Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kaljuuntumiselle oikeasti jotain?

Vierailija
30.07.2016 |

Ei tee mieli kaljuuntua. Suvussa ei sitä varsinaisesti ole kovin pahasti, mutta jos jotain ennaltaehkäisevää voisi tehdä, niin olen valmis kokeilemaan. Nettihän on täynnä kaikenlaisia vinkkejä, mutta toimiiko joku oikeasti?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kellarissa senkin oksettava kuvotus!

Vierailija
2/9 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysellä sitä mammapalstalta. Vai miestäsi vartenko kyselet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minoksidiili, finasteridi ja hiustensiirrot nyt tulevat ensimmäisenä mieleen.

Vierailija
4/9 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy kellarissa senkin oksettava kuvotus!

Itse asiassa vasta etsin itselleni kellaria. Olisiko sulla sellainen vapaana? Eikö jokainen tarvitse oman kellarikuvotuksen? Osaan tehdä hyvää ruokaa. Voisin kokatakin.

Ap

Vierailija
5/9 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla vaikeaa aluksi, mutta sen oppii kyllä hyväksymään ajan kanssa.  Mielestäni on turha yrittää epätoivoisesti peittää kaljuuntuvaa päälakea. Aja siiliksi tai kokonaan kaljuksi mielummin kun että käytät tonneittain rahaa tupeisiin ja joihnkin ihme pillereihin. Kaljuuntuminen on miehekästä, eikä sitä pidä hävetä. Kasvata vaikka parta jos se kasvaa sinulla hyvin! Itse olen vasta 20 vuotias mies ja olen kaljuuntumassa kovaa vauhtia, äidin puolelta lähes kaikki miehet kaljuuntuivat todella nuorena. Onneksi parta kasvaa hyvin ja ystävänikin ovat sanoneet että mielummin kalju parran kanssa kun hiuksellinen ilman parrankasvua. Äläkä pelkää sitä että et saisi naista, maailma on pullollaan naisia jotka rakastavat kaljuja miehiä!

M20

Vierailija
6/9 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysellä sitä mammapalstalta. Vai miestäsi vartenko kyselet?

Ajattelin, että mammoilta löytyisi ratkaisu vähän kaikkeen. Ja ehkä mammatkin tukevat miehiään taistelussa hiustenlähtöä vastaan, joten kokemusta kunkin konstin toimivuudesta voisi löytyä. Ja teitä on aina helppo lähestyä joka asiassa.

Miestä ei itselläni ole. Se jätti. Ja sekin kaljuuntui ohimoilta. Luovutti jo alkuunsa.

Ap

Vierailija
7/9 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finasteridi auttaa päälakikaljuun mutta sitä syöt sitten lopunikää. Eksäni on elävä todiste, aloitti lääkkeet ja kaljun leviäminen hidastui, jopa alkoi pienentyä. kun erottiin niin kapinoi (? En keksi muuta syytä koska minä aikanaan kannustin lääkkeet hakemaan :D) ja lopetti pillerit, nyt on komia päälakikalju. Pakenevaan hiusrajaan ei auta kuin siirre.

Vierailija
8/9 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finasteridi auttaa päälakikaljuun mutta sitä syöt sitten lopunikää. Eksäni on elävä todiste, aloitti lääkkeet ja kaljun leviäminen hidastui, jopa alkoi pienentyä. kun erottiin niin kapinoi (? En keksi muuta syytä koska minä aikanaan kannustin lääkkeet hakemaan :D) ja lopetti pillerit, nyt on komia päälakikalju. Pakenevaan hiusrajaan ei auta kuin siirre.

Useimmilla tosin finasteridinkin teho hiipuu vuosien saatossa, joten exäsi lääkkeiden syönnin lopettaminen saattoi liittyä siihenkin. 

Vierailija
9/9 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla vaikeaa aluksi, mutta sen oppii kyllä hyväksymään ajan kanssa.  Mielestäni on turha yrittää epätoivoisesti peittää kaljuuntuvaa päälakea. Aja siiliksi tai kokonaan kaljuksi mielummin kun että käytät tonneittain rahaa tupeisiin ja joihnkin ihme pillereihin. Kaljuuntuminen on miehekästä, eikä sitä pidä hävetä. Kasvata vaikka parta jos se kasvaa sinulla hyvin! Itse olen vasta 20 vuotias mies ja olen kaljuuntumassa kovaa vauhtia, äidin puolelta lähes kaikki miehet kaljuuntuivat todella nuorena. Onneksi parta kasvaa hyvin ja ystävänikin ovat sanoneet että mielummin kalju parran kanssa kun hiuksellinen ilman parrankasvua. Äläkä pelkää sitä että et saisi naista, maailma on pullollaan naisia jotka rakastavat kaljuja miehiä!

M20

Hieno viesti, sanoisin.

Mulla ei kasva oikein parta. Ei se pahoille. Tuo on totta, että turha sitä päälakea on piilotella. En oikeastaan edes kovasti ole vielä kaljuuntunut. Harmaannun vaan kovaa tahtia vähän turhan nuorena. Tästä jos vielä kaljuuntuminenkin kiihtyy niin aijai on hienon näköistä.

Eihän kaljussa nyt sinänsä ole mitään vikaa. Sitä vaan kiintyy pääkarvoihinsa kummasti. Mulla on aina ollut hieno kuontalo ja nyt se harmaantuu ja ehkä harveneekin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä