Tietääkö joku, onko TAYSissa ketään töissä tällä viikolla? Miten pitkään TAYSissä käsketään jatkamaan lugeja?
Eli muistin just, että eikös siellä ole lomaviikko? Onkohan siellä ketään töissä? En ole vielä yrittänyt soittaa, kun testipäivä on vasta perjantaina. Mutta jos siellä ei ole ketään, niin kuinka pitkään ivf:stä tullen plussan jälkeen jatketaan lugeja? Eli käynkö hakemassa uuden paketin? Kotona olevat pallerot loppuvat perjantaina.
Kommentit (4)
Ehkä mä sit kuitenkin soitan jo nyt, niin voin sitten muuta kautta selvitellä tuota lugeasiaa. Muistelisin kyllä, että Katja käski jatkaa useamman viikon, mutta haluan varmistaa asian...
Mulle tuli vaan mieleen, kun joku pohti ehtiikö ennen hiihtolomaviikkoa punktioon, että ainakaan ivf:iä siellä ei tällä viikolla tehdä. Mutta ehkä ne on sit muuten paikalla? Kohtahan se selviää... vähän mä oon löpsö, kun en pysty pitään mistään päätöksistäni kiinni ja odottamaan muutamaa päivää... :)
Katja on kai muutenkin paljon pois nykyään, kun tekee tutkimusta. Näin ainakin punktiossa mulle kerrottiin, kun häntä kaipailin...
Unohdin sanoakin, että Katjalla taitaa olla se tapa et lugeja jatketaan aina ekaan ultraan asti :)
Tays ei ole kiinni? Eli muistatko kun sillon kuukausi sitten esim. Katja oli lomalla? Ja sillä oli se sijainen, joka teki myös mulle alkuraskauden ultran? Mun mielestä siis Tays kiinni vain joulutauolla ja kesätauolla???
MiaMik rv 9+4