtipihvin! Aijaijai.