Mies haluaa treffit huomenna 7:00 aamulla
Olen siis tinderöinyt yhden kanssa ja halutaan molemmat tavata, mutta mies haluaa treffit huomenna heti aamulla. Itsellä alkaa työt vasta kahdeksalta enkä millään viitsi herätä niin aikaisin että ehtisin tuohon aikaan. Miten muut ratkaisisi tilanteen?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin osa kahviloista aukeaa tuohon aikaan.
ABC auki 247
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehokkaat nopeat treffit siis jos sinulla kerran kasilta työt alkavat. Tuo voisi olla ihan toimiva tapa erottaa märisevät turhamaiset neidit reippaista tehokkaista ja pirteistä kunnon naisista - sopia aamutreffit! Silloin naiset myös tuskin jaksavat laittaa kauheaa meikkinaamiota naamalleen ja ovat muutenkin hyvin nukutun yön jälkeen levollisempia. Aamun treffipaikaksi sopisi vaikka joku kiva lenkkeilypolku. Ihan mainio ajatus minun mielestä ja lähtisin mielelläni. Ajaksi sopisin vain hieman varhaisemmaksi, vaikka 6:30. :)
Oksennan
Anna tulla vain, se tekee hyvää sinulle. :)
Noooh? Tapasitko Teron? Miten meni? Näättekö uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Tehokkaat nopeat treffit siis jos sinulla kerran kasilta työt alkavat. Tuo voisi olla ihan toimiva tapa erottaa märisevät turhamaiset neidit reippaista tehokkaista ja pirteistä kunnon naisista - sopia aamutreffit! Silloin naiset myös tuskin jaksavat laittaa kauheaa meikkinaamiota naamalleen ja ovat muutenkin hyvin nukutun yön jälkeen levollisempia. Aamun treffipaikaksi sopisi vaikka joku kiva lenkkeilypolku. Ihan mainio ajatus minun mielestä ja lähtisin mielelläni. Ajaksi sopisin vain hieman varhaisemmaksi, vaikka 6:30. :)
Koska mennään
On tumma, pitkä ja komea. Pk-seudulta.
Fiksu mies. Töissä pitää olla viimeistään ehkä 9.30, mutta jos tinderkaveri ei miellytä, voi jo 7.30 ryhtyä selittämään, että harmi, mutta kohta pitää olla töissä. Eli ei tarvitse vaivautuneesti vältellä ap:n yrityksiä päästä yhdessä syömään tms.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies. Töissä pitää olla viimeistään ehkä 9.30, mutta jos tinderkaveri ei miellytä, voi jo 7.30 ryhtyä selittämään, että harmi, mutta kohta pitää olla töissä. Eli ei tarvitse vaivautuneesti vältellä ap:n yrityksiä päästä yhdessä syömään tms.
Samaa mieltä! Ja illalla voi jatkaa jos aamun tärskyt menivät kivasti.
"Mies lienee perheellinen" sen perusteella että juo aamukahvinsa kahvilassa, "Miehet kulkevat autolla eivät bussilla, pojalla ei ole edes ajokorttia, miten sillä on työpaikka" ja "Töissä pitää olla viimeistään ehkä 9.30". Keskiverto-av-mamma on siis lähemmäs 20- kun 30-vuotias. Ihan hyvä tietää.
Kertokaa miksei voi olla töissä jo kasilta tai jopa aikaisemmin jos kerran voi, ja miksi pitäisi käyttää omaa autoa kun kuukausilippu maksaa viidenneksen tai kuudenneksen oman auton bensakuluista?
Vierailija kirjoitti:
"Mies lienee perheellinen" sen perusteella että juo aamukahvinsa kahvilassa, "Miehet kulkevat autolla eivät bussilla, pojalla ei ole edes ajokorttia, miten sillä on työpaikka" ja "Töissä pitää olla viimeistään ehkä 9.30". Keskiverto-av-mamma on siis lähemmäs 20- kun 30-vuotias. Ihan hyvä tietää.
Kertokaa miksei voi olla töissä jo kasilta tai jopa aikaisemmin jos kerran voi, ja miksi pitäisi käyttää omaa autoa kun kuukausilippu maksaa viidenneksen tai kuudenneksen oman auton bensakuluista?
Olen tuo "töissä pitää olla viimeistään ehkä 9.30", ikää minulla on 42 vuotta ja liukuva työaika. Voin siis mennä aamulla töihin klo 7 ja klo 9.30 välisenä aikana koska tahansa. Miehelläni on vastaavalla tavalla mahdollisuus valita töihinmeno 6.30 - 9.00 välillä, vain päivystysviikolla on oltava paikalla viimeistään klo 8.00. Siksi minusta oli loogista esittää, että mies voi olla aamukahvilla 7.00 - melkein 9.30, jos treffikaveri miellyttää. Mutta jos se on hirvitys, voi jo 7.45 ryhtyä pahoittelemaan, että on pakko mennä töihin kahdeksaan. Siksi minusta aamutreffit on mainio ajatus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa miksei voi olla töissä jo kasilta tai jopa aikaisemmin jos kerran voi, ja miksi pitäisi käyttää omaa autoa kun kuukausilippu maksaa viidenneksen tai kuudenneksen oman auton bensakuluista?Olen tuo "töissä pitää olla viimeistään ehkä 9.30", ikää minulla on 42 vuotta ja liukuva työaika. Voin siis mennä aamulla töihin klo 7 ja klo 9.30 välisenä aikana koska tahansa. Miehelläni on vastaavalla tavalla mahdollisuus valita töihinmeno 6.30 - 9.00 välillä, vain päivystysviikolla on oltava paikalla viimeistään klo 8.00. Siksi minusta oli loogista esittää, että mies voi olla aamukahvilla 7.00 - melkein 9.30, jos treffikaveri miellyttää. Mutta jos se on hirvitys, voi jo 7.45 ryhtyä pahoittelemaan, että on pakko mennä töihin kahdeksaan. Siksi minusta aamutreffit on mainio ajatus!
Aa joo okei pahoittelut kun avauduin sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Ja illalla voi jatkaa jos aamun tärskyt menivät kivasti.
= Valehtelin aiemmin, kun sanoin, että vain aamu käy.
Mä olen ollut tuollaisilla aamutreffeillä.
Oli niin mukava viestitellä miehen kanssa, että haluttiin tavata mahdollisimman nopeasti. Molemmat oli vuorotöissä eikä meinannur millään aikataulut natsata.
Loppujen lopuksi sitten tavattiin aamulla miehen yövuoron jälkeen suoraan päivänä, kun mulla oli vasta iltavuoro.
Mukavaa oli.
Kehkeytyi siitä jopa lyhyt suhdekin ja päättyi ihan muista syistä kuin aamutreffeistä :D
Vierailija kirjoitti:
Olen siis tinderöinyt yhden kanssa ja halutaan molemmat tavata, mutta mies haluaa treffit huomenna heti aamulla. Itsellä alkaa työt vasta kahdeksalta enkä millään viitsi herätä niin aikaisin että ehtisin tuohon aikaan. Miten muut ratkaisisi tilanteen?
Jos olet kovin epätoivoinen, niin menet tietysti. Jos on muitakin mahdollisuuksia, niin et mene. Kummaskin tapauksessa voisit miettiä miksi vain lähes aamuöinen tapaaminen tälle tinder-ihmeelle sopii? Onko päivähoitoon vietäviä lapsia ja pikapanot (vaimon selän takana) voisi hoitaa sillai kätevästi samalla reissulla? Vai mikä on?
Vierailija kirjoitti:
Ja naimisissa. Kaksi lasta, vittumainen eukko ja helvetisti asuntolainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naimisissa. Kaksi lasta, vittumainen eukko ja helvetisti asuntolainaa.
Tää kuvaus nyt sopii aika moneen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin osa kahviloista aukeaa tuohon aikaan.
ABC auki 247
No voi vittu! Tinder-deitti aamuyöstä ABC:llä - naimisissa olevan pilluhaukan kanssa. :D
Onko ap:lla ihan oikeesti noin kova puute?
Miksi oletatte että ap:n mies on varattu?
Vierailija kirjoitti:
Onko Lahdesta?
Meinasin kysyä samaa!
Alkaako Teron sukunumi M:llä?
Onko Lahdesta?