Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väsyttää aikas paljon!

27.01.2006 |

Kohta 3kk tyttömme nukkuu yhtä huonosti kuin isoveljensä aikoinaan. Aillehän ei oikeestaan voi mitään mutta se verottaa minun voimiani TODELLA paljon!

Nytkin kuuden jälkeen ylös. Tyttö nukkuu noin 1-2 tunnin unia. Yöllä...herää yli 5krt. Eli unet on huonot, katkonaisia. Tätä menoo jos jatkuu niinpä....Ajattelin täysimettää yli 4kk mutta taitaa mennä siihen et kun täyttää sen 4kk aloitan kiinteet. Ei huoli tuttipulloo eli millähän saisin sit vellin menee iltaisin??Tytsi täyttää kohta 3kk. Eli pienihän se vielä on ja aivan syötävän suloinen!!!

Ja yksi inhottava juttu on kans että vuodan helposti maitoo. Tyttöki on välillä märkä aamulla, kivaa. Välillä kaduttaa et miksi pitikään " tehä" näitä lapsia niin tiheesti (kolme lasta/4v). Hirveetä valitusta mut helpottaa kun pääsee kirjottaa ;)

No vauva-arki on rankkaa ainakin mulla. Miten te muut jaksatte päivästä toiseen??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!Täällä kans 4kk ja risat tytön äiti.Meillä herättiin viime yönä noin 7 kertaa,mukamas syömään.Oon yksin kahden lapsen kanssa kun isäntä on työmatkalla ollu koko viikon,tulee onnkesi tänään.Tätä on jatkunut nyt vaihtelevasti,välillä nukkuu hiukan paremmin.Meillä ei kiinteät ole auttanut paljon yhtään yöuniin,illalla annan vielä klo 21 kiinteää ruokaa...neuvolasta sain ohjeen tehdä näin!Vatsavaivoista ei ole kyse eikä nälästä nuo heräämiset,tyttö on vaan huono uninen öisin,haluaa vai lohtua rinnasta...mutta kun äiti alkaa olla kohta raunio!!!!!Katsotaan josko puol vuotiaana helpottas,tätä tämä vaan nyt on pakko kestää!!!Ihania nuo joka tapauksessa on eiks vaan!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla