Vloggaajan anoreksia :(
Tämä tyttö kaipaa apua, mutta ei sitä tunnusta :'( Aivan ihanan oloinen tyttö, kunpa ymmärtäisi mennä lääkäriin ennen kuin on liian myöhäistä.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
joku kirjotti tähän tyyliin ''tosi kaunis tyttö niin toivottavasti tajuaa hakea apua'' tms... niin että toivottavasti tajuaa hakea apua vain koska on kaunis? Entä jos olisikin ruma? Sitten ei olis niin väliä eikös niin..?!
Voi luoja näitä puupäitä ....
Toi on vaan luuta ja nahkaa.. toivottavasti tajuisi mennä lääkäriin
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettei hän saanut sydäriä jo tuon ice bucketin kohdalla. Eipä kyllä kauan aikaa ole tuota menoa.
Hän selitti jossain videossa, että on luonnostaan tuon kokoinen eikä liho, vaikka miten söisi. Juu, on luonnostaan laihoja ihmisiä, joita on ihan mun kaveripiirissäkin, mutta voiko joku olla muka noin laiha kuin Eugene ja vielä ihan "luonnostaan"? :'/ Seisookin selkä kumarassa.
Ei voi. On ollut ennen normaalimpi. Pienen koon vaatteetkin roikkuvat päällään :( Ap
Joo, kelasin eteenpäin tota sun linkkaamaa videota. Luonnollinen laihuus kaukana tuosta. Mun kaveri oli tuossa kunnossa syömishäiriönsä pahimpina aikoina ja jos ois siitä vielä pari kiloa laihuttanu, ois joutunu pakkohoitoon. Tosi kaunis tyttö, niin toivottavasti tajuaa olevansa sairas ja hakee apua, ennenkuin on liian myöhäistä!
Kamalaa! :( Toivottavasti kaverisi voi nykyään paremmin! Todella surullista mitä tuo sairaus saa aikaan :( Ap
Fyysisesti kaveri näyttäis olevan ihan kunnossa, onneksi. Hormonitoiminnan palautuminen kesti hänellä puolisen vuotta, mutta mieli on hänellä ikuisesti sairas :/ Näkee itsensä sotanorsuna, vaikka on ihan normaalipainoinen ja kuulemma haluaisi taas aloittaa laihduttamisen. Selitti jotain, miten häntä kohdeltiin paremmin pienikokoisena kuin "iso"kokoisena. Puhuu nykyään, jos eksytään aiheeseen, tyylillä "sillon ku mä olin sairas" ja haluaa silti uudestaan tuohon kuntoon.. Ihan kamala tuo sairaus ja vielä sairaampia sitä ihannoivat ihmiset!
Ennenkaikkeahan tuo on juuri mielensairaus, josta on valitettavasti todella vaikea koskaan kokonaan parantua. Ikävää, että kaverisi on henkisesti edelleen sairauden otteessa :( Toivon todella ettei anna sille enää yliotetta elämälleen! Ja todellakin suututtaa ihmiset, jotka tuollaista ihannoivat, vaikkakin sairaushan se on sielläkin joka puhuu.. :( ap
En ymmärrä, miksi sen sukulaiset tai kaverit ei hanki sille apua? Tuollai pitäis viedä pakkohoitoon.
Tässä oikeasti vakava tapaus
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan sanaton.
Vierailija kirjoitti:
Sairas on. Se ei kuitenkaan muuta sitä asiaa, että myös aloitusviestin vloggaaja on todella alipainoinen ja epäterveissä mitoissa.
Tuo sentään kirjoittaa instagraminsa esittyletekstissä taistelevansa mielenterveysongelman kanssa (ei tosin erittele mikä sairaus kyseessä), kun taas vloggaaja antaa ymmärtää olevansa ihan kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta! En tiennyt, että ihminen voi kuihduttaa itsensä tuohon kuntoon, ja olla vielä elossa!! Järkyttävää. 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka jaksaa seurata mitään vloggaajia ja vielä HUOLESTUA niistä
Vakituisesti en seuraakaan, mutta tämä nyt sattumalta tuli vastaan kun selailin YouTubea. Kyllä tuollainen minua ainakin järkyttää. Ap
Ihan varmaan joo. Omaa vlogias yrität mainostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap taotaa olla kateellinen läski. Pupu, pystyt kyllä laihduttamaan. Tsiisus mitä paskaa taas.
Sössö is bäck!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakituisesti en seuraakaan, mutta tämä nyt sattumalta tuli vastaan kun selailin YouTubea. Kyllä tuollainen minua ainakin järkyttää. Ap
:D Joo kyllä minä olen Eugenia! Suomenkielikin luonnistuu tuosta vaan ja mammapalstalle tässä kirjoittelen :) Ap aka Eugenia Cooney
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta! En tiennyt, että ihminen voi kuihduttaa itsensä tuohon kuntoon, ja olla vielä elossa!! Järkyttävää. 😢
Apua! Kauan tuskin enää onkaan.. :( ap
goals vartalo toivottavasti musta tulee joskus yhtä laiha
söpöA kirjoitti:
goals vartalo toivottavasti musta tulee joskus yhtä laiha
Toivottavasti et. Toivottavasti paranet ja jos et, niin toivottavasti läheisesi saavat sinut hoitoon ajoissa. Ap
Minkä ikäinen tuo on? Aikuista on vaikeaa pakottaa hoitoon..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi ap. Klikkasin linkkiä, tuskin olet britti. Moni anorektikko varmaan katsoo näitä "thisnpiraationa", mutta pelottaa katsoa. Nuo polvet sukan alla, kun pelkkä nivel. Tekee pahaa.
Eiköhän tuo äiti huolehdi tytöstä, näyttää olevan hyvä suhde.
Yksi keskustelu hänestä muiden joukossa. Ihaillakko pitäisi ettei olisi loukkaavaa ja töykeää? Ehkä toimii jollekin varoitusmerkkinä miten voi käydä kun laihdutus lähtee käsistä. Jos yksikin joka juuri kuihduttaa itseään, tulee toisiin aatoksiin tuon tytön nähdessään, niin tämä keskustelu ei ollut turha. Ap