Taidan pikku hiljaa palailla tänne palstalle
rv11+2 sain juuri todeta keskeytyneen keskenmenon/tuulimunan, mutta kuitenkin sikiön kehitys oli pysähtynyt jokin aika sitten. Sain nyt lähetteen huomiseksi keskusairaalaan tod.näk. kaavintaan. Elämä potkii päähän, mutta palailen siis tänne pikku hiljaa kuin vointi sen sallii.
vauva2006
Kommentit (4)
Voimia ja iso hali sinulle vauva2006!
Itse " putosin" tänne puolelle viikko sitten. Km rv12 =( kävin vuodon vuoksi tarkistuksessa kättärillä, kaavintaa tms ei tarvittu.
Tunteet ryöppyää ajoittain kovastikin, on hyviä hetkiä ja useimmiten vielä huonoja (itken,parun ja ulvon) hetkiä. Onneksi mies ja lähisuku/ystävät ovat olleet suurena tukena. Enkä ole ainoa menetettyä vauvaa sureva, miehenikin suri kovasti, vaikka aluksi tuntui ettei koko raskaus niinkään häntä " kiinnosta" (tämä olisi ollut neljäs vaavimme,ymmärrettäköön häntä).
Uusi raskaus pyörii jo mielessä, mutta ilmeisesti yleisenä ohjeena on odottaa yhdet menkat ennen uutta yritystä? Kättärillä ei ollut mitään puhetta milloin voisi yrittää jne ja itse olin silloin niin sokissa etten tajunnut kysyä yhtään mitään.
Toivottavasti tavataan odotuspuolella piakkoin =)
Sunmom
vaikkakin, olisi ollut tietysti mukavampaa tavata muissa merkeissä. Mukavaa, että olt alkanut toipua tapahtuneesta. Jos haluat lukea minun tarinani, se on keskenmeno palstalla.
Me emme vielä voi ajatella tulevaa vauvaa, vaikka olenkin sisäisesti varma, että saamme jossain vaiheessa oman nyytin kainaloomme, sitten kun on sen aika.
jaksamista sinulle ja miehellesi, tiedän todella miltä sinusta tuntuu. Itselläni oli rv11+2 kun sain tietää ettei kaikki ole hyvin.
vauva06
voimia ja jaksamisia sinulle...