Marraskuiset maaliskuun alkuun
Kaikkia keskenmenopelkojani uhmaten aloitan marraskuisten pinon tältä päivältä! Nyt olisi vertaistuki tarpeen ja kävi tämän raskauden suhteen sitten miten kävi niin täällä ollaan ainakin nyt. Tällaisilla aiheilla voitaisiin aloittaa:
1. Esittely
2. Raskausviikot
3. Oireet
4. Huolenaiheet
1. Elikkäs Mörötin-81 ja meillä odotellaan esikoista. Tätä ihmettä on saatu odottaa reilut 1,5 vuotta että senkin takia tässä ollaan niin hepakassa. Meillä perheeseen kuuluu minun lisäkseni mies ja kaksi kissaa. Molemmat ollaan kohta 25 v.
2. rv 5+0
3. Rintoja aristaa, väsymystä, huonovointisuutta erityisesti aamuyöstä ja tänään aamullakin, palelee, turvotusta
4. Alavatsa ei ole enää niin kipeä kuin viime viikolla, enkä tiedä pitäisikö siitä olla hyvillään vai huolissaan. Menkkakipuja oli tosiaan siitä lähtien kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja ne väheni huomattavasti siinä vaiheessa kun mulla normaalisti olisi menkat loppuneet. Nyt ajoittaista vihlontaa ja painontunnetta.
Joten jos joku viisaampi osaa auttaa, niin auttakaa minua huolessani. Hermojen pitäisi kestää alkuraskauden ultraan saakka, jonka yritän saada rv 7+
Huomasinkin, että tuonne aikaisempaan marraskuisten pinoon oltiin alettu koota esittelyjä. Aloitetaanko tästä puhtaalta pöydältä vai jatketaanko sinne?
Ja MollyJiille onnittelut raskaudesta! En tiedä tunnetko minua, mutta samoissa piireissä ollaan pyöritty ja tämä meidänkin lapsonen on saanut alkunsa pienellä avustuksella.