Tänään kaupassa
Minulla oli tällä kertaa pienet ostokset, vain muutama tavara. Edellä oli perhe kahden pienen lapsen ja autokärryjen kanssa. Äiti meni pakkaamaan laarin päähän oikeaan kohtaan mutta isä valloitti toisen puolen (johon minun ostokseni olivat menossa) kasseineen. Välissä toinen lapsi nosteli tavaroita kasseihin. Seurasin tilannetta ja niinhän kakara nosti minun juustoraastepussini heidän kassiinsa. Rääkäisin heti, jolloin äiti viskasi pussin pois. Tässä vaiheessa isäkin tajusi olevansa väärällä puolen. Jollen olisi ollut valpas, niin sinne olisi mennyt. Eikä vanhemmat yhtään seuraa, mitä lapset touhuaa? No, isäkin oli väärällä puolella, joten mitä muuta voi odottaa.
Kommentit (4)
Mikset heti ystävällisesti osoittanut, että ovat huonossa paikassa?
Mutta teki ilmeisesti mieli rääkyä, kuten ilmaiset ja saattaa taas lapsiperheet jotenkin huonoon valoon tällä sairaalla foorumilla.
kandee huilailla pyhäisin niin suhteellisuudentaju voi palata
mee vaikka metsään, rannalle....
Mikset pyytänyt isää vain väistämään? Esim: "hei anteeksi pääsisinkö pakkaamaan tähän?" Olisi varmaan vaan pahoitellut ja päästänyt sut siihen.
Jotenkin ymmärrän tilanteesi ja vitutuksesi, mutta kun ollaan kaikki ihmisiä ja samat aivot kesät talvet, niin välillä vaan ei epähuomioissaan tollastakaan tajua/huomaa.
Tyhmää sinulta alkaa rääkymään?! Kun oisit voinut vaan vähän avata suutasi, niin ois varmaan itselläsikin nyt parempi mieli!
Voi aikoja, voi tapoja. Mihin tämä maailma on mennyt?