Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksen saa miestä??

Vierailija
31.07.2016 |

Olen 24, nätti, mulla on työpaikka ja opiskelen yliopistossa. Olen tapaillut kunnon maalaismiehiä, snobeja, koulusta tutuksi tulleita, raksamiestä... En kelpaa kenellekään. Olen ihan sosiaalinen ja tulen kaikkien kanssa toimeen.

Huomaatko miehet, että haluan suhdetta liikaa? En ahdistele viestitulvalla, mutta tykkään koskea ja kun mies koskee. Enkä esitä mitenkään vaikeaa. En siis seksiä harrasta heti, mutta olen usein valmis treffeille heti kun pyydetään.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja väittää että ei saa miehiä mutta jo tässäkin ketjussa on halukkaita miehiä kunhan vain uskallata antaa sen spostiosoitteesi ja lähteä treffeille.

Vierailija
22/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 31-v eikä vieläkään miestä. Kannattaa hankkia mies nuorempana, nyt ei enää mitään toivoa, ainakaan pk-seudulla.

Masentavaa. Missä vaiheessa miesten kiinnostus loppuu? Käytkö kuitenkin treffeillä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap huomio oot saannut jo täältäkin treffi pyynnön.

Mikä vialla kun et vastaa.

Vierailija
24/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh ap, miks et ole vastannut näille miehille jotka kyselee? Ulossaanti ei ehkä ole mitä parhain, mut itsepähän sanoit myös että et vaadi liikoja. Saatat yllättyä, mene!

Muuten tästä ketjusta lähtee idea, itketään kun ei saada seuraa, mutta kun sitä sais niin sitä ei kelpuuteta.

Vierailija
25/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taas tiedä mitä tähän pitäisi vastata.

Tähänkin ketjuun tullut jo treffipyyntö, mutta ei "yllättäen kiinnosta".

No mitä tämä sitten käytännössä tarkoittaa?

Sen ku tietäisi. Tälläisiä samoja keskusteluita tulee joka ilta...

Suomi24 on niin paljon mukavia ukkoja että oikein pistää vihaksi tälläiset aloitukset jo

Vierailija
26/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks naiset tee muita kuin provoja tälle sivulle .

Vierailija
27/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 31-v eikä vieläkään miestä. Kannattaa hankkia mies nuorempana, nyt ei enää mitään toivoa, ainakaan pk-seudulla.

Masentavaa. Missä vaiheessa miesten kiinnostus loppuu? Käytkö kuitenkin treffeillä?

Ap

No jonkun verran käyn, lähinnä tinderin kautta. Ja siis virtuaalikohtaamisen kauttahan se on ihan hakuammuntaa, että kolahtaako vai ei. Varsinkin kun päätöksiä pitää tehdä muutaman kuvan ja jonkun lyhyen tekstin perusteella. Olen minä sentään muutaman mukavan kaverin tuota kautta löytänyt, joten ei siinä mielessä ole täysin hukkaan mennyt.

N31

Vierailija
28/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas kuvittelin että pk-seudulta löytää helpommin miehen. asun pienessä kaupungissa itse, enkä vaan löydä seurustelukumppania.

Vierailija
29/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pk-seudulla ole mikään pakko asua.

Mielummin töissä pk-seudulla kuin työtön muualla... Alani työpaikkoja on erittäin vähän missään muualla päin suomea.

N31

Vierailija
30/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä taas kuvittelin että pk-seudulta löytää helpommin miehen. asun pienessä kaupungissa itse, enkä vaan löydä seurustelukumppania.

Ei löydä. Tilastojen mukaan eniten sinkkumiehiä on pienissä paikoissa, Helsingissä taas naisia on enemmän kuin miehiä, varsinkin korkeakoulutettuja naisia. Täällä(kin) on miesten markkinat.

Vierailija
31/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi? Mä tiedän useita kivoja sun ikäisiä sinkkumiehiä

Vierailija
32/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en oikeasti kehtaa nähdä ihmistä joka on lukenut mun olevan näin säälittävä 😄 Anteeksi oikeasti, mutta en kehtaa.

M24 vaikuttaa ihan kivalta mieheltä, eikä yritystä ainakaan puutu 😊 Pelkään hänen kuitenkin olevan provo.

Ap

Vierailija
33/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käsi sydänmellä ei ole . Pistä yhteystietosi niin tarjoon kahvit huomenna

M24

Vierailija
34/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löydä. Tilastojen mukaan eniten sinkkumiehiä on pienissä paikoissa, Helsingissä taas naisia on enemmän kuin miehiä, varsinkin korkeakoulutettuja naisia. Täällä(kin) on miesten markkinat.

Haha :D ei todellakaan

T. akateeminen (iki)sinkkumies

Vierailija
35/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi? Mä tiedän useita kivoja sun ikäisiä sinkkumiehiä

Missä kaikki sinkkumiehet piileksii? Siis sellaiset, jotka haluavat parisuhteen?

Vierailija
36/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstallahan me :)

Vierailija
37/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tavallisesta perheestä tulevat parikymppiset vailla ikäviä kokemuksia ovat pahimpia. Jokainen miehen tekemä virhe on niiiin suunnaton ja saa jäätävät mittasuhteet kun pieni isin lemmikki huomaa ettei kaikki mene kuin strömssössä. Kokeiltu on! Ehkä sä itket kun ei heti vastata tai kun mies peruu treffit oli syy mikä vaan. Katso peiliin!

Vierailija
38/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/39 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumisessa on naisten markkinat kaikissa ikäluokissa kaikkialla Suomessa. Tässäkin ketjussa jokainen nainen saa kiinnostuneilta miehiltä palautetta, mutta naiset ei olekkaan tosissaan vaan provoilee.

Ihan sama onko nainen kaks-, kolme- vai nelikymppinen, kiinnostuneita sinkkumiehiä riittää. Itse voin kuitenkin sanoa etten enää viisikymppisenä tee naisen kanssa lapsia. Oon vaan siihen jo liian vanha, mutta siitä ei liene mitään haittaa, koska ikäiseni naisetkaan eivät biologisista syistä niitä enää tee. Perhe-elämä olis kyllä kiinostanut kakskymppisestä aina nelikymppiseksi, mut en vaan kenellekään kelvannut, olin siis ilmeisesti joko liian kiltti tai liian tavallinen, eikä kertakäyttösushteet ole kiinostaneet koskaan.