On rankkaa olla komea mies
Naiset suhtautuu ihan miten sattuu meihin komeisiin miehiin. Heillä menee kai jotkin piuhat oikosulkuun. Miksette voi olla vaan ihan rennosti? Ihmisiä me komeatkin miehet ollaan.
Kommentit (38)
Se todella on. Taviksilla tuskin on hajuakaan mitä on olla aidosti komea mies Suomessa. Se on rankkaa.
en vaivaudu sillä olen ruma akka ja he kattois sekunnin murto-osan minua kuin kuolluttaa rottaa
joku saattais naureskella vittumaisesti
Sukulaispoikani on juuri tällainen komistus. Naiset juoksevat perässä ja mies on hätää kärsimässä. Sitten hän rakastui tavallisen näköiseen "hiirulaiseen". Mutta kun tapasin tämän nuoren naisen, ymmärsin miksi. Naisen keskustelutaito ja luonteva kohteliaisuus sekä nokkela huumorintaju oli aivan omaa luokkaansa. Kerran hän tosin yllätti esiintymällä meikattuna ja kauniissa pikkumustassa, ja näytti mikä kaunotar hiirulaisestakin tarpeen tullen syntyy.
Trolli varmaan, mutta tottahan se on, että kiinnostavien ihmisten seurassa saattaa vähän hermostuttaa. Ja hyvännäköiset ihmiset ovat usein kiinnostavia. Sitten pitäisi vielä keksiä, mitä uutta tässä tiedossa oli. Vastaus: ei mitään. Yritähän jatkossa vähän enemmän, mammat ei ihan näin pienestä enää provosoidu :)
Tulee oudosti mieleen "the only gay in the village"...
En tiedä miksi, vahva assosiaatio iski yllättäen.
Naiset ovat aina hiljaa seurassani. Muutama vähän itsevarmempi on uskaltanut sanoa, että olen komea. Siitä olen päätellyt sitten, että kenties naiset eivät uskalla avata suutaan seurassani. Olen itsekin hiljainen ja ujo, joten en ole koskaan päässyt seurustelemaan. Taviksena olisi helpompi tutustua naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tulee oudosti mieleen "the only gay in the village"...
En tiedä miksi, vahva assosiaatio iski yllättäen.
Jos komea mies ei sinua huoli, niin lohduttaudut sillä, että pidät häntä homona. Ihan tavallinen epävarman ihmisen reaktio.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat aina hiljaa seurassani. Muutama vähän itsevarmempi on uskaltanut sanoa, että olen komea. Siitä olen päätellyt sitten, että kenties naiset eivät uskalla avata suutaan seurassani. Olen itsekin hiljainen ja ujo, joten en ole koskaan päässyt seurustelemaan. Taviksena olisi helpompi tutustua naisiin.
Niin hyvä provo että oli pakko tarttua :)
En pidä itseäni erityisen komeana, eivätkä muut miehet. Kaiketi naiset, niin vieraat kuin tututkin pitävät, koska tuota mielipidettä tuodaan esille niin usein. Minun seurassani vieraatkin naiset tuntuvat puhuvan, ja paljon. Tästä tekisin päätelmän että ulkonäkö ei hiljennä naista, vaan enemmänkin se kuinka helposti lähestyttävä persoona olet. Tuohon vaikuttaa kehonkielen lisäksi kysymyksesi, juttusi, avoimuutesi, ...
Ehkä suurin haastavuus on naisten pokaamisyritykset. Ääriesimerkkinä ovat illanvietot baareissa vaimon kanssa, jolloin vieras nainen on yrittänyt ihan suoraan pokata minua vaimon läsnäollessa, vaikka tietää meidän olevan yhdessä.
On tää kauniina naisena olokin vähän hanurista etenkin, kun en viihdy ihmisten töllisteltävänä.
Olenkin nuoresta iästäni huolimatta aika erakoitunut, vaikka toki minulla ystäviä on ja heitä tapaan säännöllisesti.
En vain viihdy julkisilla paikoilla, en käy yöelämässä ym. tapahtumissa.
Matkustellessa välttelen turistikohteita ja pyrin jonnekin "piiloon", tosin paikalliset juoksee silti perässä ja haluaa ottaa jatkuvasti kuvia jne.
Komeiden miesten kanssa ei ole ongelmaa keskustella ja olla normaali, olenhan komean miehen tytär ja sisko, eli kasvanut komeiden miesten kanssa (suvussa lähes kaikki miehet ovat keskivertoa komeampia).
En vaan kehuskele komeiden miesten ulkonäköä sillä en tykkää, jos minun ulkonäöstäni puhutaan ja vältän siksi puhumasta muidenkaan ulkonäöstä.
Ihastuessa pitäisi kyllä joskus kehaista, mutta se vaan tuntuu niin kornilta kehua huomattavan komeaa miestä komeaksi (ihan kuin hän ei sitä jo tietäisi ja olisi kuullut saman laulun miljoona kertaa aiemminkin).
Mielummin siis keskityn henkiseen puoleen.
No kerroppa komea mies milla lailla olet iomea? Voin tässä määritellä komean miehen: tumma/brunette,pituus max 185,paino vähintään 85 (sopusuhtainen) ei länkisääri (näitä on paljon,yök) kasvoissa ei pistäviä vikoja kuten iso nenä,korvat,tukka päässä (ei pitkä) ei tatuoitu,ei läväreitä,tuoksuu hyvälle
Ei käytä lehmän nuolemia farkkuja ja isoja kaulakäätyjä :D
T: kaunis nainen jolla komea mies
Pahin yhdistelmä on kun on tunnettu/tiedetty ja jos on vielä komea...niin en suosittele...ellei halua BB tähdeksi.
Se mistä on tunnettu ei ole merkitystä, voit olla metereologi + poliitikko + johtaja + tiedottaja + urheilija + mainoskasvo + yrittäjä + rallikuski yms tms...
Liikun työkseni tunnettujen ihmisten kanssa ja voin sanoa että kukaan teistä ei tiedä miten alas voivat ihmiset mennä tunnetun ihmisen edessä....ja vielä jos se on komea...niin voi luoja. Se onko henkilö itse naimisissa tai sinkku, ei ole heille kellekkään este.....vaan päinvastoin...pahimmat vonkaajat ovat naimisissa olevia naisia.
brunettexxxx kirjoitti:
No kerroppa komea mies milla lailla olet iomea? Voin tässä määritellä komean miehen: tumma/brunette,pituus max 185,paino vähintään 85 (sopusuhtainen) ei länkisääri (näitä on paljon,yök) kasvoissa ei pistäviä vikoja kuten iso nenä,korvat,tukka päässä (ei pitkä) ei tatuoitu,ei läväreitä,tuoksuu hyvälle
Ei käytä lehmän nuolemia farkkuja ja isoja kaulakäätyjä :DT: kaunis nainen jolla komea mies
Tässä taas nähdään, että ulkonäköihanteet on kulttuuristen tekijöiden lisäksi myös subjektiivisia, sillä tuo kuvauksesi ei minulle kuvaa komeaa miestä.
Tulee mieleen jonkun taviksen raamit tuosta kuvailustasi.
Geneettinen komeus/kauneus on puhdasta symmetriaa ja piirteitä, ei mitään karvojen väriä, hiusmallia ja painoa.
T: kaunis nainen
Ai, kuvailin Nick Batemanin.Tuskin on ihan tavallinen :D
Toinen komea mies on Jim Caviezel.
Myös elintavoiltaan.
Vierailija kirjoitti:
brunettexxxx kirjoitti:
Ei käytä lehmän nuolemia farkkuja ja isoja kaulakäätyjä :DT: kaunis nainen jolla komea mies
Tässä taas nähdään, että ulkonäköihanteet on kulttuuristen tekijöiden lisäksi myös subjektiivisia, sillä tuo kuvauksesi ei minulle kuvaa komeaa miestä.
Tulee mieleen jonkun taviksen raamit tuosta kuvailustasi.
Geneettinen komeus/kauneus on puhdasta symmetriaa ja piirteitä, ei mitään karvojen väriä, hiusmallia ja painoa.T: kaunis nainen
Meidän pitäisi lyödä hynttyyt yhteen ;)
Komea tahi tavis, esitä kiinnostuksesi, ole ystävällinen ja luonnollisen sosiaalinen; muuten tulee helposti siipeen. On huono häviäjä kun jatkaa räksyttämistään miehen perässä joka ei häiriköistä kiinnostu. Kuulostaa pihakakrulta.
Siinä ajassa kun räyhää sydämensä turraksi, muut osaavat paremmin.
Komea tahi tavis, esitä kiinnostuksesi, ole ystävällinen ja luonnollisen sosiaalinen; muuten tulee helposti siipeen. On huono häviäjä kun jatkaa räksyttämistään miehen perässä joka ei häiriköistä kiinnostu. Kuulostaa pihakakrulta.
Siinä ajassa kun räyhää sydämensä turraksi, muut osaavat paremmin.
Yhyy, vuokses itken kyyneleen! Mahtaa olla rankka elämä.
brunettexxxx kirjoitti:
Tarkotin minimi pituus 185cm eikä max :D
brunettexxxx kirjoitti:
Niin eli se kalju linnakundi, joka sai naisten pikkuhousut kostumaan joskus vuosi sitten, ei ole komea? Eikä vissiin Fabien Barthez (jalkapallomaalivahti), joka valittiin joskus seksikkäimmäksi futariksi? Hauskaa tama, kun joku nainen kuvittelee omien standardiensa edustavan koko naissukupuolta. Mikä ihme saa kuvittelemaan niin?
Uu, iik, siis kukamäoon? Missä menen ja miksi?