Kuka teillä vaihtaa lakanat?
Kommentit (26)
Mies ei ole vaihtanut meidän yhdessä asumisen aikaan kertaakaan lakanoita. Yhteen me muutettiin v. 1986. Mies perustelee sen sillä, että hän on saanut armeijassa vaihtaa lakanoita ihan tarpeeksi. Niin varmaan, mutta armeijassa mies oli v. 1982.
Välillä alan vaihtamaan yksinäni (hoidan lapsia päivät kotona). Jos taas alan vaihtamaan miehen kotona ollessa niin pyydän auttamaan pussilakanoiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole vaihtanut meidän yhdessä asumisen aikaan kertaakaan lakanoita. Yhteen me muutettiin v. 1986. Mies perustelee sen sillä, että hän on saanut armeijassa vaihtaa lakanoita ihan tarpeeksi. Niin varmaan, mutta armeijassa mies oli v. 1982.
Hah! Itse asiassa mä käytän tota armeijajuttua perusteena siihen, miksi juuri miehen pitäisi vaihtaa lakanat 😄 mieshän osaa sen paremmin, kun se on erikseen armeijassa opetettu! Nojooh, mieheni ei kyllä oppinut siellä parisängyn lakananvaihtoa, enkä kaipaa niin piukeesti pakattua patjaa, että kolikon pitäisi siitä kimmota.
Mut armeija on mun mielestä huono peruste siihen, miksi ei vaihtaisi petivaatteita 😉
Lapsi vie omansa pyykkiin kun pyydän. Minä usein otan parisängystä ja vien pyykkiin, mies ei meillä pesukoneeseen koske, mulla ei ole varaa ostaa trikoopaitoja siihen tahtiin kun se niitä venyttäisi pilalle.
Uudet laittaa paikalleen kuka ehtii, jaksaa, viitsii, tarvitsee ensin tai sitten yhdessä.
Mun mies on näköjään poikkeus. Meillä mies vaihtaa lakanat suunnilleen joka toinen viikko. Kesäisin useamminkin. Hän myös vie käytetyt suoraan pesukoneeseen ja laittaa pesun jälkeen kuivumaan.