Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. Voisitko seurustella bi-miehen kanssa.

Vierailija
31.07.2016 |

Itse olen bi-mies ja aika moni nainen on sanonut ettei kiihota yhtään. Enemmän pidän naisista mutta joskus on mukava imeskellä kaluakin. Varsinkin jos nainen on mukana hommissa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kiihota seksuaalisesti, päinvastoin, ja lisäksi pelkään tauteja.

Vierailija
22/28 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi vain plussaa. Heteromiehessä on se huono puoli, että en kelpaisi hänelle, jos olisin mies. Sellainen ei tunnu kovin romanttiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nainen joutuu olemaan myös miesten saunailloista varuillaan! Siellä voi rakas porata "Keijoa" peppuun!

Vierailija
24/28 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää. Seurustelin monta vuotta bi-miehen kanssa. Se että mies tykkää imeä kalua ja ottaa munaa perseeseensä kun ei ole pelkästään seksitapaan rajoittuva erikoisuus,  vaan bi-seksuaalisuus näkyy myös usein luonteessa ns. ämmämäisenä käytöksenä, vinkumisena, valittamisena, kitininänä, saivareteluna, vittuiluna yms yleisnegatiivisuutena. Bi-seksuaalit ovat myös taipuvaisempia sadismiin. Usein nainen haluaa tuntea itsensä naiseksi mutta bi miehen kanssa nainen onkin se mies ja mies tyttö. Bi mies ei myöskään pidä naisensa puolia vaan kaipaa itse suojelua

Vau. Vai että ihan yhden henkilön otannalla yleistät, että biseksuaalit miehet ovat luonteeltaan ja käytökseltään tuollaisia? 

Vierailija
25/28 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisesti useat perustelevat ei-vastaustaan taudeilla, vaikka nykyisin Suomessa seksitaudit kiertävät eniten kortsun käyttöä välttelevien sinkkumiesten ja pubiruusujen kesken.

Vierailija
26/28 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut bi-miehen kanssa. Mutta parisuhteessa ei olla muiden kanssa.

Vierailija
27/28 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellutkin. Se oli ongelmistamme pienin, jos nyt ongelma ollenkaan.

Vierailija
28/28 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS olisi kertonut itse heti asian, suhde olisi toiminut - yllättävää - hlvtn hyvin. Vaikka kaksi miestä ja minä. Osallisena tai katselijana.

Ei sillä ollut munaa.

Kaapissa koko elämänsä.

Itse pilasi kaiken.

Ei kertonut minulle koskaan. Minulle vitsinä heiteltiin ihmisten tahoilta totuuksia.

Heti tavattuamme aavistelin, että on homo tai bi.

Sen ei olisi tarvinnut olla ongelma, vaan päinvastoin, rikastuttava elementti.

Voi poloista.

Tiesin aina, mitä puuhaili ja kärsimystään salailuineen ja valheineen katselin vuosia.

Turhia vuosia.

Olisin voinut elää kanssaan riemullista elämää.

Synkistyin valehteluistaan ja kaksoiselämästään. Alkoi v.tuttaa. Viini maistui. Halusin lähteä, kun mikään ei sujunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä