Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoäiti kuppaa minulta rahaa.

Vierailija
30.07.2016 |

Joka kuun lopussa isoäitini onnistuu syyllistämään minulta satasen tai kaksi, kun valittelee, että hän ja kissat on nälissään. Omat eläkkeet kuluttaa milloin mihinkin (välillä käy laivalla, taidegallerioissa tai ostelee sattumanvaraisia krääsäleluja lapsilleni). Mitä helvettiä tässä tilanteessa voi tehdä? Onko kukaan saanut lompakkolusmua sukulaista omilleen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat niitä krääsäleluja takaisinpäin ja sanot että palauta nuo tai myy niin saat rahaa

Vierailija
2/4 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin tarina toisinpäin.

En tiedä mitä itse tuossa tilanteessa tekisin. Minulla on yksi sukulainen joka pummasi useasti rahaa, jeesasin kun tiesin että tukala tilanne. Myöhemmin selvisi että rahat meni baariin, ei ruokaan eikä apteekkiin. Lisäksi hummasi kortin kuivumaan usean sakon kera. Seur kerran en lainannut lisää. Meni välit poikki eikä tule maksamaan takaisin. En usko että olisi maksanut muutenkaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on normaalia, että sukulaiset auttavat vanhuksiaan taloudellisesti.

Vierailija
4/4 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on normaalia, että sukulaiset auttavat vanhuksiaan taloudellisesti.

Onko vastikään eläkkeelle jäänyt 65 vuotias silmissäsi kyvytön elämään 1500 tuloilla? Minä itse opiskelen ja olen kahden lapsen yksinhuoltaja. Nyt vielä jouduin sossun luukulle, kun esikoinen päätyi autismitutkimuksiin. En todellakaan kaipaa jotain paljon isommilla tuloilla olevaa mummelia lompakolleni.